מכר שלי מאושפז בבית חולים לחולי נפש...

יורם132

New member
מכר שלי מאושפז בבית חולים לחולי נפש...

בגלל שיש לו בעיות בנשימה והיה לו דום נשימה (בגלל עישון סיגריות) הוא היה בבית חולים רגיל בטיפול נמרץ כשבועיים. הוא חזר לבית החולים כאשר אסרו עליו לעשן. בבית החולים הוא המשיך לעשן ואני התערבתי בעיניין ופניתי למבקר המדינה לדון בנושא, מדוע נותנים לו לעשן. נתנו לו לעשן על מנת שלא ישתולל. עכשיו הוא נמצא במחלקה סגורה כל הזמן בגלל שפוחדים שהו יעשן אם יהיה במחלקה פתוחה, (יבקש סיגריות מחולים אחרים ויעשן בדלי סיגריות). בקשתי שלפחות יוציאו אותו החוצה לשעה או שעתיים בנוכחות מלווה. בית החולים סירב באומרו כי אין לו מספיק כוח אדם. עכשיו רציתי לדעת האם על הביקורים והממתקים שהוא מקבל בביקורים, בית החולים צריך להשתתף בהוצאות אלו? הרי הוא מקבל כסף מביטוח לאומי ומהכסף הזה אפשר לשלם לפחות על הנסיעות. תמליצו לי בעיניין האם יש מקום לגשת לסינגוריה הציבורית אן משרד מבקר המדינה כיוון שיכלאו את החולה במחלקה סגורה והוא מאבד את חירותו לנצח. האם זה לא נוגד את חוק כבוד האדם וחירותו. תודה רבה.
 
מה הבדיחה הזאות

המכר שלךמעל גיל 18 והוא אדון ן לעצמו הוא לא נרקומן ואין שום חוק בעולם ש אוסר לעשן גם אני מעשנת ותאר לך שיאשפזו אותו בגלל זה מה שאתה כותב נישמע בדיחה מעולםלא שמעתי על דבר כזה אז או שזה מעשה קונדס שלך לכתוב את זה בגלל מהות הפורום או שאתה הוזה אחד מהשתיים זה בטוח מעבר לזה מי אתה שתחליט בשבילו עם לעשן או לא אתה האופטרופס שלו גם עם היית אופטרופוס אתה לא יכוללמנוע מימנו את העישון כמו ששום רופא גם לחולה סרטן במצב סופני לא יכול למנוע מהחולה עישון עם זאות החלטה שלו בית החולים לא מישתתף ולא מישרד הבריאות על דברי מתיקה או כול דבר אחר שאתה מביא לבן דוד שלך או לכול בן מישפחה אחר שלך מה הקשר שלךלכספי הנכו ת שהוא מקבל מהבטיוח הלאומי ? אני קרואת אותך כמה וכמה פעמים ועדין לא מבינה אתה רוצה החזרים מהבטיוח הלאומי או מבית החולים או מימשרד הבריאות על זה שאתה הולך לבקר את הבן דוד שלך או מביא לו דיברי מתיקה עוד הפעםא ני חוזרת על מה שאמרתילך למעלה עצוב שאדם ניכנס לפורום כזה ומנסה לעשות בדיחה מימנו
 

יורם132

New member
הוא מאושפז בבית החולים לחולי נפש..

כבר מעל 20 שנים. בבית החולים הוא קיבל את דום הנשימה ואושפז בטיפול נמרץ ת ונאסר עליו לעשן. עכשיו הוא חזר לבית החולים לחולי נפש אז מה יתנו לו לעשן, הרי הוא יהרוג את עצמו, ותפקיד בית החולים להציל חיי אדם. אזה מה פה הבדיחה?
 
כתבו במכתב שחרור שאסור לו לעשן?

או שאמרו לו בעל פה? אם כתבו שאסור לו, זה נשמע לי כמו שכותבים מרשם תרופות, השאלה היא אם בית חולים פסיכיאטרי חייב לתת תרופות (נשמע לי על פניו שכן, אבל אני לא בקיאה בתחום) אם זאת רק המלצה בעל פה, של הרופאים, אז זה נחמד מאד, אבל אין לזה תוקף. כמו שאמרה בשבוש, הוא אדם בוגר. אפילו אם השפיות שלו לא מדהימה.
 

יורם132

New member
אסור לו לעשן, זה כתוב בכתב.

לא ייתכן שייתנו לבן אדם להרוג את הריאות שלו בגלל סיגריות. מה זה צחוק, היה לו דום נשימה ומשתעל כל הזמן.
 
למעלה