מקרים שקרו לי

sunset3

New member
מקרים שקרו לי

1. הייתי בים ונסחפתי כלפי מטה בתוך הגל אני זוכרת שהייתי כמה דקות בתוך המים ובאיזה שהוא שלב ראיתי את עצמי בתוך המים אח"כ כנראה נסחפתי אל החוף אבל הייתי נורא מבוהלת מכך שראיתי את עצמי וגם שכמעט טבעתי. 2. ישנתי שנת צהריים ובאיזה שהוא שלב רציתי לקום ולא הצלחתי הרגשתי שמישהו מחזיק לי את הגוף ומחזיק לי את הצוואר ואני לא מצליחה לקום כמה חזק שאני מנסה. 3. ישנתי שנת לילה ובאיזה שהוא שלב אני מתעוררת אבל זה היה כנראה מתוך שינה אני עדיין רואה את הגוף שלי ישן אני הולכת לכיוון הארון ויש לי שם מראה אני רואה את עצמי במראה וזה היה נורא מבהיל ואח"כ חזרתי לעצמי. אלו שלושה מקרים מאוד מוזרים שקרו לי שאני זוכרת דברים שקרו לפני 15 שנה או יותר. איך אפשר לפרש את זה או שזה סתם המוח שמתעתע בי
 

AlienSpirit

New member
שיתוק שינה

את מתארת תופעה מוכרת שנקראת "שיתוק שינה". מה שמרגישים (או יותר נכון מפרשים) במהלך התופעה משתנה מאדם לאדם ותלוי בהשפעת הסביבה של אותו אדם.
 

opethy

New member
פתרון ?

בכל הסיטואציות יש איזשהו שילוב שקשור לגוף שלך , לפי מה שאני מבינה זה קרה מלפני יותר מ 15 שנה. תלוי מה הגיל שלך עכשיו ומכיוון שיכול להיות שבאותה תקופה היתה לך נטייה לרוחניות? (בד"כ ילדים בגיל צעיר נורא נוטים לכיוון הזה ברגע שהם נחשפים אליו..) וזה מופק מן התודעה .. בכל אופן אני מקווה שזה לא חוזר אליך וטוב שכך
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gifבעיקרון קרה לי משהו דומה לקטע בים

הייתי לפני כמה שנים בחורף בקייאקים בנהר הירדן (וזה לא היה ממש צפוי אבל היה הרבה מים וזרימה דיי חזקה... מי היה מאמין??) באני וחברה שלי, שהיינו כ"כ חכמות שמנו את חגורות ההצלה בצד, נשכבנו על הגב וניסינו להרגע ולהשתזף טיפה. בשלב מסויים הגענו למעין מערבות והקייאק התהפך, הכל נפל למים (וגם אנחנו). אני וחברה שי עוד החזקנו את המשוטים, כל אחת משוט. היא הייהת קצת לפני, ובשלב מסויים היא הבינה שהמשוט רק מושך אותה אחורה ולמטה אז היא עזבה אותו והוא הגיע ישירות, ובמהירות לבטן שלי. ובאותו רגע דיי חשבתי שאני מתעלפת. ואז ממש יכולתי לראות את עצמי נאבקת לעלות בחזרה למעלה כדי לקחת אוויר אבל הכאב והזרם החזק לא ממש איפשרו לי, כאילו הייתי צופה מהצד. כמובן שאחרי כמה שניות מישהו משך אותי מלמעלה לקייאק שלו וזהו. אבל כל הקטע של ה"צפייה" לדעתי זה היה משהו דמיוני. בגלל שזה הגיע לנו בהפתעה רבה (ההתהפכות כמובן) ולא האמנתי שיש בכלל סיכוי להגיע למצב כזה בנהר הירדן המוח שלי עבד באותה שניה מעל ומעבר ודמיינתי את המצב מהצד כדי לחשב בדיוק איך אני יוצאת מהמצב שבו אני נמצאת. מעין יצר של השדרות... אני מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך. וסליחה על החפירה כן?
 

TheSegal

New member
אמא שלך יודעת מזה ???? כי אני לא זוכרת

שסיפרת כזה דבר....
 

רותי 11

New member
sunset3 - מעבר

לקטע של השיתוק שינה - שיש לו הסבר שלא בא לי כרגע להרחיב עליו שמתי לב שחווית שני חוויות חוץ גופיות - כאשר את רואה את הגוף שלך ואת יכולה לצפות בו מבחוץ זה מעיד על חוויה חוץ גופית.
 

Roy1232

New member
לא בהכרח אומר

עדיין לא ידוע אם זה חלום רגיל/צלול ולא יותר או שבאמת קיימים OBEs, אבל בכל מקרה החלום שלה נראה לי כמו התעוררות שווא קלאסית - היא חלמה שהתעוררה וראתה את עצמה במראה.
 

rucale

New member
אפשרויות

לגבי מקרה מס. 1 קרה לי משהו דומה, אני ממש טבעתי ונכנעתי כבר לגלים ומאיפה שהוא נדחפתי בכוח והצלחתי להגיע לחוף.אלה הכוחות הדואגים לנו שנמלא את יעודנו ולא "נעלם" לפני כן. מקרה מס.2- שחשת "משותקת/קפואה". יתכן שחוצנים טיפלו בך ודאגו לכך שתשארי במקום ,כמו בניתוח. ימים יגידו. מקרה מס.3 זוהי מה שנקרא תעופה אסטראלית של הנשמה. ראית את גופך, הנשמה יצאה מהגוף לזמן מה. מה שראית במראה יכול להיות גלגול שלך מקודם, אולי סוג של חיים שאינך מכירה כיום והיית במימד אחר. כדאי לשאול שאלות לפני השינה-תתקבלנה תשובות במועד הראוי. רחלי.
 
למעלה