משהו שלא כל כך מסתדר לי...

מיטלס1

New member
משהו שלא כל כך מסתדר לי...

היי כולם. אני התחלתי לראות את הסדרה המופלאה הזאת רק לפני חודשיים (לא ברור לי איך לא ראיתי אותה קודם לכן). עכשיו ה הגעתי לאמצע של עונה 5 ויש משהו שלא כל כך ברור לי. האי זז במרחב הזמן והתקבע על שנת 1974. כשהשישייה חוזרת לאי כעבור 3 שנים השנה היא 1977. עכשיו מה שלא ברור לי זה כשסוייר צירף את קייט, ג'ק והארלי ליוזמת דארהמה סיפור הכיסוי שלו היה שם הגיעו יחד עם המגוייסים החדשים בצוללת. עד כמה שאני יודעת המגוייסים החדשים מגיעים מחוץ לאי, מארה"ב נראה לי. ידוע לפי כל הפלאש פווארדים שמחוץ לאי השנה היא 2008 או 2009 שבשנים האלו יוזמת דארהמה כמובן כבר לא קיימת. זאת אומרת שרק על האי השנה היא 1977 ובשאר המקומות בעולם השנה היא 2008. מה שלא מסתדר לי זה איך בדיוק הגיעו מגוייסים חדשים לאי באמצעות הצוללת? איך הם התגייסו ליוזמה ואיך הם חיים כאילו השנה באמת 1977 מחוץ לאי?
 

A Screamer

New member
מה? >< לא הבנתי

דבר ראשון, בכככככל העולם השנה היא 1977. גם מחוץ לאי. כשהם טסו, לפני ההתרסקות, הם עברו בזמן מ2008 או מה שזה לא יהיה ל1977. כל המגויסים החדשים באו בצוללת ב1997. זה הכל.
 

tamarhp

New member
הסבר

רגע לפני שכשהמטוס נחת על האי, חלק מהחבר'ה (קרי: ג'ק, קייט, הארלי וסעיד) נעלמו פתאום מהמטוס. נשארו סאן, בן, לפידוס וכל שאר הנוסעים. החבורה קפצה בזמן חזרה לשנת 77, שם התגלו בידי ג'ין, שהביא אותם לסוייר, שירף אותם לדאהרמה כאילו הם הגיעו בצוללות יחד עם כולם.
 

מיטלס1

New member
אני יודעת

זה עדיין לא כל כך מסתדר לי אבל שיהיה. אני מרגישה עכשיו כמו בשיחה של מיילס והארלי שהם התחילו לדבר על הקפיצות בזמן...
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gifזה הם שקפצו בזמן..

ככה שכל העולם שלהם נמצא בשנה אחרת, לא רק האי. הרי גם על האי עצמו יש אנשים בשנות ה2000 ויש בשנת 1977.. מי שעליו שקפץ בזמן עכשיו נמצא בעולם שבשנת 1977..
 
למעלה