נטלי (מוקד מצוקה) מוכרים לאנשים את הפתרון שלהם
בלי להזהיר שיש מקרים שהוא לא יעבוד.
הפתרון עולה בסביבות 200 ש"ח לחודש.
הם גם נותנים מספר טלפון שאפשר להתקשר מהסלולרי ולקבל את השירות אבל אני לא יודע אם המתקינים שלהם דואגים להגדיר את המספר המקוצר הזה אצל הלקוחות (הקשישים).
הם דורשים שהלקוחות יחברו את לחצן המצוקה לקו טלפון נייח.
הם שוכחים לספר שבמקרה שקו הטלפון איננו של בזק ( הוא של הוט/סלקום/נטויזיון/פרטנר/012/בזק בינלאומי) הוא לא יעבוד בהפסקת חשמל.
כשניסיתי לברר עם המכירות הם אמרו שללחצן יש סוללת חירום והוא יכול לעבוד עד 8 שעות בלי חשמל.
הם לא יודעים שצריך לתת גיבוי גם לקו הטלפון או לאינטרנט כך שימשיכו לעבוד בהפסקת חשמל. (על ידי UPS)
לעומת זאת, כשפונים לדוגמא לעשות ניוד להוט, המוקדן בהוט נמנע מלעשות ניוד לקו שיש עליו לחצן מצוקה/אזעקה.
יש חברות נוספות שמוכרות פתרון דומה, ייתכן שגם שם לא מתריעים על הבעיה
בלי להזהיר שיש מקרים שהוא לא יעבוד.
הפתרון עולה בסביבות 200 ש"ח לחודש.
הם גם נותנים מספר טלפון שאפשר להתקשר מהסלולרי ולקבל את השירות אבל אני לא יודע אם המתקינים שלהם דואגים להגדיר את המספר המקוצר הזה אצל הלקוחות (הקשישים).
הם דורשים שהלקוחות יחברו את לחצן המצוקה לקו טלפון נייח.
הם שוכחים לספר שבמקרה שקו הטלפון איננו של בזק ( הוא של הוט/סלקום/נטויזיון/פרטנר/012/בזק בינלאומי) הוא לא יעבוד בהפסקת חשמל.
כשניסיתי לברר עם המכירות הם אמרו שללחצן יש סוללת חירום והוא יכול לעבוד עד 8 שעות בלי חשמל.
הם לא יודעים שצריך לתת גיבוי גם לקו הטלפון או לאינטרנט כך שימשיכו לעבוד בהפסקת חשמל. (על ידי UPS)
לעומת זאת, כשפונים לדוגמא לעשות ניוד להוט, המוקדן בהוט נמנע מלעשות ניוד לקו שיש עליו לחצן מצוקה/אזעקה.
יש חברות נוספות שמוכרות פתרון דומה, ייתכן שגם שם לא מתריעים על הבעיה