סוגיה שאני חייב לברר

artist

New member
סוגיה שאני חייב לברר

קודם כל, שלום לכולם, ברוך הבא וכל זה :) [
ל"סופת"] הסוגיה שמטרידה אותי מזה זמן רב, וייתכן שהיא פתורה בספרים אבל שכחתי, היא האם לורד טיווין אי-פעם ידע שנכדו ג'ופרי היא פרי גילוי העריות של סרסי ושל ג'יים, או שהוא באמת היה בטוח שרוברט באראתיאון הוא האבא? תודה :)
 
לא נראה לי (+ספויילר)

שהוא ידע על זה. השמועה רצה מסביב, אבל לא זכור לי אזכור שבו טיויין מגלה את האמת. וכאן הספויילר: עכשיו אבל זה לא ממש משנה, נכון?
 

DIDGIN

New member
קודם כל...

מזל"ט על הפורום. אני שמח שסוף סוף יש בתפוז פורום לשיר של אש וקרח. ועכשיו לשאלתך: ב"עימות המלכים" כשטיריון אומר לסרסי שהוא יודע עליה ועל ג'יים, הוא אומר לה "את חושבת שאני עיוור כאבינו?" זה עשוי להצביע על כך שטיווין לא מודע לזה, או לפחות ככה טיריון חושב. במהלך הסדרה טיווין לא מתנהג כאילו הוא יודע את זה, ולי לא נראה שהוא יודע את זה. אני לא חושב שהוא היה עובר על זה בשתיקה. הוא בטח היה מתאבד או מבצע איזשהו מעשה טירוף - מצד אחד הוא לא יכול לפגוע או להעניש את שני האנשים היקרים לו מכל, מצד שני הוא לא נראה לי כמו אדם שיוכל לקבל את זה, הוא גם סוג של איש כבוד, אם כי לא אותו סוג כמו אדארד סטארק.
 

DIDGIN

New member
ספוילר לספר 4

בפרק שפורסם באתר של ג'ורג' מרטין מגלים שקוואן לאניסטר גילה או ניחש שג'ופרי הוא בעצם הבן של ג'יים. אני חושב שאם הוא עלה על זה לפני שטיווין מת, הוא בטח לא סיפר לו את זה, כי פחד מן התוצאות.
 

LA LI HO

New member
נצל"ש קטן

כולם מדברים על הפרקים שפורסמו באתר של מרטין את אני מצאתי שם רק את הפרק של אריה. מישהו יכול לתת לי לינק לשאר הפרקים שפורסו? אני יודעת שהיה לפחות אחד של דאני.
 

artist

New member
מה שחשבתי

זה בערך מה שחשבתי. טיווין הוא אכן איש של כבוד והוא לא היה יכול לסבול את זה. (אם כי בשושלת של הטארגריינים, גילוי עריות היה דווקא מקובל...) ויותר מזה, ייתכן שהרבה היה נמנע אם טיווין היה מבין שהשמועות האלה אכן נכונות. כי הרי אם ג'ופרי הוא לא בנו של באראתיאון, אז אין לו שום קייס לגבי ירושת הכתר, אפילו לא קלוש. טוב, עכשיו אנו יודעים שזה לא משנה.
 

Envinyatar

New member
אני משער שהיו לו חשדות מבוססים מאד

אחרי הכל, הוא עשה כל שביכולתו בכדי להרחיק את סרסי מג'יים, וידע בדיוק למה הם מסוגלים. כמו כן, הוא רומז לסרסי משהו כאשר הוא רוצה לצוות עליה להנשא מחדש (בתחילת סופת החרבות). כמו כן, אם קוואן חשד בנושא - סביר להניח שגם טיווין חשד. לפי מה שמתואר על קוואן וטיווין, הם היו קרובים מאד האחד לשני, וככל הנראה חלקו ביניהם מידע ותוכניות. הייתי מגדיר את מצבו של טיווין בעניין זה "חושד, ולא רוצה לגלות את האמת".
 

Ergil

New member
אתם נותנים לטיוון יותר מדי קרדיט

אל תשכחו(אלה שמכם שיודעים את זה, לפחות
) את הצביעות שלו בעניין שאי. גם אם נכון לזמן בו טיריון החליט שטיוון עיוור הוא באמת לא היה מודע למצב העניינים, לדעתי לא יכול להיות ספק שכשסטאניס שלח את המכתבים שלו טיוון הבין מה קורה.
 
למעלה