קודם כל עיצוב וחומרים: עליאקספרס לגמרי (והאוטו עלה 215,000 ש"ח). הכל: מושבים, דשבורד, ידיות איתות... בקיצור הכל. רחוק מאוד מאיכות איקאה.
אין בכלל שעונים, בשביל לדעת את המהירות, צריך להסיט מבט לימין, למסך המחשב. לדעתי המסך גם לא תואם אנדרואיד, חברי משתמש בווייז בטלפון.
גג הרכב מזכוכית, לא הרגשתי אי נוחות מזה, המזגן מפצה היטב. אבל...
לדעתי הצנועה, לא הייתי נותן לדבר כזה לנוע על הכביש, כל מידע שאתה צריך על הנסיעה, כגון מהירות, מצב הסוללה וכו" אתה צריך להסיט מבט חזק ימינה
דברים מדליקים:
נהיגה עם פדל אחד. (אגב,מתרגלים לזה מהר מאוד) אבל אני יכול להניח שיש את זה בכל חשמלי.
בקרת סטיה מנתיב, התראות, קרוז קונטרול אדפטיבי זה אחלה. אבל שוב יש את זה כמעט בכל אוטו חשמלי ולא חשמלי במחיר דומה.
אין בכלל שעונים, בשביל לדעת את המהירות, צריך להסיט מבט לימין, למסך המחשב. לדעתי המסך גם לא תואם אנדרואיד, חברי משתמש בווייז בטלפון.
גג הרכב מזכוכית, לא הרגשתי אי נוחות מזה, המזגן מפצה היטב. אבל...
לדעתי הצנועה, לא הייתי נותן לדבר כזה לנוע על הכביש, כל מידע שאתה צריך על הנסיעה, כגון מהירות, מצב הסוללה וכו" אתה צריך להסיט מבט חזק ימינה
דברים מדליקים:
נהיגה עם פדל אחד. (אגב,מתרגלים לזה מהר מאוד) אבל אני יכול להניח שיש את זה בכל חשמלי.
בקרת סטיה מנתיב, התראות, קרוז קונטרול אדפטיבי זה אחלה. אבל שוב יש את זה כמעט בכל אוטו חשמלי ולא חשמלי במחיר דומה.