סוף סוף זכיתי לנהוג כ200 ק"מ בטסלה. בקצרה זבל של אוטו, לא הייתי קונה

boriska1

Member
קודם כל עיצוב וחומרים: עליאקספרס לגמרי (והאוטו עלה 215,000 ש"ח). הכל: מושבים, דשבורד, ידיות איתות... בקיצור הכל. רחוק מאוד מאיכות איקאה.
אין בכלל שעונים, בשביל לדעת את המהירות, צריך להסיט מבט לימין, למסך המחשב. לדעתי המסך גם לא תואם אנדרואיד, חברי משתמש בווייז בטלפון.
גג הרכב מזכוכית, לא הרגשתי אי נוחות מזה, המזגן מפצה היטב. אבל...

לדעתי הצנועה, לא הייתי נותן לדבר כזה לנוע על הכביש, כל מידע שאתה צריך על הנסיעה, כגון מהירות, מצב הסוללה וכו" אתה צריך להסיט מבט חזק ימינה


דברים מדליקים:
נהיגה עם פדל אחד. (אגב,מתרגלים לזה מהר מאוד) אבל אני יכול להניח שיש את זה בכל חשמלי.
בקרת סטיה מנתיב, התראות, קרוז קונטרול אדפטיבי זה אחלה. אבל שוב יש את זה כמעט בכל אוטו חשמלי ולא חשמלי במחיר דומה.
 

boriska1

Member
לא יודע בדיוק, אבל כ200 ק"מ צרך 50% מהסוללה. אבל ב200 ק"מ כולל ירידות מירושלים, ששם הצריכה קטנה מאוד, היתר זה מישור.
אבל, לדעתי הצנועה, מפריזים קצת בחשיבות גודל הסוללה. אף אחד לא נוהג בארץ מעל ל300 קילומטר ברציפות, מבלי לעשות לפחות הפסקת קפה קצרה אחת.
אז עוצרים במקום שיש בו מקום להטעין את הסוללה.זה לא לוקח הרבה זמן.
 
למעלה