סקר - השורה הכי אהובה עליכם

שאלות:

1- מאיפה אתה מסיק שהאנגלית התפתחה לכיוון של רגשות, הלטינית להגיון והעברית לחלקאות? 2- למדת את זה? 3- למה הצד הקצר של המקל? 4- איזו דמות מבאפי? 5- אתה יודע מי זה דומיניק ווילקינס?
 
לא ממש למדתי את הנושא באדיקות

אבל אני מכיר אנשים שכן מבינים בדברים האלו והם פחות או יותר הצליחו לשכנע אותי שזה ככה. ותבדוק באוצר מילים של השפה ותראה שזה באמת ככה 3) כי לפי איך שאני רואה את זה, המחשבה מוגבלת לאוצר מלים. ואם תשאל אותי, עדיף שתהיה יותר מוגבל מחשבתית בתחומי חקלאות מאשר בתחומים אחרים יותר מעניניים. 4) דמות בשם ריצ'ארד ווילקינס השלישי שהיה הביג-באד של העונה השלישית 5) לא ממש. תזכיר לי מי זה?
 
אוקיי

אגב, חשבתי על זה קצת, וזה כל-כך נכון... כרם, מטע, קטיף, אסיק ועוד מלא. באמת מעניין. אבל מצד שני, זה הרי ברור. זה כמו שברוסית יש איזה מאה שמות לשלג, או הקטע עם השפות הסקנדינביות. בהחלט תחום מעניין. לא זוכר. מוזר, אני חושב שראיתי את השלישית. בכלמקרה, סדרה גדולה. אמממ... דומיניק ווילקינס נולד בפריס, צרפת, ב-12 לינואר, 1960. הוא למד בלט בצעירותו, וכשעבר לארה"ב, בחרו הוריו להשתקע בוושינגטון, צפון קרוליינה, שם היה לכוכב תיכונים אדיר. את שנות המכללה שלו בילה בעוד מדינה דרומית, בג'ורג'יה. ואיפה שיחק את מירב ומיטב שנותיו ככוכב NBA? נכון - באטלנטה. למרות היותו שחור, עשה את כל הקריירה שלו במדינות דרומיות. זה לא הפריע לו להפוך לאחד מהשחקנים הגדולים והמלהיבים ששיחקו אי-פעם את המשחק. שיחק עם נבחרת ארה"ב באליפות העולם ב-94'. זכה פעמיים בתואר מלך ההטבעות של הליגה, בשנות השמונים. שיחק מעט בפאנאתינייקוס היוונית ובטימסיסטם בולוניה האיטלקית. אלו היו פחות מ-60, עד "ניק" המגניפיק, ה-Human Highlight Film, דומיניק ווילקינס.
 
וואו, יש מליון בערך..

"אתה מודע לזה שצדק זה חרוז להדק?" "אני עצמי מכור לחתיכת חשיש כמו שקורא עיתון מצוי מכור לדם על הכביש" "האומנם יצא האדם מן הקוף? מתי כבר ואיזה יצור הוא מעצמו ישלוף?" אה, וגם החתימה שלי, וגם אעני יכול להמשיך ככה עד מחר.
 

yossnet1

New member
אהלן נרקומן

זה לא "... מכור לדם מקריש"? טוב לראות אותך פה. אגב מה אתה חושב על הקטע משורר אוכל אותה (מופיע בעמוד יותר למטה)
 
לאחר בדיקה

זה "מכור לדם בכביש", ככה שגמני וגמ אתה לא דייקנו, אבל אני קצת יותר קרוב ל. מאוד אהבתי את הקטע למטה, ומאוד התחברתי אליו כמישהו שכותב שירים בעצמי מדי פעם. הזכיר לי במקצת קטע של דוד אבידן, שאני לא ממש מצליח להיזכר בו כעת, אבל עוד אמצאו.
 
והנה שלי! ../images/Emo140.gif

אולי קצת בנאלי... "מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להגמל מזה..."
 

GingerBread Man

New member
ממה שאני מכיר

"בסוף כל משפט שאתם אומרים בעברית יושב ערבי עם נרגילה"
 

איל1לשם

New member
שלי

" הנה ימים באים את כבר בדל עוד מציצה או שתיים ותחדל אז מה אתה רואה מן המגדל שער שכבשת בנבדל? מה רצית להיות כשתיגדל?" אומנם אני עוד לא גדול כ"כ אבל כל פעם שאני שומע את זה זה נותן לי מן תזכורת שמה שאני רוצה לראות מן המגדל בעוד ששים שנה זה יותר משער בנבדל.... ( זה היה החתימה שלי למשך תקופה ארוכה....)
 

איל1לשם

New member
אולי גם

"כל אבהתי לדעת כל תאוותי להוודע" ההבדלה הדקה בין אהבה לתאווה......
 
אוקי אלו שלי

"כמו שצחקנו שם, לא בכינו שנים" פשוט, אירוני ומעביר תחושה אובדנית באופן הכי אפקטיבי שאני מכיר "עברנו את פרעה, נעבור גם את זה" לא ממש משפט גאוני, אבל מפה ולשם פחות או יותר הפך להיות מוטו בשבילי "וזו מלחמת העולם הכי שנייה" משחק משעשע ביותר על שם המלחמה. אהבתי ביותר והבית הראשון והשלישי של סוף עונת התפוזים שיש את המשחקים על המצלולים של השמות. פשוט גאונות צרופה שם אם תשאלו אותי
 
וילקינס? דומיניק?

בכלמקרה, "סוף עונת התפוזים" הוא אחד השירים הכי מרהיבים שנכתבו בעברית, והלחן והביצוע הקליטים שלו מסתירים את המלל המופלא. בקרב מאזיני רדיו רגילים - אין שיר שהוא יותר אנדר-רייטד.
 

Poogy In A Pita

New member
בדיוק חשבתי על הציטוטים האלה פלוס

השיר הגאוני הזה "אדם אינו אלא" שפשוט כל השיר הזה הוא גאוניות לשמה -"הבן אדם אינו אלא חתיכת בוץ מתוחכם" -"שנאמר צוחק מי שצוחק אחרון ואחרון צוחק רק שלד" ואני לא יכולה לדמיין את הילדות שלי בלי המשפט "עברנו את פרעה נעבוד גם את זה" או לסרוגין שלא קשור לאשכול זה "אתה הבנת את זה ברוך?" זה משפטי מפתח בפי בערך כל ישראלי
 
אולי לא שמתי לב אבל...

אף אחד לא גזר ושמר שורה מטרמינל? ובסה"כ יש שם הרבה שורות גזירות ושמירות... נלך על שורת הפתיחה: "עת השתחררתי הרופאים המליצו לי ביקור חודשי בנמל התעופה" שמתנגן לי בראש בכל פעם שאני חולף מול נתב"ג. וגם: "הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן..." בכל פעם שאני מגיע לדלתות הזזה חשמליות... ברכות לפתיחת הפורום.
 

the aristocrat

New member
מי שנדפק פעם אחת כבר...

מהשיר שני מכסיקנים: "מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להיגמל מזה" "אני לא מפחד למות אני רק מת מפחד"
 
למעלה