עוד 100 ימים זה מגיע

פולגאר

Well-known member
 

פולגאר

Well-known member
לוח המשחקים של ישראל בשלב הבתים
24.7: ישראל - מאלי (פריז), 22:00 (זוהי נבחרת ממדינה מוסלמית והחבר של מסי)
27.7: ישראל - פרגוואי (פריז), 20:00 (זוהי נבחרת ממדינה מוסלמית)
30.7: ישראל - יריבה מאסיה (נאנט), 22:00 (טרם ידוע אם זאת תהיה מדינה מוסלמית)
 

דיברגנט חדש

Well-known member
30.7: ישראל - יריבה מאסיה (נאנט), 22:00 (טרם ידוע אם זאת תהיה מדינה מוסלמית)

יפן היא הנבחרת השלישית שתתמודד נגד ישראל בטורניר הכדורגל האולימפי | הכירו את היריבה

"הסמוראים הכחולים" זכו בגביע אסיה עד גיל 23 בזכות 0:1 דרמטי על אוזבקיסטן, ושובצו בבית 4 של הטורניר בפריז לצד החבורה של לוזון, מאלי ופראגוואי. ההיסטוריה, השחקנים הבולטים והיתרון על הנבחרות האחרות בבית​

יפן, שזכתה בטורניר היבשתי גם ב-2016, הצליחה להתאושש לאחר שסיימה במקום השני בלבד בבית 2, שהיה נחשב ל"בית המוות" של הטורניר, בו ניצחה את סין (0:1) ואיחוד האמירויות (0:2), אבל הפסידה לדרום קוריאה (1:0) במחזור הנעילה. ברבע הגמר גברו "הסמוראים הכחולים" על המארחת קטאר 2:4 בהארכה, ובשלב הבא ניצחו 0:2 את עיראק - שסיימה שלישית וגם היא תהיה במשחקים האולימפיים. הערב, הפכה יפן לנבחרת הראשונה בטורניר שכבשה מול אוזבקיסטן.

הכדורגל היפני נמצא בנסיקה בשנים האחרונות - עדות טובה לכך היא ההופעה של הנבחרת הבוגרת במונדיאל בקטאר, בו סיימה במקום הראשון בבית שכלל את ספרד וגרמניה - וגם בסגל הצעירה ניתן למצוא עומק רב. שניים מהכוכבים הם שחקניה של סנט טרוידן הבלגית, שנמצאת בבעלות יפנית, הקשרים ג'ואל צ'ימה פוג'יטה (22) וריהיטו ימאמוטו (22). פוג'יטה, בן לאב ניגרי ואם יפנית, בישל את שני השערים בחצי הגמר - ונבחר הערב לשחקן הטורניר. הוא גם הקפטן וכבר רשם שתי הופעות בנבחרת הבוגרת.

האופציות בגזרת חריגי הגיל של היפנים הרבה יותר טובות משל שאר נבחרות הבית (כל נבחרת יכולה לכלול בסגל למשחקים האולימפיים שלושה שחקנים שנולדו אחרי ינואר 2001), כשבין אלה שיכולים להגיע נמצאים קפטן הנבחרת הבוגרת ווטארו אנדו (ליברפול), טאקפוסה קובו (ריאל סוסיאדד), טאקומי מינאמינו (מונאקו) וקאורו מיטומה (ברייטון).

זו תהיה ההופעה ה-12 של יפן בטורניר הכדורגל של המשחקים האולימפיים, כשארבע מתוכן היו לפני 1992 - אז הוסרה המגבלה על השתתפות של שחקנים מקצועניים, ונכנסה המגבלה על השתתפות של שחקנים שעברו את גיל 23. מאז 1996 היא עלתה בכל הפעמים, ובמשחקי טוקיו 2020, שנערכו ב-2021, אף סיימה במקום הרביעי, שזה שווה להישג השיא שלה בגרסה הנוכחית.

המשחקים של ישראל בשלב הבתים:
24 ביולי, 22:00, פארק דה פראנס, פריז: מאלי - ישראל
27 ביולי, 20:00, פארק דה פראנס, פריז: פרגוואי - ישראל
30 ביולי, 22:00, סטאד דה לה בוז'ואר, נאנט: ישראל - יפן

איך זה עובד?​

ישראל תשתתף בטורניר בפעם השלישית בתולדותיה, אחרי שעשתה זאת ב-1968 ו-1976 - וזכתה, יש לציין, להגרלה די נוחה ולא נפיצה, לאחר שהייתה יכולה לקבל יריבות כמו מצרים או מרוקו. אם תסיים באחד משני המקומות הראשונים ותעלה לרבע הגמר, היא תשחק בהצלבה מול יריבה מבית 3, הכולל, בין השאר, את מצרים.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
|נצלש| הנבחרת הצעירה ניצחה 0:2 את בוסניה בנורבגיה וכרגע מדורגת מקום ראשון בבית שלה.
בשבת תשחק מול מונטנגרו ובשלישי מול נורבגיה שניצחה את מונטנגרו 1:2.
 

פולגאר

Well-known member
גם אני א|נצלש| :-): מה אתם אומרים על היוזמה לצרף את ישראל לקופה אמריקה?
 
למעלה