עזרה דחופה-כל מי שלומד מדעי המחשב

עזרה דחופה-כל מי שלומד מדעי המחשב

אז ככה.. זאת שאלה ממש ממש דחופה.... ואני צריך את עזרתכם. זה ב2 יח' האחרונות מתוך ה-5 של מדעי המחשב בנושא עיצוב תוכנה. השאלה: נסח אלגוריתם בשם "תור_ללא_חזרות (Q)" המקבל תור לא ריק Q המכיל מספרים שלמים, ומחזיר תור חדש שמכיל את כל האיברים בQ תוך שמירה על סדר האיברים. וגם עוד משהו חשוב: בנה אוטומט סופי דטרמניסטי עבור השפה L מעל הא"ב {a,b,c} של כל המילים שמתחילות ומסתיימות באותה אות, מספר ה-b בהן זוגי, ויש בהן לפחות a אחת. תודה מראש.
 

עידו פ

New member
פה לא תקבל תשובות לשיעורי בית

אם אתה רוצה להיות מסוגל להשיג בעתיד תואר, עדיף שתתחיל ללמוד מעכשיו איך לעבוד בעצמך.
 

duducohn

New member
הערת אגב

בצער, באמת ובתמים. אם מצב ההשכלה ימשך באותו כיוון, כנראה שהוא יצליח להשיג תואר גם מבלי ללמוד איך לעבוד לבד.
 

FreakOfNature

New member
אתה יכול לשאול את השאלה בפורום

לימודים ושיעורי בית (מספר 321).
 

עתודאית

New member
למה לא לעזור?

אני יודעת שזה לא הפורום המתאים (בכלל לא) אבל אם כבר.... בנוגע לתור, תוציא איבר איבר ותדחוף לתור חדש, לפני שאתה דוחף תרוץ על התור ואם האיבר כבר קיים אז אל תכניס... בגלל שאתה שולף ודוחף הסדר ישמר לגבי השאלה השניה, אתה בונה אוטומט לכל אחד מהדרישות בנפרד ואז מצליב אותם ביחד (בטח למדתם דרך לעשות את זה)
 

orengolan

New member
../images/Emo140.gif כול הכבוד. אני בגישה שלך

אם מישהו צריך עזרה, ואחרים יכולים לעזור, גם אם זה לא הפורום המתאים, צריך לעזור לו. כנ"ל לגבי מודעות דרושים. מודעה פה מודעה שם לא מזיקות, ויש פה חברה מובטלים, שהודעות על עבודה כל גבי הפורום עצמו יכולות לעזור להם. (לדעתי כמעט אף אחד לא נכנס ללוח הדרושים)
 

עידו פ

New member
יש להבדיל בין עזרה בעבודה לעזרה

בשיעורים. במקרה הנוכחי, השואל הוא ככל הנראה תלמיד בבי"ס שאין לו סבלנות וכוח לעשות את השיעורים שלו והוא מנצל את קיום הפורום בשביל שאנשים יעשו לו את שיעורי הבית ! אני משער שאם תיקח לעצמך 2 דקות ותחשוב על זה, תגיע למסקנה שאם אתה היית הורה לילד כזה, היית רוצה שהוא יעשה את שיעורי הבית שלו לבד ולא יבקש מאנשים אחרים שיפתרו לו אותם ! ולגבי מובטלים - כרגע זו הגישה בה אני נוקט בפורום, אם יעלו בקשות מיוחדות, אני אשקול לשנות.
 

FreakOfNature

New member
במקרה הזה זה כנראה לא נכון

כי הבגרות מחרתיים, ותורים זה נושא של אמצע שנה... אז סביר שהוא לומד לבגרות ולא מצליח.
 
למעלה