עטיפת האלבום החדש, תאריך יציאה, ותאריך לסינגל חדש!

TheEmancipation

New member
עטיפת האלבום החדש, תאריך יציאה, ותאריך לסינגל חדש!

אחרי ספירה לאחור של 48 שעות, נתבקשו המעריצים לשתף את הפוסט של מאריה על-מנת לגלות עוד ועוד מעטיפת האלבום החדשה, ועכשיו כשהיא התגלתה, נוספו פרטים נוספים כמו תאריך היציאה של האלבום, שם הסינגל החדש ותאריך היציאה שלו...

אז ככה:
זאת עטיפת האלבום - https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/h...=6371b82123c701553a496df6ada20228&oe=559E9B7D

האלבום, "#1 to Infinity",ייצא ב-18 במאי.
הסינגל החדש נקרא "Infinity", וייצא ב-27 באפריל.
האלבום יכלול את 18 להיטי ה-#1, ואת הסינגל החדש, והוא כבר זמין לרכישה מוקדמת באתר של מאריה.

יש לי הרגשה טובה דווקא...
 

Mידאס

New member
תמונה לא טובה

הומאז' לעטיפה הקודמת, ברור, אבל הרבה פחות מוצלח.

מי עובד עם האישה הזאת לעזאזל? כאילו היא בוחרת את כל הלוזרים בפינצטה. עבודת פוטושופ מחרידה. הפרצוף שלה מעוות. זה בטח גם ילווה את כל מסע ההופעות, והפרצוף המעוות הזה יעטר את כל שלטי החוצות בוגאס. מכה.
 

True Colors

New member
פרומושן:

הסינגל והקליפ (במאי: ברט ראטנר) ישוחררו שניהם ב-27 באפריל
עוד ב-27 באפריל: אירוע ההגעה של מאריה לווגאס (צפוי להיות אקסטרווגנזי
)
הופעה אצל ג'ימי קימל מתישהו במאי
ספיישל טלוויזיוני (הקלטה של אחת ההופעות שלה בווגאס)
 

True Colors

New member
מפרספקטיבה של "מעריץ"

זה אוסף מאכזב, שנופל באיכותו מאוספים קודמים, אבל נראה שמאריה והצוות שלה לא מכוונים הפעם אל קהל המעריצים אלא אל הקהל הרחב.
יכולות להיות למהלך הזה שתי תוצאות:
הראשונה - סתימת הגולל על תקופת ההצלחה המסחרית הגדולה שלה, "שמקרטעת" בשנים האחרונות. אם מוסיפים לזה גם את החוזה שלה בווגאס, שנתפש כמקומם של אמנים מזדקנים או לא רלוונטיים לעולם המוסיקה העכשווי, המצב לא נראה מעודד.
התוצאה השנייה היא תחייה ופריחה של מאריה, או לפחות הכרה מחודשת בחשיבות ובמורשת שלה שתאפשר פתח להצלחה מסחרית מחודשת.

נראה שהרבה תלוי בהתקבלות של הסינגל החדש.
אם הוא יהיה להיט, ויאפשר לדור חדש להתוודע אליה ולדור ישן להתאהב בה שוב מחדש, זה יהיה תרחיש אידיאלי.

בכל אופן, אחרי יריית הפתיחה הזו של החוזה החדש עם אלבום האוסף, אני חושב שמאריה צריכה למצוא לה דרך מוסיקלית חדשה, רעננה. יותר מדיי מהניסיונות המוסיקליים שלה בשנים האחרונות מסתמכים על ניצחונות עבר: החל מ-E=MC2 שכונה "קינוח למימי", דרך "ממוארז" שתואר כניסיון ליצור אלבום להיטים גדולים של מאריה מבלי להשתמש בלהיטיה הגדולים ו-Merry Christmas II You שהיה המשך לאלבום החג הסופר-מצליח מ-94, וכלה ב-Elusive Chanteuse, שבבירור ניסה להתכתב עם מאריה של הניינטיז.

לגבי העטיפה -
כאמור, ניסיון לשחזר או להתכתב עם התצלום של #1's המקורי, וככזה הוא לא רע, לדעתי.
ברור שכל צילום עכשווי יהיה נחות לעומתו (בקלות, התקופה הכי יפה שלה!), כמו שכל ביצוע קולי עכשווי לא יעמוד בסטנדרטים של Vision of Love.
מקורות טלוויזיוניים ומקוונים, אגב, מבקרים אותה קשות על הריטוש ועל עבודת הפוטושופ המאסיבית (כולל מאקו ונענע). איכשהו, זה פחות מפריע לי כאן (זה חרה לי יותר באלבום האחרון), אולי כי זה אלבום אוסף, וככזה לא משנה לי אם היו משתמשים גם בתמונה מ-90 או מ-97, כל עוד זו דמותה של מאריה בחזית. זה נכון שהיא לא נראית ככה היום, אבל היא כן היתה במידות דומות ב-90-98, בתקופת E=MC2, ואפילו לקראת הסיום של "איידול".
 

Mידאס

New member
מפרספקטיבה של מעריץ (בלי מירכאות) אחר

אי אפשר להגיד על האוסף הזה שהוא נופל באיכותו מאוספים אחרים, כי אחרי ככלות הכל זוהי הוצאה מחודשת של אוסף ישן, שנוספו לו כמה שירים חדשים (לעומת האוסף הקודם).

האוסף הזה הוא תמצית ההצלחה שלה ואני בהחלט לא רואה מקום לשלב בו תכנים אחרים מהקריירה הענקית שלה, כי התוצאה שהייתה מתקבלת הייתה בליל של יצירות שלה, ואז כל הרעיון שעומד מאחורי האוסף הזה והמופע שנלווה אליו היה מתפספס בענק. אם היו יוצקים לתוך האוסף הזה תכנים אחרים מהקריירה שלה, אנחנו כמעריצים אולי היינו מבסוטים, אבל אחרים, ובעיקר אלה שצפויים לפקוד את האולם בוגאס עשויים היו להתאכזב.

אני חושב שבמקרה הזה מאריה לחלוטין פונה לקהל הרחב ולא לעדת המעריצים שלה ולכן האוסף הזה עובד מצוין. יש בו את כל מה שהעולם אוהב ואהב לאהוב במאריה.

מפתיע אותי במיוחד שגם לאחר החבירה המחודשת לסוני, המופע הזה והשחרור של האוסף החדש סובלים מחוסר פרומושן מובהק. המופע צפוי לעלות לאוויר בעוד כשלושה שבועות ועד כה אין סביבו שום באזז ושום התרגשות. סוני היו אלופי עולם ככל שזה נוגע לפרומושן ובכלל, מאריה חבה להם את כל מה שיש לה היום, כי בלעדיהם מאוד ייתכן שהיא לא הייתה המפלצת (במובן החיובי) שהפכה להיות, ולכן אני מתקשה להבין מדוע הפעם הדברים נעשים בצורה שונה.

לעניין התמונה, אני שב וכותב שלא רק שזה *ניסיון* רע להתכתב עם התמונה שליוותה את שחרור אלבום האוסף הקודם ועיטרה את פניו, זה ביצוע רע. כל הניסיונות האלה שלה "להתכתב" עם העבר לא מוסיפים לה חן ואני תוהה איך לעזאזל אפשר לקחת אותה ברצינות, כשהיא כל הזמן נאחזת בכבלי העבר ולא משחררת. איך אפשר להתייחס אליך ברצינות כשאת פעם אחר פעם אחר פעם מתערטלת בפתטיות של עטיפות האלבומים והסינגלים שלך. היא לא מדונה, שמראשית הקריירה שלה הייתה פרובקטורית. היא הייתה ה-Girl next door שכולם אהבו לאהוב ובבת אחת הפכה את עורה. לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שאנשים לא אוהבים את זה ולא התחברו לזה. מילא היה בזה איזשהו חן, אבל זה כ"כ רחוק משם, וזה משולל כל פרופורציה שהתוצאה, מה שלא תעשה מתקבלת לא טוב. זה כאילו כל תשומת הלב מופנית בשנים האחרונות מהמוסיקה לטובת הדיון במראה שלה. ואם כבר הגברת מתעקשת על עבודת ריטוש מאסיבית, לפחות שהתוצאה תהיה מוצלחת, ובמקרה דנן היא פשוט מחרידה.

לעניין הסינגל החדש, באמת שאני כבר לא יודע למה לצפות. כאמור כרגע, ואנחנו דקותיים לפני יריית הפתיחה, אין שום היסטריה סביבו ונראה שלאיש לא אכפת כיצד יתקבל ומה תהיה התוצאה. גם לא למאריה.
 
למעלה