על מין אנאלי, גברים, ופמיניזם

על מין אנאלי, גברים, ופמיניזם

הנה הודעה שנתקלתי בה לפני כמה זמן, באיזה פורום אחר, במחוזות אחרים. תהיתי מה דעתכם על הנושא: חדירה אנאלית עושה לכם את זה, אין ספק. זה עונג עילאי עבורכם. על מה חשבתם כשקראתם את שני המשפטים האלה? על הזין שלכם במעמקי התחת של משהי? סביר להניח שכן. אבל לא על זה דיברתי. הסיבה שמין אנאלי הוא תענוג כזה גדול עבור גברים היא שנקודת הג`י שלכם נמצאת במעמקי פי הטבעת שלכם. עובדה. הגרוי של בלוטת הערמונית שנוצר מחדירה אל פי הטבעת של גבר יכול להביא אותו לשיאים שאין כדוגמתם. מנסיוני הלא פעוט, אני יכולה להעיד שרוב הגברים לא נותנים שיחדו להם לתחת ואלה שכן, מסרבים בכל תוקף לדבר על זה. למה אתם מתנהגים ככה? למה אתם מונעים מעצמכם את התענוג הזה? ובכן, ההומופוב החשוך המצוי מזהה חדירה אנאלית עם הומוסקסואליות, הוא מסרב להחדר כי הוא מפחד שזה יהפוך אותו להומוסקסואל. אבל גם אצל גברים שהצהירו על עצמם כפתוחים, נאורים ולא הומופובים, מצאתי את הבעיה הזאת. האם גם הם חושבים שאם האשה שהם נמשכים אליה תחדור לתחת שלהם עם אצבעות או דילדו זה יהפוך אותם להומואים? הבעיה להערכתי היא הרבה יותר עמוקה מזה. המפתח למאצ`ואיזם שלכם, להומופוביה ולחוסר היכולת להפתח ולהנות מסקס משוחרר נעוצה במקום אחד: בבסיס, במקום מאד עמוק, אתם חושבים שחדירה זה דבר משפיל. אתם חושבים שכשאתם עושים סקס עם מישהי אתם משפילים אותה. האמת היא שלא צריך להקדיש יותר מידי צחשבה מעמיקה לעניין הזה. מספיקה הכרות חטופה עם הסרטים הפורנוגרפים שעושים לכם את זה כדי להבין. בגלל שלדעתכם חדירה זו השפלה ואתם הרי לא מוכנים להיות מושפלים, אז אתם לא נותנים שיחדרו אליכם לתחת ולא אכפת לכם שאת מוותרים על תענוג כזה מדהים. העניין הוא שאני לא מוכנה להזדיין עם גבר שחושב שהוא משפיל אותי כשאנחנו עושים את זה. מסתבר שלא מעט מכם, יודעים להציג כלפי חוץ את שיא הנאורות בעוד שבפנים, חשכת ימי הביניים. לכן רק גבר שפיו וליבו שווים, רק מי שבאמת מתכוון לזה כשהוא מדבר על שיויון, שיתוף וכבוד. רק מי ששלם עם עצמו, משוחרר לא נשלט ע"י האגו ולא מוצא איומים על הגבריות שלו על צעד ושעל. רק הוא יבוא אל מיטתי. או בקיצור, רק מי שירצה שגם אני אזיין אותו בתחת.
 

בחבח

New member
זאת הנקודה שבה חוזרים לברנרדו

ברטולוצ'י והטנגו האחרון בפריז (1972), שם יש פירוט מלא של אישה שחווה מין אנאלי (חמאה ושות') בסצנה אחת וגבר שחווה מין אנאלי בסצנה הבאה(האישה גוזרת את ציפורן אגודל ימין, מרלון ברנדו שוכב על הבטן ומפשיל מכנסיו). בשני המקרים הגבר יוזם. מה שכן, בכל הנאומים הזועמים בנושא, אף פעם לא חוזרים לסרט הזה. שמישהי כבר תביא את הדוגמא האת בזמן שהיא זועמת.
 

קפת

New member
קפת

האמת, מותק, שאני לא מבינה למה הגברת שם כ"כ מתרגשת. אני לא נתקלתי בכל כך הרבה גברים שזו לא היתה משאלתם הכמוסה - אצבע בתחת כשהם גומרים. אולי ההיא פשוט לא יודעת עם מי להיכנס למיטה?
 

טריפל

New member
טריפל

ההודעה משקפת את דעתה של המשתוללת או רק של אותה גברת מ"שם"? אז רק שאני אבין, אם אני לא חובב אצבעות ברקטום זה הופך אותי להומופוב בחשכת ימי הביניים? ואם אני חובב פורנו אז זה הופך אותי לחזיר שוביניסט שסקס עבורו זה אקט משפיל? (ואני דוקא חשבתי שזה מתוך הערצה למין היפה). האם סקס נאור ומשוחרר נחשב ככזה רק אם הוא כולל אצבע בתחת? מה זה החרטה הזה? איש איש וכוס התה שלו(או במקרה זה איש איש ורקטומו). אני ככלל לא מוכן להכנס למיטה לפני שקיבלתי הבטחה בכתב לרבע שעה (על השעון) של רים -ג'וב. נה!
 

טריפל

New member
אחותי נחמה,

שלילי לגבי המולטי טאסק
רים-ג'וב זה טרמינולוגיה של מוסכניקים מזיעים עבי-בשר. רמז: זה קשור למשאבת גריז (כלב-גריז) צה"לי 040 ומוטות פיתול של נגמ"ש ברדלס. עכשיו יותר ברור? אמרו לך כבר שיש לך וואן-טרק-מיינד?
 
בוודאי שיש לי

הבנה גדולה יותר בנוגע ללום 4 צול שמצאתי פה בחוץ. אני לא אוהבת טרק. אני לא מבינה את כל הצעירים שעושים טרק. אבל אם כבר באהבות אישיות עסקינן, אני מסמפטת מאוד אלמנות שחורות על הדשא בפארק ביום שמש אביבי. צריך לכתוב על זה שיר.
 

לו וריד

New member
ותודה להורי היקרים שהביאוני עד הלום

תרתי. כמובן. 29.1.04 הודעת sms מ רק-פ(ו)ת: "לו, יש דיון על מין אנאלי בפורום". אמא יקרה, א.התפוצץ לי הוריד. ב. איילת יקרה, לא (רק) שאני מוכן לחוויה אנלית אצלי במעמקי הנפש המיוסרת, אין בה שמץ של (תם). ג. ולמחלוקת, את יכולה בייב לקרא (או לחילופין לקרוע) "מרד צרחנים". לובש את בגדי הרב סרן ג'ורג': "אני אגיב בזמן ובמועד המתאים"
 

לובה1

New member
../images/Emo94.gif הסיגר של ביל ק. - וידוי

מוניקה שתדי, אני לא נמצא פה בשבילך.
 

יס באך

New member
זה קצת אחר..

כי ביל מצץ את הסיגר, את מבינה שזה לא ענין אנאלי אלא אורלי דווקא
 

לובה1

New member
לובה מרחיבה לבאך

את הדעת. האוראלי היה רק שלב ההכנה לאנאלי. הכל צריכים להכניס להם לפה כאן.
 

יס באך

New member
לובה - איכססס

יש בי רתיעה עמוקה מענינים אנאליים מאז שאמי החדירה לי מד חום לתחת בניגוד לרצוני.
 
שמע ישראל

ברוך אתה אדוני אלוהינו מלך העולם שעשה ניסים לאבותינו ודאג שאשתי שתחייה הרבנית מיסאקי לא תדע עברית עד כדי כך טוב כדי שתקרא רעיונות של פושעים באינטרטן ויכנסו לה רעיונות מודרנים לראש ותעשה שביתה איטלקית עד שבעלה הצדיק יסכים להתהפך.
 

קפת

New member
לאור החושך

בגלל מה שטריפל כתב, וגם בגלל העיסוק הכמעט אובססיבי של חברי הפורום בחוקנים, טחורים, אנאלי וריאלי - עולה השאלה למה מגוון החיטוטים והאפשרויות הגלומות בחורי תחת, זה עדיין כזה טאבו שחייבים או לא חייבים לשבור???
 

יס באך

New member
אני רואה עצמי פטור מנזיפה זו

אני אוהב הצלפות על גבי וזריית מלח. הדברים האחרים שאת מזכירה, לא לטעמי האנין והמשובח. ובכלל..... חנוך לוין היה נביא כנראה גם..
 

קפת

New member
מה?

1. לא היתה נזיפה 2. נזיפה לא היתה 3. היתה שאלה 4. מה קשור חנוך לוין? 5. גם האי-עיסוק בחוויה האנאלית, הוא עיסוק בחוויה האנאלית. חתרן כמוך היה צריך להבין את זה לבד. 6. אני צריכה להמשיך להזביר?
 

יס באך

New member
לא

דווקא חתרן שכמוני מבין, שכאשר מנסים להעמיד את כל העולם, ירצה או לא, על קוצו של יוד, אופסס XXן הלך העולפ פייפען.
 
למעלה