פתרון מקורי לדרישת השיקוע בחיפה - רכבת עם סוללה

25306yosef

New member
אכן חלק מכוער מהנוף....

חלק מכוער מהנוף...
אכן חלק מכוער מהנוף....
ובכלל כל התשתית של חח"י בישראל זה חלק מכוער ביותר מהנוף הישראלי.

התשתית של חברות התקשורת היא ברובה תת קרקעית ואילו אצל חח"י מרבית התשתית היא עילית על עמודים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לאף אחד? עכשיו אתה מדבר בשם כולם? בחייאת. לי זה מפריע ומכוער

חלק זניח מהנוף, ולא מפריע לאף אחד
לאף אחד? עכשיו אתה מדבר בשם כולם? בחייאת. לי זה מפריע ומכוער
בעין ואני ממש לא לבד. אני לא טוענת שצריך לוותר על הכול בגלל זה, אבל זה בהחלט מחיר שצריך לשלם ואם אפשר למצוא פתרונות אחרים להימנע ממנו או לפחות למזער אותו במקומות מסוימים, עדיף.
 

easylivin

New member
זה מפריע לאחוז מסויים ועוזר ל-100% ממשתמשי התח"צ, לא רק רכבת

לאף אחד? עכשיו אתה מדבר בשם כולם? בחייאת. לי זה מפריע ומכוער
בעין ואני ממש לא לבד. אני לא טוענת שצריך לוותר על הכול בגלל זה, אבל זה בהחלט מחיר שצריך לשלם ואם אפשר למצוא פתרונות אחרים להימנע ממנו או לפחות למזער אותו במקומות מסוימים, עדיף.
זה מפריע לאחוז מסויים ועוזר ל-100% ממשתמשי התח"צ, לא רק רכבת
כפי שנכתב והוסבר כאן אינספור פעמים במשך שנים בפורום, לפני שנפלתם עליו מהירח: אין חלופה סבירה לחשמול עילי ובדיוק בצורה שבה הוא יושם בארץ. החחלופות נבחנו ונידונו, היו השגות ציבור, ויכוחים בועדות, אינספור פרוטוקולים... בסוף הגיעו להסכמה. אז הנה: פס שלישי זאת לא חלופה מתאימה. "רכבת על סוללות" זאת לא חלופה מתאימה. רכבת דיזל זאת לא חלופה מתאימה. שום רכבת בכלל זאת לא חלופה מתאימה. אפשר לפרט על כל אחת ואחת מהאופציות, למה היא לא חלופה מתאימה. אבל זה לא יקרה מבחינתי כי זה כבר נכתב כאן כאמור אינספור פעמים, בזמן שהדבר היה באמת אקטואלחי (בדיונים בועדות) ואין טעם לחזור עבור כל מי שהתעורר עכשיו.

חוץ מזה, נדרש להסביר, לפרט ולנמק איזה נוף *בדיוק* החשמול "הרס". ועז אז - אני טוען שהקו המחושמל (ובקרוב 100% מהקווים - במהרה, אמן) לא "הרס" שום פיסת נוף בדרך לירושלים. שום פיסה.

כמו כן, נדרש לספק הגדרה מדוייקת ל"הרס". נא לא לדבר בשם כולם בבקשה: ואם בעיניי, העמודים האלה הופכים את המסילות והגשרים דווקא ליפים יותר ולא ליפים פחות? לא יכול להיות? אסור לחשוב כך במדינה נאורה? יופי זה כבר לא בעיני המתבונן?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יפה, אז לא ניתן לומר בנחרצות "לא מפריע לאף אחד"...

זה מפריע לאחוז מסויים ועוזר ל-100% ממשתמשי התח"צ, לא רק רכבת
כפי שנכתב והוסבר כאן אינספור פעמים במשך שנים בפורום, לפני שנפלתם עליו מהירח: אין חלופה סבירה לחשמול עילי ובדיוק בצורה שבה הוא יושם בארץ. החחלופות נבחנו ונידונו, היו השגות ציבור, ויכוחים בועדות, אינספור פרוטוקולים... בסוף הגיעו להסכמה. אז הנה: פס שלישי זאת לא חלופה מתאימה. "רכבת על סוללות" זאת לא חלופה מתאימה. רכבת דיזל זאת לא חלופה מתאימה. שום רכבת בכלל זאת לא חלופה מתאימה. אפשר לפרט על כל אחת ואחת מהאופציות, למה היא לא חלופה מתאימה. אבל זה לא יקרה מבחינתי כי זה כבר נכתב כאן כאמור אינספור פעמים, בזמן שהדבר היה באמת אקטואלחי (בדיונים בועדות) ואין טעם לחזור עבור כל מי שהתעורר עכשיו.

חוץ מזה, נדרש להסביר, לפרט ולנמק איזה נוף *בדיוק* החשמול "הרס". ועז אז - אני טוען שהקו המחושמל (ובקרוב 100% מהקווים - במהרה, אמן) לא "הרס" שום פיסת נוף בדרך לירושלים. שום פיסה.

כמו כן, נדרש לספק הגדרה מדוייקת ל"הרס". נא לא לדבר בשם כולם בבקשה: ואם בעיניי, העמודים האלה הופכים את המסילות והגשרים דווקא ליפים יותר ולא ליפים פחות? לא יכול להיות? אסור לחשוב כך במדינה נאורה? יופי זה כבר לא בעיני המתבונן?
יפה, אז לא ניתן לומר בנחרצות "לא מפריע לאף אחד"...
(כפי שנכתב בתגובה שהגבתי לה) ובאמת שאין צורך להסביר לי את החלופות, זו לא הנקודה (שלי לפחות). אם בעיניך זה יפה יותר, אחלה, אשריך וטוב לך
. היופי הוא לגמרי בעיני המתבונן, בדיוק כתבתי לך בעצמי בתגובה אחרת. אבל הגבתי לעמית, ועמית כן דיבר בשם כולם, וזה מה שקומם אותי.
 

easylivin

New member
בהחלט, "לאף אחד" זו הגזמה. זה מפריע לחלק, כפי שנוכחנו לראות.

יפה, אז לא ניתן לומר בנחרצות "לא מפריע לאף אחד"...
(כפי שנכתב בתגובה שהגבתי לה) ובאמת שאין צורך להסביר לי את החלופות, זו לא הנקודה (שלי לפחות). אם בעיניך זה יפה יותר, אחלה, אשריך וטוב לך
. היופי הוא לגמרי בעיני המתבונן, בדיוק כתבתי לך בעצמי בתגובה אחרת. אבל הגבתי לעמית, ועמית כן דיבר בשם כולם, וזה מה שקומם אותי.
בהחלט, "לאף אחד" זו הגזמה. זה מפריע לחלק, כפי שנוכחנו לראות.
 

easylivin

New member
המון תודה, גם על התמונות הנהדרות, כרגיל אצלך!


אני שמח שבאת והצטרפת לדיון

ולאות הוקרה, הנה כמה צילומים מהפריקה האחרונה שהתרחשה בנמל הקישון לפני שבועיים בערך
המון תודה, גם על התמונות הנהדרות, כרגיל אצלך!

זה רשמי: אין מתעד שמצלם טוב ממך את פריקות הציוד של רכבת ישראל. ולא רק...
ישר כח!
 

25306yosef

New member
בעניין הקרינה המסרטנת אתה יותר ממוזמן לפנות לראש עיריית חיפה

רגע, ואם "קרינה מסרטנת" בכל זאת מפריעה פה למישהו?
בעניין הקרינה המסרטנת אתה יותר ממוזמן לפנות לראש עיריית חיפה
מר יונה יהב וצעירי חיפה. או ליורש שלו במקרה ולא יזכה בבחירות הקרובות.

מאחר ואני לא חובב נלהב של חישמול, אז בכלל לא אכפת לי מה אומרים יונה יהב וצעירי חיפה והירוקים של חיפה על החישמול.
 
הנקודה שלך ברורה.

בעניין הקרינה המסרטנת אתה יותר ממוזמן לפנות לראש עיריית חיפה
מר יונה יהב וצעירי חיפה. או ליורש שלו במקרה ולא יזכה בבחירות הקרובות.

מאחר ואני לא חובב נלהב של חישמול, אז בכלל לא אכפת לי מה אומרים יונה יהב וצעירי חיפה והירוקים של חיפה על החישמול.
הנקודה שלך ברורה.
אתה לא תומך בחשמול הרכבת, תהיינה סיבותיך אשר תהיינה.
בניגוד אליך - אני תומך נלהב בחשמול הרכבת.

שורה תחתונה- היה מי שהחליט בשביל שנינו שהרכבת תחושמל, ומצויין שכך!

סופ"ש נעים !

 

yeh11

New member
חישמול באמצעות מצברים

פתרון מקורי לדרישת השיקוע בחיפה - רכבת עם סוללה
יש כבר רכבת בשלבי ניסוי מתקדמים - עם טווח נסיעה של 40 ק''מ שמתאים בדיוק לקטע המסילות בחיפה. לדעתי לקנות כזה ציוד נייד יחסוך הרבה כסף יחסית לשיקוע.

https://www.engadget.com/2018/09/17/bombardier-battery-powered-electric-train/
חישמול באמצעות מצברים
שלום! חישמול באמצעות מצברים יתרון שכאשר הרכבת מאיטה הבלימה היא גנרטיבית והמצברים מתמלאים חשמל ע"י גנרטור שמונע ע"י תנופת הרכבת ממש כמו ברכב חשמלי או היברידי מענין כמה זמן ידרש לטעון את המצברים בתחנות הקצה זה ידרוש תוספת מסילות בתחנות הקצה לחניה לצורך טעינה .
 
למעלה