25306yosef
New member
חלק מכוער מהנוף...
ובכלל כל התשתית של חח"י בישראל זה חלק מכוער ביותר מהנוף הישראלי.
התשתית של חברות התקשורת היא ברובה תת קרקעית ואילו אצל חח"י מרבית התשתית היא עילית על עמודים.
חלק מכוער מהנוף...
חלק זניח מהנוף, ולא מפריע לאף אחדחלק מכוער מהנוף...
לאף אחד? עכשיו אתה מדבר בשם כולם? בחייאת. לי זה מפריע ומכוערחלק זניח מהנוף, ולא מפריע לאף אחד
זה מפריע לאחוז מסויים ועוזר ל-100% ממשתמשי התח"צ, לא רק רכבתלאף אחד? עכשיו אתה מדבר בשם כולם? בחייאת. לי זה מפריע ומכוער
בעין ואני ממש לא לבד. אני לא טוענת שצריך לוותר על הכול בגלל זה, אבל זה בהחלט מחיר שצריך לשלם ואם אפשר למצוא פתרונות אחרים להימנע ממנו או לפחות למזער אותו במקומות מסוימים, עדיף.
יפה, אז לא ניתן לומר בנחרצות "לא מפריע לאף אחד"...זה מפריע לאחוז מסויים ועוזר ל-100% ממשתמשי התח"צ, לא רק רכבת
כפי שנכתב והוסבר כאן אינספור פעמים במשך שנים בפורום, לפני שנפלתם עליו מהירח: אין חלופה סבירה לחשמול עילי ובדיוק בצורה שבה הוא יושם בארץ. החחלופות נבחנו ונידונו, היו השגות ציבור, ויכוחים בועדות, אינספור פרוטוקולים... בסוף הגיעו להסכמה. אז הנה: פס שלישי זאת לא חלופה מתאימה. "רכבת על סוללות" זאת לא חלופה מתאימה. רכבת דיזל זאת לא חלופה מתאימה. שום רכבת בכלל זאת לא חלופה מתאימה. אפשר לפרט על כל אחת ואחת מהאופציות, למה היא לא חלופה מתאימה. אבל זה לא יקרה מבחינתי כי זה כבר נכתב כאן כאמור אינספור פעמים, בזמן שהדבר היה באמת אקטואלחי (בדיונים בועדות) ואין טעם לחזור עבור כל מי שהתעורר עכשיו.
חוץ מזה, נדרש להסביר, לפרט ולנמק איזה נוף *בדיוק* החשמול "הרס". ועז אז - אני טוען שהקו המחושמל (ובקרוב 100% מהקווים - במהרה, אמן) לא "הרס" שום פיסת נוף בדרך לירושלים. שום פיסה.
כמו כן, נדרש לספק הגדרה מדוייקת ל"הרס". נא לא לדבר בשם כולם בבקשה: ואם בעיניי, העמודים האלה הופכים את המסילות והגשרים דווקא ליפים יותר ולא ליפים פחות? לא יכול להיות? אסור לחשוב כך במדינה נאורה? יופי זה כבר לא בעיני המתבונן?
בהחלט, "לאף אחד" זו הגזמה. זה מפריע לחלק, כפי שנוכחנו לראות.יפה, אז לא ניתן לומר בנחרצות "לא מפריע לאף אחד"...
(כפי שנכתב בתגובה שהגבתי לה) ובאמת שאין צורך להסביר לי את החלופות, זו לא הנקודה (שלי לפחות). אם בעיניך זה יפה יותר, אחלה, אשריך וטוב לך. היופי הוא לגמרי בעיני המתבונן, בדיוק כתבתי לך בעצמי בתגובה אחרת. אבל הגבתי לעמית, ועמית כן דיבר בשם כולם, וזה מה שקומם אותי.
רגע, ואם "קרינה מסרטנת" בכל זאת מפריעה פה למישהו?חלק זניח מהנוף, ולא מפריע לאף אחד
אני שמח שבאת והצטרפת לדיוןרגע, ואם "קרינה מסרטנת" בכל זאת מפריעה פה למישהו?
המון תודה, גם על התמונות הנהדרות, כרגיל אצלך!אני שמח שבאת והצטרפת לדיון
ולאות הוקרה, הנה כמה צילומים מהפריקה האחרונה שהתרחשה בנמל הקישון לפני שבועיים בערך
תודה רבה מקרב לבהמון תודה, גם על התמונות הנהדרות, כרגיל אצלך!
זה רשמי: אין מתעד שמצלם טוב ממך את פריקות הציוד של רכבת ישראל. ולא רק...ישר כח!
בעניין הקרינה המסרטנת אתה יותר ממוזמן לפנות לראש עיריית חיפהרגע, ואם "קרינה מסרטנת" בכל זאת מפריעה פה למישהו?
הנקודה שלך ברורה.בעניין הקרינה המסרטנת אתה יותר ממוזמן לפנות לראש עיריית חיפה
מר יונה יהב וצעירי חיפה. או ליורש שלו במקרה ולא יזכה בבחירות הקרובות.
מאחר ואני לא חובב נלהב של חישמול, אז בכלל לא אכפת לי מה אומרים יונה יהב וצעירי חיפה והירוקים של חיפה על החישמול.
חישמול באמצעות מצבריםפתרון מקורי לדרישת השיקוע בחיפה - רכבת עם סוללה
יש כבר רכבת בשלבי ניסוי מתקדמים - עם טווח נסיעה של 40 ק''מ שמתאים בדיוק לקטע המסילות בחיפה. לדעתי לקנות כזה ציוד נייד יחסוך הרבה כסף יחסית לשיקוע.
https://www.engadget.com/2018/09/17/bombardier-battery-powered-electric-train/
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.