"צרות של עשירים"

חיננית3

New member
"צרות של עשירים"

הקטנצ'יק בן שנה וארבע מאוד אוהב לאכול, מגוון ובריא הבעיה שאני לפעמים כבר לא יודעת מה לתת לו. ב 6 בבוקר הוא אוכל 240 CC סימילאק. 8:00 חביתה עם יוגורט וירק (עגבניה, מלפפון וכד') 10:00 מנת פירות (בדרך כלל אגס ותפוח כי הוא מאוד אלרגי אז קצת בעיה להציע לו דברים אחרים), אם אנחנו בחוץ אז גרבר או לחמניה. 12:30- 14:00 (תלוי מתי מתעורר) ארוחת צהריים שכוללת : עוף\קציצות\שניצל וכו, ירקות מבושלים (קישוא, גזר וחציל) ותפוח אדמה ובטטה (לפעמים אורז, פתיתים וכד') הבעיה שאחר כך בערך כל שעה הוא מבקש אוכל ("הם הם "עצבני) ואכן אוכל כמויות יפות, בדרך כלל אני נותנת מעדן כמו דניאלה , עוד ירקות מבושלים, אורז וכד' אחר כך ארוחת ערב הכוללת בדרך כלל לחם עם טחינה\חומוס וכד' או אבוקדו עם גבינה או טונה וכו' ולפני השינה קצת סימילאק השאלה מה עוד אפשר להציע לו שגם ישביע וגם יהיה בריא? תודה מראש מעבר לכך גם שותה מים בשפע (חשבנו שאולי מבלבל רעב עם צמא)
 
אוכל כמו גדולצ'יק

גם בגיל הזה כדאי להרגיל לארוחת ביניים אחר הצהריים. בפינת האוכל עם צלחת. ארוחה מוגדרת שיכולה להכיל יוגורט/מעדן +פרוסת לחם או פרות ופרוסת לחם מרוחה. חשוב מאוד שהארוחה תהיה מוגדרת במקום בזמן ובכמות. לאחר שיסיים תפנו למשחקים עד הארוחת ערב.
 

חיננית3

New member
תודה על ההתייחסות

בבית הוא אוכל רק ליד שולחן האוכל בכסא שלו (אצל הסבתות כמובן המצב שונה...) . הבעיה שבדרך כלל שעה אחרי ארוחת צהריים הוא כבר שוב רעב. אני מושיבה אותו, לפעמים הוא אוכל שאריות מארוחת צהרים (ירקות, אורז וכו'), לפעמים מעדן וכד' וכבר שעה אחר כך הוא שוב רעב. לא מדובר בארוחות מזדמנות תוך כדי משחק , אלא בישיבה מסודרת ועדיין הוא רעב לפעמים כל שעה... תודה
 
למעלה