צריך להחיות את הכלבלב הזה.

  • פותח הנושא WC
  • פורסם בתאריך

WC

New member
צריך להחיות את הכלבלב הזה.

אז במסגרת הכר את הסביבה, האסלה חוטאת ופותחת שירשור "גם אני פה". כל באי הפורום מוזמנים להצהיר על קיומם. מי? איפה עכשיו? איפה רוצה/הולך ללמוד? מה הולך ללמוד? איפה אפשר להשיג פלאפל טוב באיזור? בברכת שירשור נעים. WC תפוס
 

DaphneZ

New member
גם אני פה

אז כמובן שאני אתחיל - דפנה כרגע נמצאת בבפאלו, ניו-יורק, או בניו-יורק העיר בתהליכי קבלה ל-SUNY הולכת ללמוד מנהל עסקים פלאפל טוב בבאפלו? שאלה טובה... מי בכלל רוצה לעזוב את הבית? מינוס 15 מעלות בחוץ!
 

Nathi

New member
יש עוד משהו בצרפת?

אני שנה שניה לומדת ארכיטקטורה בפריז...פלאפל קונה רק בבית הלבן צומת פת בירושלים...
 

Sparker

New member
אני כבר תרמתי במשרד

שנה ראשונה של משהו שדומה למנהל עסקים... במלגה השמשית - דרום ספרד!! מי בכלל רוצה פלאפל כשיש טאפאס?
 

kit k@t

New member
גם אני רוצה.

קאט. סן דייגו (האמת היא שבאושנסייד אבל אף אחד לא יודע איפה זה), קליפרניה. תיכון. מיום שלישי הבא. שטויות. בפ"ת. קאט
 

WC

New member
בוודאי.

אנחנו פתוחים ללומדים, מתכננים וגם לאלו שרק רוצים לבוא ולהביט בהערצה, ובקמצוץ קנאה. בברכת יום אוהבים שמח (איכס). WC תפוס
 

TheBlueOne

New member
וואוו!

רק רציתי לומר שאני מעריץ אותכם. מאז ומתמיד היה לי חלום ללכת ללמוד בחו"ל את הדברים שאני אוהב, לטינית, רפואה, ארכיקטטורה (או איך שלא אומרים את זה ) אבל אני בכלל מפחד לעבור דירה בארץ, אז לחו"ל?!?! ובכלל- איך מסתדרים שם עם השפה? בכל מקרה, הרשו לי להציג עצמי בנתיים, טל מנצרת עילית, תלמיד יב ועומד לפני גיוס. אולי עתודה. איכסה פלפל! - פיצה אי זה בסט! שבת שלום!
 

Ferrari

New member
גוזי.. בנתיים מהארץ

היי לכולם! ואללה רעיון תותח לפורום. ואסלה תגידי מעניין אותי לדעת איך בדיוק הגעת לשם הזה.. :) אז ככה.. אני גיא כרגע גר בבית שמש, ישראל. לומד לתואר הנדסאי אלקטרוניקה ותקשורות (במסגרת עתודה) אחרי שאני יתן למדינה את השנים הטובות שאני חייב לה על כל עניין העתודה, אני מתכוון ללכת להשלים את התואר המלא בחו"ל אבל עדיין לא הוחלט אם אוסטרליה או ארה"ב. לגבי הפאלפל יש אחד ברחוב שלי אז תבואו. עוד כשנה אני מתעתד להיות ביחידת פיתוח של חיל קשר. שיהיה לכם יום כתום! ביי מגיא
 

okts

New member
גם אני פה!

היי לכולכם! מזל טוב על הפורום! אני אולגה מניו ג'רסי. מסיימת תיכון השנה ומחכה לתשובות מה-COLLEGES רוצה ללמוד Business Management ומקווה להתקבל ל RIDER/ROGER WILLIAMS אצלי אין מצב להשיג פלאפל...אבל בביקור הבא בארץ אני אהנה ממנו :) בהצלחה לפורום!
 
גם ה-../images/Emo54.gif כאן

מי ?
איפה ? סן פרנסיסקו לומד ב-SFSU מה לומד ? מנהל עסקים פלאפל טוב ? היתה חנות של סורים שמכרו פלאפל נורא טעים אבל הם סגרו. בסך הכל יש כאן לא מעט חנויות שמוכרות אוכל שאנחנו "מכירים" אבל השוות באמת הן דווקא של "בני דודנו"
 

אליןלין

New member
גם אני ! גם אני!

כרגע ממוקמת בלונדון ומפנטזת מדי לילה על מערכת יחסים אינטימית עם לונדון ביזנס סקול. לתואר שני כמובן. פלאפל? יש מעולה וגם סביח בגולדרז גרין ROAD.
 
למעלה