קיבינימט!!! תצאו מהנירוונה!

KaPuStA

New member
קיבינימט!!! תצאו מהנירוונה!

טוב אז ככה! נירוונה אכן הלהקה הכי גדולה של שנות התישעים וגם אני אוהב אותם נורא אבל כמו שאני רואה כולכם פה חבורה של ילדים בני 13 שלא שמעו כלום חוץ מנירוונה, אני בטוח שלכולכם יש אוסף חולצות מרשים וג´ינס קרוע שאתם מתגאים ובכל מקום אתם רושמים קורט קוביין אז די כבר נמאס מזה נירוונה זה נחמד לשמוע אבל אין מה לעשות אי אפשר לשמוע את זה לעד תתחילו לפתח טעם מוזיקאלי קצת יותר מעניין ומפותח ותפסיקו עם החולצות השחורות עם הפורטרת של קורט קוביין דיייי!
 

א ב ג ד ה

New member
איזה שטויות!!../images/Emo46.gif

אני מעריץ גדול של נירוונה וחושה שהם לא רק הלהקה של שנות ה90 אלא בכלל. זה לא אומר אבל שזאת הלהקה היחידה שאני מכיר יש עוד המון להקות שאני מקשיב להן ומעריך אותן. יש לי טעם מוזיקלי נרחב. מה אתה יודע בכלל על האנשים פה בפורום? איך אתה בכלל יכול לומר שנירוונה הם הדבר היחיד שהם מקשיבים לו?! איזה בולשיט!
 

tofy

New member
דבר ראשון אני בת 15 (זה כבר לא 13)

דבר שני! אין לי שום חולצה או דיסק של נירוונה ואין לי ג´ינס קרוע.... אני מתה על הלהקה הזאת (פשוט כסף לדיסקים אין לי) נירוונה והול זה בהחלט לא הדברים היחידים שאני שומעת! פשוט זאת להקה שמאז שאני זוכרת את עצמי (בשנות ה90 המוקדמות עם מוצץ בפה) רואה קליפים שלהם באמ.טי.וי יחד עם אחותיושאהבתי "את זה עם השיער הבלונדיני" שבזמנו ככה קראתי לקורט קוביין.... אחרכך שהעולם נרגע מהם אהבתי את השירים המוכרים שלהם שהשמיעו פעם ב... ברדיו אבל לא זכרתי בדיוק מי אלה...פיתחתי טעם גרוע במוזיקה ואריתי את הקליפ "סלברטי סקין" של הול והחלטתי להוריד כמה שירים שלהם בגלל שקורטני לאב הזכירה לי קצת את טיטי מהיהודים. לאט לאט התאהבתי בגראנג´ והמשכתי להוריד גם שירים של נירונה... וFINGER ELEVEN לאט לאט שמתי את הול בצד כי זאת חרא של מוזיקה עכשיו אני שומעת נירונה ,פרל ג´ם ,פינגר אילוון,דרים דט´ר.... (בקיצור גראנג´ וקצת מטאל ופוגרסיב מטאל)
 

Hole In The Sky

New member
יש לי חדשות בשבילך:

אני לא שומעת ר-ק נירוונה וגם אין לי אפילו חולצה אחת שלהם, ולא שום ג´ינס קרוע. אני פשוט אוהבת את הלקה- בין שאר סוגי המוזיקה והלהקות שאני שומעת. ואני לא יודעת איזה מעריצי נירוונה אתה מכיר- אבל כדי לך להכיר גם אנשים אחרים.
 

TimBuck2

New member
בההה

כוסאמק אני בת 17. ואפילו אני הייתי בגן כשקורט מת. מה לעזאזל קורה פה? אני מרגישה כ"כ זקנה...
 

Eclipsed 0

New member
תגובה.

אני לא לובשת חולצות של להקות, הערצה היא דבר מטופש. אני גם לא עושה את שאר הדברים הנ"ל. שנית, אני חושבת ששמעתי מעט יותר מנירוונה. אני אוהבת רוק מתקדם וניסיוני בעיקר, אלקטרוניקה, ג´אז, בלוז ומוסיקה קלאסית. כן, גם נירוונה. אסור ? דאמט. נמאס לי מההתנשאות הזו. מה אתה שומע, שאתה מתפרץ לכאן ומטיף לנו מוסר ? ¬Charlie Parker, Woody Herman - The Nearness Of You¬
 

Stillwater

New member
תורי הגיע!

אז ככה...אני בת 16 וארבע חודשים ליתר דיוק. ו...אני ממש, אבל ממש לא שומעת אך ורק נירוונה! יש לי טעם וידע ענק (פאק, למה אני נשמעת מתלהבת מעצמי כ"כ). ואני מכירה עוד כבר מהיותי יותר זאטוטה מעכשיו. אני בכלל שומעת בעיקר סיקסטיז וסבנטיז(וכיוב´ חוץ מדיסקו) ג´אז ומוסיקה קלאסית. הייתה כאן מישהיא שהיא בת 17 והייתה בגן כשהוא מת, נשארת 4 שנים בגן? טוב, בכל אופן...אכן יש לי חולצה של קורט ואני הולכת איתה ברחוב אבל זה מעין בדיחה שלי ושל חברי וחברותיי הנחמדים. כנ"ל לגבי הג´ינסים הקורעים! יחי הג´ינס הקרוע!
 
אויש אל תהיה חרא!!

אנחנו מדברים כאן רק על נירוונה בגלל שזה פורום נירוונה, זה לא אומר שאנחנו שומעים רק נירוונה!!! אני שומעת דרים ט´יאתר, לד זפלין, פלויד, גרייטפול דד, rush, מטאליקה, רדיוהד, doors, who ועוד מלאן דברים שבכלל לא קשורים לגראנג´!!! אל תלכלך על הטעם המוסיקלי שלנו כי אתה בכלל לא מכיר אותנו!!!! בחיי, הכעסת אותי!
 

שיייי

New member
illusionist catfish

איזה טעם טופ! , קבלי ח"ח...
 
למעלה