קיטור קצר על בעלי הנפלא/הנשמה הטובה

adimayer

New member
קיטור קצר על בעלי הנפלא/הנשמה הטובה

כפי שאתם יודעים או לא יודעים אני סוחבת עכשיו 7 חודשים של הריון. הימים חולפים איך שהוא, אבל הלילות - סיוט. כל שעה פיפי (גם אם אני לא שותה כל היום) ושום תנוחה לא נוחה לי ליותר ממספר דקות. ובשביל הכיף אני חייבת לגנוח כל פעם שאני משנה תנוחה כי אין לי ממש אויר כשאני עושה זאת. אתמול לא היה שונה משאר הלילות. באמצע הלילה (בסביבות השעה 3)התעורר בעלי, הסתכל עלי במבט אוהב, חייכתי אליו והמתנתי להצהרות האמפטיה שציפיתי לשמוע. אממה, הנשמה הטהורה ביקשה ממני בעדינות לגנוח יותר בשקט ולהפסיק להסתובב, ואם אני לא עייפה אני יכולה ללכת לסלון ולראות טלוזיה.... זה בדיוק מה שהייתי צריכה לשמוע. קפצתי מהמיטה, לקחתי לו את השמיכה (וכמובן גם את שלי) וברחתי לחדר האמבטיה. אחרי 10 דקות של התנצלויות והצהרות אהבה וכל מה שבחורה רוצה לשמוע, נשברתי והחזרתי לו את השמיכה. הגיבור הגדול סינן מתחת לשפם שהוא עוד יחזיר לי על זה. זהו - גברים. אי אפשר לחיות איתם ואי אפשר לחיות....או שאולי אפשר
 

blixgirl

New member
בטח שאפשר..

אבל מי רוצה...
אהבתי את תעלול השמיכה
לא נשאר עוד הרבה לסחוב...עוד קצת...דרך אגב את מכירה את : The String Bag and Octopus Guide to Parenthood או מדריך ההכנה להורות ? יש לי בעברית ואנגלית אם את רוצה זה משהו שכל הורה לעתיד חייב לקרא לשלוח לך במייל בשתי השפות ? כך שגם הבעל יוכל לקרא ?
בליקסי
 

adimayer

New member
תודה תודה אשמח לקרוא

אני מניחה שגם בעלי. קיבלתי המון ספרים מהארץ, אבל לא היתה לי ממש סבלנות לקרוא אותם. נראה לי שבעלי מהבחינה הזאת יודע הרבה יותר. כמו אבא טוב הוא קנה איזה אינציקלופדיה בנושא וקרא את הכל.
 

stevie1

New member
תגידי לו שני דברים...

דבר ראשון, שיסבול גם הוא, מה פתאום רק את???? דבר שני, שיתרגל ללילות לבנים... וכדי להצחיק תקראי לו את הכתבה הבאה ------>
 
למעלה