קצת מפה, קצת משם...

True Colors

New member
קצת מפה, קצת משם...

מתחיל להיות כאן יותר יבש ודכאוני מחיי המין שלי
,
אז קדימה תרימו!!!
 

True Colors

New member
מייקל אילי על העבודה המשותפת עם מאריה

מייקל אילי החתיך, שגילם את מושא התשוקה של מימי בקליפ ל-Get Your Number (עבר עשור (!!!) מאז האמנציפציה) התראיין לתוכנית של Meredith Vieira ודיבר בקצרה על העבודה המשותפת עם מאריה.

כזכור, אותו אילי השתתף גם בקליפ של ביונסה ל-Halo,
ומי שחפצה לראות אותו שירטלס וליהנות מרימייק נחמד, מופנית לקליפ A Night To Remember של מארי ג'יי בלייג' המלכה


 

ForeverMC

New member
חידוש ל- Can't Let Go

לזמרת קוראים:
My Midnight Heart (אנג'ליקה אלן), שמציינת שמאריה היתה אחת ההשפעות המוזיקליות הראשונות שלה וזו מחווה עבורה. היא מוסיפה שכשהתבגרה 'עזבה' את מאריה למען הרכבי רוק כמו "סמשינג פאמפקינז", "בוש" ו-"ניין איץ' ניילס".
הביצוע מאוד נאמן למקור ויש לה גם קול מרשים למדי.מה דעתכם?



 

True Colors

New member
זה אחד השירים היפים של מאריה, לדעתי

אבל הקאבר הזה הותיר אותי אדיש, ובעיקר גרם לי לרצות לשמוע שוב את הביצוע המקורי של מאריה.
יש משהו עמוס ודחוס מדיי בהפקה, שיוצר, לדעתי, אטימות או קהות רגשית ומטשטש גם את הטבעיות והיופי של המלודיה. זה כאילו ניסיון להוליך את השיר למקום עמום, מסתורי, אפל, דחוק יותר. הווקאל הגון, אבל, כמובן, שאין לו שום סיכוי להגיע אל אפס קצהו של הביצוע הקולי של מאריה.

חשבתי שהדברים שהיא אמרה מעניינים, והזדהיתי אתם. כאנשים, אנחנו עוברים פאזות בחיים, מתחברים לדברים שונים בתקופות שונות, נוטשים לפעמים השפעות ואהבות וחוזרים אליהן שוב בתקופות שונות. בסופו של דבר, אנחנו המכלול, סך הגורמים שעיצבו אותנו.
אני גם מסכים שיש במאריה משהו מאוד פשוט, מאוד בהיר, וככזה המוסיקה שלה לבדה, לפחות מבחינתי, לא יכולה למלא חלל חיים שלם, או לא יכולה לתת ביטוי או מענה למכלול הרגשות והתחושות שלי כאדם.
 

a 90s jesus

New member
לא אהבתי בעליל

ואני לא מאלה שלא מסוגלים להקשיב לאחרים/ות מבצעים/ות מאריה. אני כן מעריך כמה שמסוגלות לשיר שירים שלה, למשל כמו אריאנה שתגידו מה שתגידו - מגיעה לכל הגבהים בקלות מעוררת הערצה, בלי להתחבא מאחורי אפקטים של אולפן כמו הגיברת הנכבדה שכאן. אריאנה ממש מרשימה אותי, במיוחד בשירי הכריסטמס (ho holy night פשוט מטורף).
&nbsp
any who - ממש לא נהנתי לשמוע את זאתי. אני מבין מאוד קטן במה שקשור להפקות של שירים אבל זה פשוט לא זורם ברמת ההפקה של הרצועה מבחינה טכנית. נראה שהשתדלו שזה יהיה מאוד נאמן למקור אז זה נשמע מאוד מיושן, והטאץ' האישי שהיא כן ניסתה לתת גורע עוד יותר.
&nbsp
 

True Colors

New member
ברונו מארס שר קטע קצר מ-One Sweet Day

במסגרת חידון בהשתתפותו.
(לא הייתי מתנגדת לשיתוף פעולה עם מאריה).

 

a 90s jesus

New member
surely הוא עדיף על חבורת הליימעכים שבביצוע המקורי

לא ראיתי להקה עם פחות חן מעוף וקסם מהם.
 

True Colors

New member
הם היו ענקיים ב-US בניינטיז

וחלשו על המצעד האמריקאי. אני חושב ששני הלהיטים הגדולים ביותר שלהם (מלבד One Sweet Day), היו End Of The Road ו-I'll Make Love To You. שני השירים ב-shuffle שלי, ואני נהנית מהם עד היום.
לא יודע עד כמה ההצלחה שלהם היתה גדולה מחוץ ל-US. בארץ, למשל, לא זכור לי שהם זכו לפופולאריות גדולה, ונדמה לי שגם באירופה המצב היה דומה.
זה נכון שהם לא להקת דוגמנים, והגישה המוסיקלית שלהם באופן כללי שמרנית וצפויה, אבל הם זמרים-מבצעים טובים (גם אם גנריים ולא ייחודיים במיוחד), וההרמוניות שלהם בדרך-כלל יפות.
 

a 90s jesus

New member
לדעתי הם לא היו צריכים להיכנס מלכתחילה

למשבצת של להקת בנים טיפוסית, עם פוזות למצלמה, קליפים עם הבעות רציניות בשירי אהבה קיטשים ודביקים.
אולי אז אפשר היה לקחת אותם ברצינות. בצורה הזאת אי אפשר להמנע מהשוואה לתותחי הלהיטים כמו אנסינק ו-ווסטלייף, וזה פשוט לא משאיר להם סיכוי מולם.
&nbsp
ביצועי קולי טוב והרמוניות יפות (שאני מסכים איתך שיש להם בהחלט, ואת זה לא יקחו מהם) לא מספיקים כדי להיזכר ולהצליח להישאר רלוונטים יותר מכמה שנים בודדות.
 

True Colors

New member
תמונות חדשות וקטע ווידאו מ-TMZ

סרטון של מאריה מ-TMZ, בליווי אישה מסתורית, משוחחת עם צלמי פאפארצי.
מה נסגר עם הכפפה? עדיין יש לה בעיה רפואית בעקבות הנפילה, או שהיא מנסה להסתיר משהו?



 

True Colors

New member
מי לעזאזל אחראי על ערוץ היוטיוב של מאריה?

לאחרונה הועלו שלוש הופעות פלייבק ל-VEVO של מאריה: Thank God I Found You, Boy ו-Get Your Number ממסעות הפרומושן שלה באירופה לאורך השנים.
אחרי הפיאסקו בכריסמס ופדיחת הליפסינק בפסטיבל הג'אז והבלוז בג'מייקה, הופעות כאלה הן הדבר האחרון שצריך להעלות לערוץ שלה.

חבל שהיא לא מנצלת יותר פלטפורמות של מדיה חברתית.
לרגל חוזה ההופעות שלה בווגאס וההוצאה המחודשת של #1's, זה היה יכול רעיון מצוין אם לאורך שנה שלמה היא היתה מעלה, בכל תאריך ששיר שלה כבש את פסגת הבילבורד, ווידאו קצר כלשהו שיחגוג את אותו להיט.
למשל, בתאריך ש-Vision Of Love כבש את הפסגה, להעלות ביצוע לשיר באיכות טובה מהטור לצ'ארמברייסלט (לקראת סוף הטור, היא מיסמרה את השיר); בתאריך ש-Heartbreaker ניצב בפסגה, להקליט ווידאו ביתי שלה ושל דה בראט שרות את השיר; בתאריך ש-Touch My Body הגיע למקום הראשון, להקליט הופעה חיה דומה לזו; בתאריך ש-My All הפך #1, לדבר קצת על הקליפ ועל העבודה עם הרב ריטס וכו'.
 

ForeverMC

New member
ממש לא יודע למה לצפות ממסע ההופעות הזה...

הוא ממש קרוב...כשבראש עוד לא הספקנו לעכל ולהתאושש מהפיאסקו שלה לפני פחות מחודשיים.
אני מייחל לזה שיהיה לסיפור הזה סוף טוב: היא לא יכולה להרשות לעצמה 'חלטורה' בלאס וגאס, אם משהו נותר מהמוניטין של השנים היפות היא חייבת להחזיר אותו שם או לקחת מנוחה ארוכה.
מקווה שאל איי ריד ושות' מקפידים שזו תהיה הפקה ראויה ומרשימה גם חזותית וגם מוזיקלית.
 

a 90s jesus

New member
למה אתה לא אחראי עליו. זה בבחינת מחדל

אם כי מאוד נהנתי עכשיו מהקליפ של "תודה לאל שמצאתיך", בעיקר כי היופי שלה שם הוא פשוט ממכר. מזיז תתחת שזה פלייבק מלא, כמה שהיא יפה טבעית ולא גרנדיוזית (גם בהיקף המותניים
)
 

True Colors

New member
אני מוכן להיות אחראי עליו כמעט בחינם

כל מה שאני מבקש בתמורה הוא שאר, כסות ועונה
 
למעלה