קשה באמת להבין

giloni

New member
קשה באמת להבין

מה הסיבה שדגני בחר דווקא בכדורגל... ועוד יותר בלתי מובן מדוע רוני לוי מתעקש להתייחס אליו כאל שחקן כדורגל... אני כמה שגם אם רוני לוי מאמן עלוב קשה מאד להבין אותה. יש כאן משהו מסריח, אבל כל הקבוצה מסריחה כך שאין כבר מה לומר או לחשוב....
 

DRORIKO8

New member
דגני היה קטסטרופה אבל הלואי שהיה אפשר להפיל עליו הכל

הבעיה שכל המערכת קורסת. מאמן גנב דעת , קשרים אחוריים שלא יודעים לנהל משחק, חלוץ 9 לא יציב, קשר קשיש עם עבר בבורדו שחי על העבר, קיצוני שעושה סללומים על עצמו(לא רע בזה אגב), בלם ספרדי שהתחיל את העונה טוב אבל מדרדר ממשחק למשחק, עוד בלם שאף פעם לא היה שייך למשחק. אבל מה שחשוב שיש לנו נשיא סבבה
 
מה קשור דגני? יש דחליל נפוח על הקווים, הוא אשם בעליבות הזו

היה לנו מגן ימני טבעי (אלעד גבאי), והדחליל זרק אותו מהקבוצה והעביר לשם מגן ימני גרוע (דגני).
היו לנו בלם סביר בקבוצה (דגני), והדחליל העדיף להוריד מהיציע שחקן פנסיונר וגמור בשם דקל קינן לעמדת הבלם (ועוד שבוע שחוטפים גול מכדור חופשי למרכז הרחבה כשדקל כרגיל לא מכסה שום שחקן!!).

אימסעיל ריאן וג'עבר עטטא לא מתאימים לשחק בקישור של קבוצה כמו הפועל עכו. הליגה הראשונה גדולה על שניהם, הם ברמה של קבוצת מרכז טבלה בליגה ארצית.
הגיע הדחליל הנפוח ושם את שניהם יחד בקישור שלנו. לא מאמין שאני סופר את הדקות לחזרת קיראף. כל נגיעה של עטטא בכדור זה איבוד בטוח וחצי מתפרצת.
גוזלן והירש לא יודעים לעשות פעולה אחת טובה על הדשא, על לקבל גול מהם אין בכלל מה לחלום. פתאום אפילו אלון תורג'מן נראה חלוץ ליד שובל גוזלן.

אבל הכי כואב-
שלא ברור מה תפקידם של השחקנים על כר הדשא ומה המאמן הכושל הזה מתרגל איתם בכל השבוע.
מעיפים כדורים לרחבה מארבעים מטר ומקווים שתהיה איזו נגיעה יד או מישהו יתפוס את פלט ונגנוב פנדל (זה הצליח מול רעננה, זה הצליח הערב - אז כנראה שזה מה שעובדים עליו באימונים).
על תנועה ותזוזה של הקישור אין מה לדבר. כולם עומדים וחולמים.
פשוט עליבות אחת גדולה.
 

Cade Foster

New member
עזוב את זה...

מילאנו אדומה!!!
&nbsp
אה אנחנו בפורום מכבי חיפה?
&nbsp
טוב
&nbsp
מה הפסדתי?
 

אבראא

New member
וכל השאר ציון 10

כולם מתחת לכל ביקורת. חוץ מבניון אין שחקן שמתעלה מעל הרמה הנוראית הזאת. אולי לביא ועטר אבל גם מעטר מצופה ליותר... שלא לדבר על המאמן הכושל. עדיין לא מצליחה לראות קבוצת כדורגל על מגרש. רוני לא פחות אחראי למצב. ושחר, אוי שחר. כל שנה אנחנו מתקשים לראות את הזוועות, ובטוחים שאי אפשר לרדת נמוך יותר. עד מתי?!
 
למעלה