בלה בלוג

New member

רפואת שיניים First Class​

רופא שיניים פרטי ורפואה פרטית בכלל, נתפסים ככאלה שאינם בהישג יד, רפואה המיועדת לאליטות ולעשירון העליון, אך מזה שנים רבות שלא כך הדבר. למעשה, בימינו ניתן לקבל שירותי רפואת שיניים פרטית במחירים סבירים ביותר ואף במימון ביטוחי הבריאות השונים, לרבות ביטוחים של קופות החולים.
מעבר לטיפול אותו מעניק רופא שיניים פרטי, שירותיו זמינים בטווח קצר ללא זמני המתנה מיותרים, ניתן לקבוע שירותי עזרה ראשונה וטיפולים דחופים מעכשיו לעכשיו, הוא מעניק יחס חם ואישי ולא עובד בשיטת "הסרט הנע", ועומדים לרשותו מיטב המכשירים והטכנולוגיה, מיטב התכשירים והטכניקות.
כאשר מעוניינים בטיפולי שיניים, קיימת דילמת הבחירה בין רופא פרטי לרופא ציבורי בקופת החולים. הרופאים הציבוריים מועסקים על ידי קופות החולים ותחת משרד הבריאות ולכן מן הסתם, כאשר חלק מעלות הטיפול ממומנת על ידי הקופה, המחיר הסופי למטופל, יהיה מוזל. למה אם כן קיימת דרישה לטיפולים פרטיים? ומדוע טיפולים אלה כל כך פופולאריים?
התשובות לשאלות אלה, טמונות כאמור ברמת השירות, בזמינות, באיכות ובמגוון הטיפולים.

מומחיות בתחום רפואת השיניים​

שירותי הבריאות הציבורית, אינם מבטיחים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כמו למשל רפואת שיניים דיגיטלית. לא ניתן להבטיח את החומרים האיכותיים ביותר ואת הטכניקות המתקדמות ביותר.
מרפאת שיניים פרטית, מבטיחה טיפולים מקיפים ומגוון טיפולים חליפיים, תחת אותה מטריה.
רופא שיניים כללי - עוסק בעיקר ברפואת שיניים משקמת, עקירות, טיפולי שורש, סתימות וטיפולי היגיינה.
פריודונט – רופא חניכיים העוסק בבעיות חניכיים, העצם והרקמות התומכות בשיניים. לרוב מדובר בניקוי עמוק הכולל תרופות אנטיביוטיות לטיפול בדימום, דלקת ורמות גבוהות של חיידקים ואבנית מתחת לחניכיים. במקרים קיצוניים תבוצע הסרת עודפי חניכיים, השתלות חניכיים, השתלות עצם, השתלות דנטליות ולקיחת ביופסיות.
אנדודונט – מומחה לטיפולי שורש המטפלים בעצבים חולים, מתים, דלקתיים או נגועים. הרופא מסיר את ברקמות הנגועות, מנקה את התעלות ומכניס אליהן חומרי איטום.
אורתודנט – רופא המטפל בתיקוני נשיכה, שיניים צפופות או עקומות, חריקות שיניים. הטיפול מתבצע באמצעות פלטות, סוגרים וחוטים ואף גשרים שקופים.
כירורג פה ולסת - מטפל בעקירות שיני בינה, הקצאת מקום לבקיעת שיני בינה, ניתוחי לסת, ניתוחי טראומה, לקיחת ביופסיות, השתלות עצם ושתלים.
פרוסטודנט – מומחה לייצור תותבות חלקיות או מלאות, ייצור כתרים וגשרים וכו'.
פדודונט – רופא המומחה ברפואת שיניים לילדים.

טיפים לבחירת רופא שיניים פרטי​

ברוב המקרים, בחירת רופא השיניים הנכון, אקוטית והכרחית יותר מכפי שאנו יודעים. כשמגיע הרגע להתייצב אצל רופא פרטי לטיפולי שיניים, גם אותו צריך לבחור על פי שיקולי מקצועיות, יחס, המלצות וטכניקות שלא קיימים ברפואה הציבורית.
כדאי לקבל אינפורמציה לגבי לימודי המשך של הרופא, התמחות והתמקצעות. הרי רפואת השיניים חולשת על תחומים רבים ואנו רוצים לקבל את המיטב בתחום הספציפי שאנו זקוקים לו.
כדאי להתעניין בטכנולוגיה הקיימת במרפאה ולוודא שהיא נמצאת בראש. מרפאה המתנהלת ללא שירותים ממוחשבים, שאינה מסודרת ונקיה, שאינה מאובזרת בציוד כמו צילומי רנטגן ומצלמות אוראליות, אין ספק שהיא איננה מה שאנו מחפשים וזקוקים לו.
יש לבדוק כמה זמן מקדיש הרופא לבדיקה, כיצד נבנית תכנית העבודה והאם ניתן שירות מקיף.
יש לבדוק אילו מומחים מבצעים שיתופי פעולה עם המרפאה, ולוודא שהם מגיעים למרפאה לתת את השירות.
Dental Art Clinic, תואמת את כל הפרמטרים בגינם נמדדת מרפאה פרטית איכותית. היא עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מטפלת בכל תחומי רפואת השיניים, מעניקה טיפולים מקיפים ומייחסת חשיבות עליונה לשביעות רצונו של המטופל.

רופא שיניים פרטי
 
למעלה