שאלות בראיון עבודה

collie

New member
שאלות בראיון עבודה

אני מקווה שאתם תוכלו לענות לי. אם שואלים בראיון עבודה את ה 2 שאלות הבאות מה צריך לענות? 1, מה חשוב לך במקום עבודה? 2. האם את אוהבת לנהל אנשים? תודה מראש.
 
זה תלוי בכמה גורמים, אני חושבת

1. מה התפקיד שאת מתראיינת לו? 2. האם הוא כולל ניהול של א/נשים? 3. האם את אוהבת לנהל א/נשים? 4. האם את מנהלת א/נשים היטב? 5. לאיזה מקום את עבודה את מתראיינת ומה מאפיין אותו? 6. מה חשוב לך במקום העבודה? אחרי שתשיבי לאלה, אפשר יהיה להמשיך הלאה, אני חושבת.
 

BooBee

New member
אין תשובות נכונות

אם היו שואלים אותי (ושאלו, נו בטח), אז לי חשוב שבמקום העבודה יהיה נעים והגון. שאני אתרום לחברה והחברה תתרום גם לי, שיהיו יחסים שמושתתים על כנות ואמון, שלא ישחקו לי עם המשכורת, שיהיו עובדים נעימים ושלא יפלו אותי מסיבה זו או אחרת. אני אוהבת לנהל, כי ככה אני עובדת פחות (סתם, נו). רויטל.
 

dani09

New member
אין נכון ולא נכון

השאלה היא איזה סוג של תפקיד את מחפשת. אם יש לך התלבטויות בקשר לשאלות נפוצות בראיונות עבודה,הייתי ממליצה לך לקנות את הספר של "מכון נעם", ממנו ניתן לקבל הכוונה וכלים להתמודדות בראיונות ומבחנים נפוצים. בהצלחה.
 

collie

New member
תודה לכם על עזרתם ועוד שאלה

ברשותכם. מה האבדל בין שיווק ומכירות? יש לי ראיון עבודה לתפקיד שיווק תיירות (וכן אני לא בטוח מה ההבדל). מה לפי דעתכם אומר שיווק בתחום התירות? תאמת אני לא יודעת איך קראו לי לראיון במצעב שאנו נמצעים שיש הרבה אנשים שמחפשים עבודה ויש להם ניסיון בתחום ולי אין הרבה. אני לא מתלוננת רק surprised. איזה שאלות יכולים לשאול אותי בראיון לשיווק? תודה מראש.
 

מירה ח.

New member
אם תבקשי הגדרת תפקיד

בזמן הראיון, תביני בדיוק מה רוצים ממך לעשות. ההבדלים בין מכירות לשיווק הם מוגדרים ביותר, אולם לא בטוח שהמעסיק הפוטנציאלי שלך מודע להם, או מגדיר אותם לפי ההגדרה ה"בית סיפרית". לכן, מומלץ תמיד לבקש הגדרת תפקיד מדוייקת, ולשאול הרבה שאלות מבהירות.
 
למעלה