שגרירה ערבייה יהודייה בוושינגטון

בורות יש בכל מקום

אצלנו הבורות היא נחלת הרוב לצערי, עדיין אני מתקשה למצוא אנשים שאוכל לדבר איתם בחופשיות ולעניין בשפה הערבית, השטחיות והשטויות היא השפה של האנשים שלנו.
 

מוחמד5

New member
מסכים איתך לחלוטין

אנשים שדומים לך תמצא אקרא רק במקומות מאוד מיוחדים ,יש מספיק ערבים שתחומי העניין שלהם מאוד דומים לשלך, כל השיח מתנהל בדר"כ בחוגי בית או במקומות קטנים,הרחק מעינים של בורי העם והארץ. אני כבר אמרתי לעמית פגישה האחרונה שלנו שאתה הולך להיות ממנהיגי האומה הזאת,שבחורים בדמותך עם חשיבה,עם מודעות פוליטית ,תרבותית וחברתית הם מנהיגים ,מנהיגי העם הזה בעתיד.\ בחור עם שייכות וזיקה לכל מה שערבי .
 

גידעון1

New member
אתה פשוט כותב בלי קשר וחבל שכך.

כדאי שתקרא קצת על בחרין לפני שאתה משווה אותה למדינות ערביות חשוכות! בחרין הינה אחת המדינות הכי נאורות בעולם הערבי. אתה לא יכול להתייחס לכל מדינות ערב כמקשה אחת. על סמך המקרה הזה אתה לא יכול לומר לי למשל שמצבם של יהודי איראן פתאום מצוין(אלא אם תספר לי שבחרין שייכת לאיראן). ברכות לאישה הזאת ואני מאחל לה שתייצג את בחרין בכבוד.
 

גידעון1

New member
לא אמרתי שהיא הכי נאורה

אמרתי שהיא שייכת למדינות הכי נאורות בעולם הערבי
 

מוחמד5

New member
../images/Emo6.gif אמרת לך שהערבים הם חריגים

את הערבים החריגים
בכל דבר אפשר למצוא ,בכל תחום בכל מדינה.
כל הערבים הם חריגים . טעות בידיך, המדינה הכי מפותחת היא קטאר ,עם הצמיחה הכי גדולה, עם מספר אוכלוסיה זרה פי 3 . בחרין היא מדינה אולי חזקה יורת מאחיותיה באיזור בתחום התיירות. לא אמרתי שכל הערבים הם תופעה אחת חריגה !!
 

גידעון1

New member
אקרא אז לפי דבריך גם אתה לא מסכים עם דבריו

של מוחמד שאם בבחרין הכל בסדר אז זה אומר שיהודי סוריה ואיראן במצב מעולה גם כן.
 

גידעון1

New member
יפה אז תלמד להבא לא להכליל ואל תכתים את שם של

כל מדינות ערב. לעיתים אני חושב שיש לך סטיגמה כל כך שלילית על רוב היהודים שאוטומטית אתה חושב שאנחנו שונאים כל מה שהוא מוסלמי. תוציא את עצמך מהשטיפת מוח שהכניסו אותך.
 

mike00

New member
איך אתה בכלל יכול להשוות??

אולי תספר לנו מה מצב היהודים בסוריה ואיראן? האם שרדו יהודים באיזושהי מדינה ערבית אחרת??עד כמה שאני יודע כולם ברחו.... אז בגלל שבמדינה שבה חיים 700 אלף איש מתגוררים 40 יהודים שהם כמה?0.005% מכלל האוכלוסיה?אתה יוצא בהצהרות שליהודים במדינות ערב יש חיים דבש??רק לי זה נשמע מעט לא רציני?? איך זה שבסוריה הקהילה היהודית צריכה להתחבא באזור משלה ובכניסה נמצאים חיילים סורים ששומרים עליהם?? האם זה בגלל שאסאד הוא סוכן ציוני?
 

גידעון1

New member
מייק זה לא משנה

ברגע שיש שגרירה בבחרין אז זה אומר שמצבם של היהודים באיראן וסוריה נהדר
אחח איזה היגיון מוזר יש למוחמד שיהיה בריא. אגב אל תשכח שלפני כמה חודשים נתנו לשחר פאר לשחק בקטאר. מסקנה: מצב היהודים בסוריה עוד יותר השתפר
מה הקשר? למוחמד הפתרונים כי אני את ההגיון הזה מזמן הפסקתי להבין.
 

גידעון1

New member
מוחמד קרה עוד משהו בוושינגטון

ברק חוסיין אובאמה מתמודד לראשות מפגלגת הדמוקרטים שתתמודד לנשיאות ארה"ב. בשבלי הסיפור הזה ניפץ הרבה ממה שהמוסלמים מנסים למכור על יחסם של ארה"ב למוסלמים ועל הרדיפה וההתנכלות מצד ארה"ב.
 
למעלה