שלום לכולם כנסו

celeste9

New member
שלום לכולם כנסו

אני חיילת לקראת שחרור אני רוצה לדעת אם אני יכולה לעבוד במשהו באירופה ולחסוך כסך או שכדאי לי כבר לוותר כי אני רק יפסיד ולהשאר בארץ?
 

noa scotland

New member
../images/Emo13.gif אהבתי את הכותרת שלך, איש

מה הקטע שלהם עם ההוראות האלה? זה מה שיגרום לנו לקרוא את ההודעה? ובמה זה מבדיל הודעה מסויימת מעשרות הודעות אחרות, שאף הן מתחילות ב"כנסו"? אף פעם לא הצלחתי להבין....
 
זה לא מגיע מהפורומים

זו הדרך למשוך תשומת לב בטוקבקים באתרי תוכן ישראליים (שאינני מעז לכנות עיתונות). משם הדרך לפה די קצרה
והנה שיטה (שצריך לבדוק כמה היא אמינה סטטיסטית) לדעת אם מישהו שכותב בפורום גם נוהג לכתוב טוקבקים באתרי תוכן ישראליים.
 

Nirvana0

New member
אם כבר להסב את תשומת הלב

וזו שיטה מעולה אגב. אבל (הגיע זמן לשון:) לפחות לדקדק בכתוב, יש לומר היכנסו, היכנסי וכו' ולא כנסו מלשון "לכנס" במובן של לאסוף, לקבץ... אבשלום קור
זה הזמן גם להודות לכל מי שיזם את פתיחת הפורום. אני נהנית לקרוא בו מפעם לפעם (לא שיש לי זמן לאחרונה). בהצלחה כבר לא צריך לאחל, כי יש! כל הכבוד ותודה על עמלכם, הוא מוערך מאוד.
 

noa scotland

New member
באמת נראה לך שזו שיטה מעולה?

אני בדרך כלל דוקא מדלגת על הודעות כאלה, כי הן מראש מעצבנות אותי. יש כותרת - ואני "נכנסת" לראות גם תוכן. כשיש הוראה לעשות מה שממילא עושים - אני נרתעת. הפעמים היחידות שאני קוראת את ההודעות האלה הן כשאני פותחת את האפשרות של קריאת כל ההודעות ברצף. אגב, עברית ו"היכנסו" - לפני כמה שנים הבן ואני עשינו מחקר קטן באיזה נושא, ובעיקר בדקנו באינטרנט (ו"נכנסנו" לכל מיני קישורים). יום אחד הלכנו לחנות ספרים והצבעתי על ספר שחשבתי שיתאים, הבן לא נראה משוכנע, אז במקום להגיד - אולי תדפדף קצת ותתרשם ממה שיש לספר להציע, אמרתי "אולי תיכנס לזה..." אופס!
 

Nirvana0

New member
במובנים ארצישראלים?

כן, בהחלט! זה מתאר הלך רוח חברתי, קבוצתי ואישי ונועד בעיקר (כפייתית משהו) להניע את הקורא ללחוץ על ההודעה (הסקרנות הרגה את החתול), ולאחר מכן לנסות למשוך את מירב תשומת לבו לתוכן ההודעה. וכי למה (עוד סיבה מעבר לסקרנות)? החדשות בארץ מתישות, העם באופן כללי נעשה אדיש מה (אני יכולה להצביע על עצמי, שאינני עוקבת יותר אחר החדשות), מכאן הודעות בלשון ציווי "אמורות" כביכול להוציא את הקורא מאדישותו ולכפות עליו מידע מכל סוג שהוא. מצד שלישי, הכותבת רק סיימה שירות צבאי (אאל"ט) רווי מן הסתם בפקודות, מן הסוג שנשאר איתך עוד הרבה זמן אחרי הסיום (אחרכך זה עובר). אני יכולה לספר לך, שאני לא נכנסת להודעות מן הסוג הזה, משום שבתודעה שלי, כנראה, נשמרה הצורה הזו של שיווק אגרסיבי. ואו מסירת אינפורמציה בעלת גוון אבלותי - ודייני. לגבי הטעויות: הטעות הזו נפוצה היא כמו עוד רבות וטובות אבל שגורות עמוק בלשון העם. זה לא אומר שאסור לטעות, אפשר! אבל גם מוטב לתקן. פעם היה ספר לשון ועוד מומלץ, לא יודעת בדיוק אם עדיין נמצא על המדפים, והוא נקרא "ודייק" - הייתי ממליצה לעלעל בו (אם חשוב לך להעביר את השפה התקנית לבן).
 

noa scotland

New member
../images/Emo6.gif הבן שלי - מדבר עברית כל כך

תקנית, שאם יחזור עכשיו לארץ החבר,ה בני גילו יעשו לו את המוות בגללה.
 
למעלה