שמעתי שיש כאן גם נשים........

גברים בשינוי

"גברים בשינוי- בדרך לגבריות אחרת" הוא ספר של הפסיכותרפיסט חן נרדי ואשתו רבקה נרדי. האם קראתם את הספר? אם לא, מאוד מומלץ! אפילו יותר מ"מאדים ונוגה". ברכות לפתיחת הפורום. קראתי את הודעת הפתיחה והתרשמתי (רק ממליצה קצת לקצר). שיהיה בהצלחה! אתם מובילים שינוי חברתי מהותי.
 
עכשיו אני שמה לב

חן נרדי כתב על עטיפת הספר את שמה של אשתו, רבקה נרדי, המומחית לפיתוח מנהיגות נשית, באותיות קטנות יותר משמו ומתחתיו. המממ...אתם חושבים שיש לזה משמעות...? בכל אופן, ספר מומלץ לגולשי פורום זה.
 
בהצלחה....בהצלחה....בהצלחה ../images/Emo140.gif..

בקר טוב לכל מאות החברים החדשים של הפורום הזה. באמת התורה שלא ידעתי שקיים פורום שכזה,חשבתי שעובדים עלי. מעכשיו אני אוכל להכנס באימא של אישתי ,חופשי חופשי. כמובן בתנאי שאף אחד מכם לא יגלה לה שאני כאן..... ותודה למנהל הפורום אלמרה על שהזמין אותי לכאן. שיהיה בהצלחה.
 

אלמרה

New member
אין כמוך קונן ואתה באמת יפה.

עם הזמן אני בטוח שגם כאן כולם יתאהבו בך. קונן כותב בפורומים ארבעים וחמישים פלוס כאן ב"תפוז" וחובה לעקוב אחריו הוא פשוט מתוק!!! נופך חינני ומחוייך שקונן היפה ייצוק כאן אכן יהיה לעזר שכן אנחנו באמת רוצים להיות רציניים בנגענו בנושאים כל כך רגישים ועדינים אך בלי מעט (אולי יותר ממעט) הומור - אנא אנו באים. תודה לך קונן היפה.
 

אלמרה

New member
אני לא בטוח שעל העריכה הזו

אחראים רבקה וחן המחברים... אבל זו נקודה מעניינת. את הספר אקרא בכל מקרה ותודה לך שוב.
 

jesenia

New member
כן, יש לכך משמעות...

והיא שד"ר חן נרדי *כתב* את הספר, וד"ר רבקה נרדי הוסיפה לו - הערות, תובנות וכו'.
 

אלמרה

New member
טוב לדעת וברוכה הבאה jesenia

אם כך מקובל בהוצאת לאור של ספרים, כמה טוב שאני כותב את שלי, בעצמי ולבדי. רק את הפרקים השונים חוויתי עם שותפות ללא פרטנזיות של חלוקת קרדיט אם בכלל אוציא אותו לאור. אני מניח שלא אוכל לעמוד בפיתוי ואמצא דרך לפרסם את הספר כאן ולא אוציאו לאור במהדורה מודפסת. א-פרופו כתיבת ספר, אילו היו לי זכויות מהיוצרים של ספר מסויים, הייתי גם מפרסם את התרגום שלו. אבל זהו ספר בהוצאה קנדית והם לא עונים לפניותי בדוא"ל ולא כך מתאים לי לטוס לשם לשם כך. ההפסד שלי...
 

אלמרה

New member
עפרה מהודר היקרה ../images/Emo51.gif

תודתי לך ואין כמו זריקת עידוד כה חמה להזנקת ה"תהליך", אין לי יומרה אחרת, אותו אני חש דחף לקדם. כמובן שנקרא גם ספרים ודעת מלומדים נחשבת בעיני ביותר, אך גם הנסיון הצבור של אנשים חושבים, התובנות פרי המפגש עם החיים, יתקבלו כאן בברכה. תודה
 

qt1

New member
../images/Emo49.gifלפתיחת הפורום../images/Emo68.gif../images/Emo150.gif

עושה רושם שאבקר כאן לא מעט...
בהצלחה שבת שלום לכולם
 
בקר טוב לחברים הגברים !

עוד לא קבלתי תשובה מי מכם מוכן לנדב את חמתו לדו קרב עם חמתי. היה פעם מלעון אחד בשם הוריקן שהבטיח לי דו קרב, אבל כנראה שהספיק לחנוק את חמתו. ובקר טוב לכל הגברים שנגמר להם הסבון במילואים. ובקר טוב למנהל המלעון של הפורום הזה שכל היום עסוק ברדיפה אחרי פולניות בלונדיניות. טפו...תתבייש לך. מה רע בשכנה השמנה שלי וורדה?
 

אלמרה

New member
הי קונן היפה ובוקר טוב לך ולגולשים.

אני מנסה לשמור כאן על פאסון, וככה אתה מקלקל לי? בכל מקרה מבטיחך - כאן אין "הוריקן" ולא מלעון, לא ורדות בלונדיניות פולניות והס מלהזכיר חמות, חותנת וכו'. אנא המשך לפקוד אותנו כאן, כמו שאני מכיר אותך אתה עוד תפתיע בקרוב במאמר ממש מצחיק אבל הוא יהיה מה-זה-רציני. לגולשים: אני מעולם לא פגשתי ולא ראיתי את קונן היפה הזה אבל הוא אחד האנשים השנונים ב"תפוז" והוא יפה באמת. מה לעשות קונן, כולם אוהבים אותך שם בפורומים האחרים, יאהבו אותך גם כאן.
 
שמעתי שיש כאן גם נשים........

למרות שהפורום מתיימר יעני להיות גברי,תודה לאדון המנהל שהסכים להכניס אתכן לפה. אני פונה לנאוקו סאן (קבינימט,למה לא שם בעברית...האצבעות כואבות לי) וגם לגיברת חלומית,והעיתונאית קסנדרה,וגם כן אחת איזמרלדה. ושאלתי היא... כיצד להתנהג כשאשתי צורחת עלי, "תחליף כבר גרביים לעזאזל...." וגם כן, "תשים בושם מתחת לבית השחי,אתה נורא מסריח...." מה אני צריך לעשות? לבכות? להזיל דמעות? למרר בבכי? או ללכת לשכנה. אשוב בערב לחלק לכן נשיקות
 

אלמרה

New member
הבחור מתחנן - אנא עיזרו לו../images/Emo3.gif

אותי הוא קורע מצחוק ולי אין תשובות עבורו, אז מה דעתכן? כדאי לכן כי קונן הוא האיש הכי יפה שלא ראיתי מעודי.
 

אסקורט

New member
יתרון יחסי...

זו רק הצעה ורק דעה אישית, אבל לדעתי כל אחד צריך לדעת לנצל את היתרונות היחסיים שלו. ללא ספק היגיינה אינה הצד החזק שלך אבל אני עוקבת אחריך בפורום ונראה שחוש ההומור שלח מפותח ביותר.. הצעתי לך: נסה לנצל את היתרון שלך בנקודות התורפה שלך... למשל כשאישתך צועקת עליך להחליף גרביים תענה לה שניסית אבל הן נדבקו ולא יורדות... כשאישתך מתלוננת על הריח תגיד לה שכבר שמת את הבושם שאמא שלה קנתה לך ליום הולדתך... (אלה רק דוגמאות אני בטוחה שתוכל לחשוב על תשובות שנונות יותר) ואם אישתך לא תצחק יחד איתך... אין ברירה תחליף אישה... חסרון של חוש הומור הוא בלתי נסלח בניגוד להיגיינה שסובלת שיפור...
 

אלמרה

New member
רעיונות יצירתיים אסקורט ../images/Emo45.gif

היכן היית כשאני הייתי נשוי לפולניה? נו טוב בעיותי לא היו הגיינה אבל את מפגינה המון יצירתיות וזו בהחלט זריקת עידוד לפורום אני מרגיש שמתחילה פה תזוזה.. עוד לא תזזית אבל הכוון נכון!!! קונן? מה אתה אומר על אסקורט?
 
גיברת קסנדרה כפרה שלי ../images/Emo140.gif

ואני דווקא הולך על השורה האחרונה שלך. "...אין ברירה תחליף אישה..."
 

שרונהה

New member
קונן זה פשוט.... הכוונה לגרביייייים

תחליף אותם קונן הו קונן הו קונן...... תחליף אותם!!!!
 
למעלה