** שרשור אחה"צ היום ה-99 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

אופה קטנטנה

Well-known member
חחחחחחח מיק קצין.
היא שרופה על מריאני.
ומריאני תשלוט לעד, כי זה שלטון מלוכני.
והיא מלכה. וככה אני רוצה.
 

merilue

Well-known member
אחר צהריים טובים
מתי הגמר ?
שבת או ראשון?

 
נערך לאחרונה ב:

מיק83

Well-known member
באמת שעדיף לשים צנזור

מאשר לראות את כולם ישנים 🤦🏻‍♀️


אולי עוז צועק עליהם עכשיו?? 😍
 

tarimulu

Well-known member
רשת 13 איבדה בשנה האחרונה כחמישית (!) מכוחה ברצועת הפריים (20:00 עד 23:00), זאת בין היתר בעקבות שורת הפקות מאכזבות ומושקעות שלא החזירו את ההשקעה בהן בצל נתוני צפייה נמוכים. האחרונה בהן היא של האח הגדול, שדווקא מעוררת באזז ברשתות וזוכה לקהל נאמן - אך רחוקה מהציפיות שהעמידו לה בתחילת הדרך בצמרת הערוץ.

במרכז ההשקות של "אחרי החגים" תשיק רשת את תוכנית הריאליטי החדשה שלה "פקין אקספרס". את התוכנית יפיק אסף גיל (חתונמי, רוקדים עם כוכבים) יוביל עוז זהבי - ולפי גורמים בענף הושקעו בה למעלה ממיליון שקלים לפרק. בכוונת הערוץ לייצר לפחות 30 פרקים כך שמדובר ב-30 מיליון שקל הוצאות על הפורמט.

ברשת 13 מאמינים ש"פקין" תהפוך להפתעת 2023, ותביא למסך 17-18% צפייה. יצוין כי מתחת ל15% הפורמט יהפוך לגבולי מבחינה כלכלית.

הפורמט הנוסף, "סטאר אקדמי" בהובלת נועה קירל, יהיה יקר יותר, שכן הוא ישלב בין תוכנית כשרונות לאח הגדול. רק קירל עצמה תקבל 1.5 מליון שקל עבור הגשת התוכנית, זאת נוסף על הוצאות גבוהות ממיליון שקלים לפרק, בדומה למגה-ריאליטי בסדרי גודל דומים. גם במקרה זה, יעדיי הצפייה שהוצגו להנהלת רשת 13 גבוהים עד כדי פי שניים ממסך רשת כיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה