תגידו, אני רוצה להבין משהו.

תגידו, אני רוצה להבין משהו.

התכנית כבר הוקלטה וצולמה, נכון? זאת אומרת שכבר יש מנצח וכולם שומרים בסוד את זהותו לעוד כמה חודשים עד שיסתיים שידור הפרק האחרון. זה לא קצת מקלקל את חויית הצפייה? הרי אם כל המתמודדים הם מבודדים על איזה אי, אין סכנה שהעולם החיצוני ישפיע על התכנית אז למה לא משדרים את זה בלייב או בהפרש של כמה ימים מקסימום מזמן הצילום? האם גם הגרסה המקורית האמריקנית שודרה אחרי שצולמה כבר כל העונה?
 
את רצינית? ואיך הוא ייבחר?

הרי כל המתמודדים חזרו לארץ, לא? אז מה, יחזירו אותם לאי למבחו הישרדות אחרון או שכמו בכוכב נולד הקהל יבחר את המנצח (שזה סיום עלוב ביותר לתכנית שכזאת)?
 

Volldemort

New member
לפי הישרדות האמריקאית, ככה בוחרים מנצח:

החל מה9 האחרונים, כל אדם שעף הופך להיות מושבע בחבר המושבעים- עד שכולם עפים ונשארים 2. מרגע שנשארים 2, הכח עובר לידיים של חבר המושבעים, והם עושים הצבעה לקביעת המנצח.
 
לפי הגרסה האמריקאית

כל מודח, נשאר "באזור", משכנים אותם בבתי מלון, או מוציאים אותם לשייט, בקיצור הם לא סובלים. כ ו ל ם נשארים עד אחרי ישיבת השבט האחרונה (שבה המושבעים בחרו מנצח), ורק אז הם חוזרים. בשלב זה מתחיל שידור התוכנית, והפרק האחרון הוא בשידור חי שבו ג'ף מקריא את התוצאה. כמובן שכל המשתתפים חותמים על הסכם סודיות, אסור להם בשום אופן לדבר או לרמוז, אחרת יתבעו אותם.
 

Jen74

New member
נשארו הפיינליסטים

במהלך העריכה ההפקה מכוונת את דעת הקהל לפי טייפ קאסטינג של המתמודדים: התחמן, החמוד, החזק, השאנטי, הביצ'ית, החופשת וכן הלאה. לפי זה במקרה שהקהל בבית אמור לבחור את המתמודד השורד מתוך הפיינליסטים אפשר יהיה לבחור למתמודד המועדף. אם היו מביאים לנו את החומר בלי הכוונה של ההפקה על ידי עריכה מכוונת לטייפ קאסטינג אז זה היה הוגן. אבל כדי להביא רייטינג חייבים ליצור דמויות שטחיות מהמתמודדים שחלילה לא נראה שלכל מתמודד יש כמה תכונות ולא רק שהוא או טוב או רע.
 
שמתם לב שגם בתחילת הפרק כשהראו את

"אירוע הפרק הקודם" זה היה כאילו הראו שם פשוט את כל הפרק? זה היה איזה 8 דקות נראלי.
 

Jen74

New member
סתם מיותר. מי שראה ראה.

מי שלא ראה שיכנס לאתר שלהם באינטרנט. אפשר היה לעשות את זה קצר בחצי לפחות. העריכה ממש על הפנים לדעתי. וגם היו כמה קטעים שלא נכנסו לפרק השלישי וחבל. למשל יש שם קטע שחברי שבט ג'יברו מספרים איך נועם הוביל אותם במים במשימת החסינות ולא מראים את זה בכלל.
 
למעלה