תחרות הפורום שבוע 15!

ESPN

New member
תחרות הפורום שבוע 15!


חברים יקרים, הגענו לשבוע 15. לחלקנו המעקב אחרי הקבוצה האהובה יסתיים בעוד שלושה משחקים קצרים, לאחרים תוארך תקופת האושר בעוד משחק, שניים או יותר.
אז מה מצבנו?
נכון לרגע זה, כל הזוכות בשבוע Bye בסיבוב הראשון של הפלייאוף, ניצבות עם מאזן זהה של עשרה ניצונות ושלושה הפסדים. מדובר כמובן בניו אינגלנד, דנבר, אריזונה וגרין ביי.
כשעוברים למדורגות במקומות הבאים, לכאורה ה-NFC נראה כקונפרנס החזק יותר, כשדטריוט, סיאטל ופילדלפיה כולן עם מאזן של 9-4. ה- NFC דרום, "מלכלך" את התמונה, כשכרגע אטנלטה מארחת משחק פליאוף עם מאזן מביש של 5-8. ב AFC כולן ראויות, כשכרגע, הקולטס, צ'רג'רס, בנגלס וסטילרז כולם בפנים, אבל שום דבר לא מובטח.
אפשר לראות את התמונה המלאה כאן.
בכל אופן, כבר השבוע קיבלנו כמה וכמה משחקים ב"אווירת פלייאוף" ושאולי, בתסריטים שונים, באמת נראה שוב בחודש הבא. רק להזכיר כמה מהם: הפטריוטס גברו בקושי על הצ'רג'רס, בולטימור ברחו למיאמי, סיאטל הזכירו לפילדלפיה למה הם אלופי הסופר בול. וראיתם את אטלנטה? 5-8 אבל נתנו חתיכת פייט לפקרס בלמבו. אם הם יצליחו לשמור על המקום הראשון בבית, לא יהיה קל להתארח אצלם בינואר.
ומה יש לנו השבוע?
שידורים:
חמישי - 03:25, סנט לואיס אריזונה, ספורט 1.
ראשון - 20:00
פוקס - ג'אינטס - רדסקינס
METV - קליבלנד - סינסינטי
23:00
פוקס - סן פרנסיסקו - סיאטל (23:05)
METV - סן דיאגו - דנבר (23:25)
5 פלוס לייב - ככל הנראה משדר אחד משני המשחקים המאוחרים הנותרים (ג'טס-טייטנס או וייקינגס ליינס, עדיין לא פורסם)
סאנדיי נייט - פילי - דאלאס - גם כן טרם פורסם, אבל בסבירות גבוהה ב 5 פלוס לייב גם כן.
מאנדיי נייט - שיקגו - ניו אורלינס משודר בפוקס

תכל'ס הייתי מתה להכניס את המשחק של יום חמישי לתחרות. בפעמיים שיצא לי לראות את הראמס העונה מאוד התרשמתי. הם שובבים גדולים וג'ף פישר מאמן ענק. לא יודעת אם ינצחו, אבל צופה שיעשו צרות גדולות לאריזונה.
בכל אופן, להלן טופס הטוטו השבועי:
1. הבנגלז אצל הבראונס - החדשות הגדולות לקראת מפגש המפתח ב-AFC צפון נוגעות כמובן פתיחתו המתוכננת של ג'וני מנזיאל (ככה כותבים את זה בעברית? נראה תנכ"י משהו) הלא הוא ג'וני פוטבול במדי החומים. קליבלנד כולה מתרגשת, אך מעבר לכך, מדובר במפגש עם השלכות לא מעטות על הפליאוף. הדיוויז'ן הזה הוא הכי צמוד, ואולי top to bottom גם הכי איכותי בליגה, כשכל קבוצה (או שתיים) עוד יכולה לעלות. בשבוע 14 הבראונז היו קרובים קרובים להפתיע את הקולטס ואילו הבנגלס נצמדו לזמן מה לפיטסבורג אבל לא יכלו להם בסוף. באופן כללי, שתי הקבוצות מפגינות תנודתיות וחוסר יציבות לאורך כל העונה. אז איזו קסדה כתומה תנצח?
2. דנבר בסן דיאגו - הברונקוס הם הברונקוז, אבל מאז שבוע 10 הם די מגמגמים ואפילו נרשם הפסד מפתיע לסט. לואיס לא מכבר. בשבוע שעבר ניצחו בעיקר בזכות משחק הריצה. הצ'רג'רס לא היו רחוקים מלנצח את ניו אינגלנד בשבוע שעבר, וכרגע מחזיקים בכרטיס השישי והאחרון לפליאוף. מבחינתם זה כמעט משחק must-win. יריבות מרה של ה-AFC מערב, בסן דיאגו. מי יהיה אמיץ וילך נגד מאנינג?
3. דאלאס בפילדלפיה - הקרב על הבית! שתי הקבוצות ניצבות בראש ה NFC EAST עם מאזן זהה של 9-4. כרגע לפילדלפיה שובר השיוווין, אחרי שדרסו את הבוייז בביתם ממש לא מזמן בצהרי חג ההודייה. דאלאס מגיעים well rested אחרי הניצחון הקליל על הברז ביום חמישי האחרון. פילדלפיה עוד מתאוששים מהביקור של הסיהוקס. על מי אתם יותר סומכים - רומו בחוץ או סנצ'ז בבית?
4. ניו אורלינס בשיקגו - מאנדיי נייט פוטבול! ווהו! קצת קשה להאמין אבל גם אלו הן שתי קבוצות עם מאזן זהה, אבל סיפור מאוד שונה. שיקגו הודחה לכל דבר ועניין, ברנדון מרשל גמר את העונה וכל מה שנשאר שם זה ללכלך על קאטלר (די בצדק) ולנסות, אולי, להציל קצת את הכבוד. הסיינטס, לעומת זאת, חזק בתמונה. שאיפות לחוד ויכולות לחוד - בשבוע שעבר הם חטפו מקרוליינה, לא בדיוק מאריות הליגה (וגם פנתרים הם רק בשם). אז בקור של שיקגו, בליל יום שני, האם הברס יהרסו לסיינטס?
5. בונוס: אהרון רודג'רס. - אולי יצא לכם במקרה לראות את השקופית המדהימה שהציגו ממש לקראת סיום המשחק ביום שני. אם לא, מדובר היה בהשוואה של רודג'רס וברט פארב לאורך 100 המשחקים הראשונים שלהם (starts). לשניים מאזן ההפסדים וניצחונות זהים, אבל רודג'רס עולה על פארב בכל פרמטר אחר בצורה ברורה, כשמרשים מכולם הוא יחס הטאצדאונים לאינטרספשנס של רודג'רס שעומד על 223/55. הבחור לא זרק ולו "פיק" בודד בחמשת המשחקים האחרונים. השבוע הוא פוגש את הגנת באפלו, השנייה בליגה באינטרספשנס עם 17. אז השאלה היא פשוטה: כן או לא - האם אהרון רודג'רס יזרוק אינטרספשן השבוע?
שיהיה יום ראשון גדול לכולם!
 

Shachar Manor

New member
עצוב לי.

שבוע 15.
הסוף קרוב, ומבין ארבע הקבוצות שאני שונא... שלוש הולכות לפלייאוף.
אם בתחילת העונה חיפשנו מי הן חמש הקבוצות שהיו בפלייאוף שנה שעברה שלא יגיעו השנה- אז התמונה התבהרה לה:
ב AFC- קנזס סיטי וסן דייגו כנראה לא יהיו שם, כאשר הבנגלים קרובים לאבד את זה.
במקומן יכנסו פיטסבורג/בולטימור/יוסטון שלא היו שנה שעברה.
האם מישהו יכול למנוע rematch בין טום לפייטון? כנראה שלאק, סליחה, כנראה שלא.
ב NFC- הניינרז בחוץ, אחת מהשתיים סיינטס ופנת'רז בטוח בחוץ (לדעתי שתיהן).
במקומן ייכנסו אטלנטה/דטרויט/דאלאס/אריזונה שלא היו שנה שעברה.
מדהים איך הליגה שומרת על הממוצע של 5.5 קבוצות כל שנה...

שבוע שעבר הייתי 7-9 ואף הפתעה לא פגעה
. 75-132 במצטבר.

תחרות הפורום:
בנגלים בקליבלנד- ציפיתי שהמשחק הזה יהיה בתחרות הפורום (צדקתי!), וגם הבונוס על משחק הריצה של מנזל (טעיתי!)... הבנגלז הובילו 21-17 ברבע הרביעי שבוע שעבר- המשחק נגמר 21-42, הבית הזה הזוי והצפי הוא שהקבוצה שהשפילה את יריבתה 24-3 בחוץ תצליח לעשות זאת גם בבית...
זה לא יקרה, ק"ב רוקי במשחקו הראשון ועוד מול הגנה טובה יחסית- הולך לקבל בראש.
הבנגלז מנצחים, מדיחים את קליבלנד ודוחים את הדחתם מהמקום הראשון בשבוע. מנזל דרך אגב ירוץ למעל 50 יארד. פוטנציאל טוב מאוד לפנטזי (אם אתם עדיין רלוונטיים וצריכים ק"ב).
על 4.

ברונקוס בסן דייגו- הצ'ארג'רז נתנו משחק הגנתי מצויין נגד הפאטס, אבל ההתקפה לא זזה, האם הם יצליחו לתקן את זה בשבוע? לא. ההתקפה של דנבר גם לא ממש זרמה שבוע שעבר, האם הם יצליחו לתקן זאת בשבוע? כן. הם ינצחו. על 5.

קאובואים בפילי- יקרה בדיוק מה שקרה לפני שבועיים, הגנת דאלאס תיכנע עוד לפני ההפסקה. על 6.

קדושים בשיקגו- גם בלי ברנדון מארשל יהיה קשה להגנת החורים של הסיינטס להסתדר עם פורטה/ג'ופרי/בנט, פורטה ייתן את המשחק הכי טוב שלו השנה, הוא יהיה RB#1. דרו בריז גם כן ייתן את המשחק הטוב ביותר שלו השנה, וג'ימי גרהאם יסיים כTE#1 בפנטזי השבועי. כשהתחלתי לכתוב רציתי ללכת על הסיינטס, עד כתיבת שורה זו, התחרטתי. שיקגו מנצחת. על 3.

בונוס:
לא, ג"ב ישחקו קרקע - לכן לא ייחטף.

חמישי:
הראמס לא מפסידים יותר העונה. הקרדינלס עוד עלולים להפסיד פלייאוף אם יפסידו השבוע לראמז, שבוע הבא לסיאטל ושבוע אח"כ לניינרז. אבל ניצחון אחד מספיק להם. הראמז פשוט חמים מידי כרגע, משחק של סקור נמוך וניצחון ביתי.

סטילרז באטלנטה- שוב פעם אכתוב על חוסר היציבות של הסטילרז? הם קבוצה אדירה אבל כבר הפסידו לקליבלנד, טמפה ולסיינטס העונה... אני הולך על הפתעה, אטלנטה מנצחת ותיכנס לפלייאוף.

אדומי העור בניו יורק- במפגש האחרון איליי נתן את המשחק הטוב שלו העונה, וזה עוד כשלא הכרנו את OBJ, אני פותח עם איליי בשתי ליגות פנטזי השבוע בציפייה שייתן את אותה תפוקה בדיוק! מה שאומר שהוא יסיים עם 4-5 INT. למזלו ההגנה של הענקים תפסה חום והם יביאו את הניצחון לענקים.

דולפינים בניו אינגלנד- סוף עונת הדולפינים. 9-7 לא יספיק השנה לפלייאוף, וחבל.

ריידרז בקנזסיטי- משחק הנקמה על מה שקרה לפני שלושה שבועות, לא ייגמר 52-0 אבל 34-10 תוצאה הגיונית.

טקסנז באינדי- משחק העונה של הבית, האם יוסטון תצליח לכבוש את המקום הראשון? זה יהיה גמור במחצית כשללאק יהיו כבר 3 ט"ד. ייגמר 40-20.

יגוארים בבולטימור- העורבים משפרים עמדות לקראת הקרב מול אריאן פוסטר שבוע הבא.

פאקרז בבאפולו- ההגנה של באפולו הראו שהם טובים מאוד וכל מי ששיחק עם פייטון מאנינג בפנטזי שבוע שעבר, יודע למה אני מתכוון. האם הם יכולים לעשות את אותו דבר לאהרון רודג'רס? לדעתי כן, פייטון פשוט הלך למשחק ריצה, וזה בדיוק מה שגרין ביי יעשו. וגם הם ינצחו ככה.

באקס בקרוליינה- הפנתרים עדיין רלוונטיים לפלייאוף וינצחו את המשחק הזה גם ללא קאם ניוטון, משהו חישמל את ההגנה שלהם, מה שהם עשו שבוע שעבר בניו אורלינס היה פשוט מדהים, עכשיו בבית ומול גלנון? קשה לי לראות פה upset.

סילונים בטנסי- לטנסי אין מה למכור יותר בליגה, הגנה פח, אין משחק ריצה, אין ק"ב, אין רסיברים.
לג'טס משחק ריצה טוב, אייבורי את ג'ונסון יכולים להגיע ל300 יארד על הריצפה במשחק הזה. ג'טס Win.

ויקינגים בדטרויט- לדטרויט סידרה של שלושה משחקי NFC North, למזלם יפגשו את גרין ביי רק במחזור האחרון במשחק שיכריע מי תקבל ביי. הם ינצחו את מיניסוטה ואת שיקגו מה שיגרום לדאלאס לעוף מהמירוץ.

ניינרז בסיאטל- איזה תזמון למשחק הזה... סיאטל הכי חזקים שהיו העונה, וסן פראן בדיוק הפוך, ועוד עם השחקן ה12... יש מצב להשפלה שתיזכר דורות.
 

RZnum5

New member
חמישיית ה-15 שלי

1. האובוויס יהיה לרשום בנגלס כי זאת הפתיחה הראשונה של מנזיל (נשמע כמו אביזר אינסטלצייה). מצד שני קליבלנד יכולה להיות בטירוף במשחק הזה. אני גם ככה בתחתית, אז מה אכפת לי.. בראונס (3).
2. לא אני. ברונקוס (4).
3. המפגש הקודם לא היטיב עם דאלאס שאחרי 3.5 ימי מנוחה פגשו ביריבה מתישה ומשחק שני ברציפות של יריבות פנים ביתית קשה. המשחק יהיה צמוד יותר, אבל בסופו של יום להגנה של דאלאס אין מספיק כלים להתמודד עם ההתקפה הזאת ואין להם פאס ראש כדי לרדת מהמגרש אחרי עצירת דאונים שלישיים. איגלס (5).
4. שיקגו ללא ברנדון מארשל היא לא אותה שיקגו. סיינטס (6).
5. כן, ככה בשביל הכיף של כאילו להפיח בבילס תקווה (שתסתיים עם פיק או פאמבל מהצד השני).
 

regevs1

New member
שלי

קליבלנד - 4
סן דיאגו - 5
פילדלפיה - 6
ניו אורלינס - 3
בונוס - לא
 

amirbc

New member
שלי

באנגלס- 3
ברונקוס- 5
איגלס- 6
סיינטס- 4
לא יזרוק- 2
 

Yo-man

New member
עמית חוגג

1. בנגלס - 6
2. סן דיאגו - 5
3. דאלאס - 4
4. שיקגו - 3
5. יזרוק אינטרספשן.
 

LADodger

New member
שלי

1. סינסי - תמיד אני טועה בשתי הקבוצות האלה, אולי הפעם כשהן ביחד אני אנחש נכונה?
2. דנבר
3. איגלס - בעיקר בהסתמך על המפגש הקודם בין הקבוצות
4. שיקגו
5. כן - ממה שראיתי שבוע שעבר מול פייטון - הגנת הבילס חזקה ביותר
 

Hines86

New member
שבוע 15

הבנגלז אצל הבראונס - קבוצות הפוכות. לבראוונס יש סגל נוראי בעוד לבאנגלס יש הכל - זה לא מפריע לקבוצות להיראות רע באותה מידה בדרך כלל. הביתיות וההגנה יעשו את ההבדל. סינסינטי על 5

דנבר בסן דיאגו - מי יהיה אמיץ וילך נגד מאנינג? לא אני, לא עכשיו. דנבר על 6

דאלאס בפילדלפיה - מארק סאנצ'ז חזר לעצמו בשבוע שעבר ובאופן כללי לדאלאס מגיע יותר על העונה הזו אז נלך איתם. דאלאס על 4

ניו אורלינס בשיקגו - קשה קשה. בלי מארשל ההתקפה של שיקאגו הרבה פחות מגוונת, אולי זה מה שהחבר'ה של ראיין צריכים כדי לקחת משחק... ניו אורלינס על 3

בונוס: יזרוק אינטרספשן
 

b i g t o m

New member
אז אחרי ההצלחה של שבוע שעבר...

אולי אני סוף סוף על הגל ואמשיך להצליח? משהו אומר לי שלא אבל יאללה שיהיה:
1. בנגלס. עד כמה שהייתי רוצה לראות את ג'וני מנצח, אני לא מאמין שזה יקרה כל כך מהר. 4
2. דנבר. בלי שום שאלה בכלל. 6
3. דאלאס. הולך להיות ממש מעניין וממש התלבטתי אבל אני לא רואה את דאלאס מפסידים לפילי שוב. 3
4. ניו אולינס. שבוע שעבר היה מקרה חריג, נגד שיקגו זה יהיה אחרת. 5
5. שאלה טובה! נלך על לא.
סקר: למה אין סקר?
 

clevelandrocks

New member
שלי

1. בראונס על 4 נק'
2. דנבר על 6 נק'
3. פילי על 5 נק'
4. ניו אורלינס על 3 נק'
5. ללא אינטרספשן
 

Amir BA

New member
שלי

אחרי שבוע קשה במיוחד זקוק לשבוע טוב
&nbsp
בראונז - 3
דנבר - 5
פילי - 6
ניו אורלינס - 4
כן
 

ESPN

New member
שלי זריז

1. קשה. מצד אחד לא סומכת על רוקיז במשחקם הראשון, מצד שני האיצטדיון יהיה בטירוף וגם ככה הבנגלס לא יציבים. נלך עם קליבלנד על המינימום האפשרי ונניח שההגנה תהיה זו שתנצח להם את זה. - 3 נקודות
2. דנבר על 5
3. פילי על 6
4. ניו אורלינס על 4. בשיקגו כבר לא נשאר כלום. מפורקים לגמרי.
בונוס - לא יזרוק.
 

ranatz 49

New member
15

סינסי - הסיפור של ג'וני פוטבול ייגמר בדמעות 6
סן דייגו - יותר מקווה מאשר מאמין 3
פילי - עם דאלאס הם מסתדרים בד"כ 5
ניו אורלינס - סתם כי הברס עלובים 4
נו וויי
 

offirc2

New member
שבוע טוב

סינסנטי 6
דנבר 5
פילי 3
ניו אורלינס 4
כשאתה משחק פעמיים בשנה מול הג'טס, לא פלא שאתה מספר 3 באינטרספשנס בליגה ... לא
 
למעלה