עידכונים מהוילה - יום 52, ה- 22.10

yshy

New member
שטויות

הוא מציג את עצמו ככזה והבת שלו יותר גרועה. גזענית שכמותה. מי שמצביע לה תומך בגזענות.
 
אשכנזי זה כמו מזרחי.

זה קשור למוצא העדות. פרידמנים מתים זו אמירה גזענית ופרימיטיבית!!
 
אני מרוקאית שלמה וחושבת שזה דוחה

אין מקום בחברה שלנו לאמירות כאלה, אנחנו יהודים וסבלנו מאנטישמיות אנחנו האחרונים שצריך לצאת מפיהם אמירות של גזענות .
 
זה שזאת דרך התבטאות

זה לא אומר שזאת דרך התבטאות מקובלת או ראוייה, לא הערס ולא הפרידמנים המתים יש לציין, מפה מתחילים כל השנאה והדעות הקדומות
 

האח85

New member
ברצינות, כל הדעות הקדומות

בימינו זה גרוע פחות ממה שהיה לפני 30 שנה, ועוד 30 שנה יהיה גרוע פחות יותר, וכן הלאה, אין מה לעשות זה עניין של זמן, בעיקר אצלנו היהודים-שאנחנו עם דיי גזעני כלפי עצמנו
 
דעות קדומות זה לא משהו שעובר מעצמו

כל דבר פסול שפשוט מניחים לו להיות רק מתעצם יותר וזאת בדיוק הבעייה ההתעלמות, שתיקה כהסכמה.. אני אישית חושבת שזה רק נהיה יותר גרוע, הדעות הקדומות, האלימות המילולית והפיסית וחוסר הסובלנות, פעם לא היו רוצחים בן אדם על סיגריה או על מקום חנייה, היום כן, ככה שמעניין על מה ירצחו בעוד 30 שנה?
 

yshy

New member
נכון מאוד

וברמה שעינב צוחקת ומלכלכת על אשכנזים, אנשים שמצביעים לה צריכים להתבייש בעצמם.
 

idodo cohen

New member
אם מישהו שם היה אומר ערס או פרחה

תסמוך עליי- היו עולים עליו. עליהום ציבורי שלם. עיין ערך: "צ'חצ'חים". ובצדק היו עולים עליו, לגמרי. "אשכנזי" היא מילה שמציינת מוצא ביהדות, ואני מכיר בקיומה. כירידה אני לא מת על זה, אבל יש כמה קונטקסטים סבירים. נניח התמודדות עם אוכל חריף [כמוניטין], התנהגות בחתונות וכאלה. זה הומור, יאללה. הקונטקסט שלה להגיד פרידמנים-מתים-קרי לב-גועלי נפש ושאר הפנינים [קשה לעקוב] הוא לא פחות מגזענות טהורה. מבחינתה זאת אשכרה המילה המייצגת לכל סוג רשע אפשרי. וההסבר שלך לא תקף כאן, כי ה"ביטוי" אשכנזי שאתה דיברת עליו, אם הבנתי אותך נכון ואני מקווה שכן, הוא מצומצם פי אלף מה"ביטוי" שלה. יש הבדל עצום.
 

האח85

New member
זה כמו שבארצות הברית אומרים לאפרו אמריקאי

ניגר, אז זה ישר גזענות, אבל כשאפרו אמריקאי אומר "לבנבן"- אף אחד לא אומר שזאת גזענות, ובצדק, מכיוון שזה מגוחך שהרוב יתלונן על גזענות מצד המיעוט
 

idodo cohen

New member
מזרחים בישראל זה לא מיעוט.

והגיע הזמן באמת שזה לא יהיה מגוחך להתייחס באותה רצינות לגזענות משני הצדדים, כי תסכים איתי שבני עדות המזרח השתלבו בכל תחום בישראל בדיוק כמו אשכנזים, והיום יש המון משפחות חצי-חצי. עדות זה כבר לא כזה אישו, ובאמת לא צריך להיות. אז כל גזענות צריכה לקבל את אותו יחס.
 

yshy

New member
מסכנה עינב. יש לה רגשי נחיתות

והתמימים בבית מרחמים עליה
 

JasPoint

New member
שפרה וצבר אמרו דברים גרועים יותר

"יהודים יד שנייה" ו-"שאריות אדם"
 

בהלםם

New member
אוי כמה שצבר ושפרה מעלים בי......./images/Emo5.gif

הם פשוט דוחים אותי.. אני עצמי חצי "פרידמנית" וחצי "מזרחית" ככה שגדלתי על 2 העולמות האלה ככה שאני הכי יכולה להיות אובייקטיבית מבחינת הדעה שלי צבר ושפרה פשוט מזעזעים אותי איך הם עיוורים כאלה ובגלל זה הקהל גם כועס עליהם ואוטומטי עובר לצד של עינב ויוסי.. זה לא שליוסי מגיע יותר מהם .. הם עצמם גורמים לכך שאנחנו נברח לצד של יוסי! כמו ביום הראשון ששי נפל עליו עם הכספת אוטומטי הלב שלי יצא לליבו של יוסי ככה שהם הביאו את זה על עצמם!! צבר ושפרה..שוב..דוחים אותי ברמות של כל אחד מושפע מהשני זה מאוהב בזאת אז הוא הולך אחרי זה ייאלה מה קורה שם תתעוררו אם העפנו את ערן קרן שי זה לא אמור לתת לכם -ק-צ-ת- מ-י-ד-ע על מה שהולך בחוץ?? רואים אתכם 24 שעות לייב (נלך במקרה הזה עם ההפקה לייב 24 שעות ביממה) אז איך נראה לכם שמוציאים את שי הרע?? חבורת אהבלים בחיים לא שנאתי דמויות טלווזיוניות ברמה כזו עד לאח הגדול! פשוט מושפעים חסרי אישיות וחסרי מודעות עצמית!! (ואלה בדיוק התכונות שיש לשי ועינב.. לכן אנחנו אוהבים אותם!)
 

JasPoint

New member
הם באמת עושים ליוסי ועינב את החיים קלים

שי, שפרה, רנין וצבר מעוררים כ"כ הרבה אנטי שגם אם אנשים לא מתים על יוסי ועינב הם עדיין יעדיפו להצביע להם אם הם בכלל טורחים להצביע. זה מדהים איך הם לא קולטים מה הולך בחוץ, איתי וצבר חושבים שזה משחק מכור... שיבקשו מהמשפחה שלהם להקליט להם ערוץ 20 אולי שהם ייצאו מהוילה הם יבינו משהו. אני מחכה שיראו לצבר איך שי מחמם את עינב ואשר נגדו, למרות שגם אז נראה לי שהוא לא יבין מי זה שי ולמה הוא הודח היום.
 

bibaso

New member
אני לא אשכח להם

את הצחוק המרושע, כששמעו את שי מכריז שהוא עומד להתהפך על וונסה, שמזמן הוא לא התהפך על מישהו בבית. הם פשוט חושבים שהם תפארת האנושות, ותרד להם הרבה מהיהירות שלהם כשייצאו ויראו את עצמם.
 

bibaso

New member
שמת לב למה שתארת ??

כמו ביום הראשון ששי נפל עליו עם הכספת אוטומטי הלב שלי יצא לליבו של יוסי ככה שהם הביאו את זה על עצמם!! אני הייתי מתקן ל- שי הביא את זה על עצמם
 
למעלה