Use case מהלך בודד בשח
האלן חבר'ה! ראשית שלום לכולם, נחמד להיות פה איתכן, עברתי קצת על ההודעות ובהחלט עלו פה דברים מעניינים ומעשירים.. אני שוקד בימים אלו על משחק שח-מט, והחלטתי לעבוד במטדולוגיה איטרטיבית המבוססת על הXP. הuse Case הראשון שנבחר להתחיל ממנו את הdesign של המערכת הו מהלך בודד במשחק זא: מגיע תור שחקן, בוחר כלי, ומניע אותו למקום אחר. עד כאן ההקדמה... אשמח לקבל את הרעיונות שלך לתכנון צעד זה, הרכבת רשימת מהלכים לפי גורמים מעורבים וגורמים בעלי עניין במהלך זה, ותרשים המחלקות הנגזר ממנו. אם תהיה איענות, ונרכיב פה מודל , נתקדם לתרשים בדינאמי של הuse case.. חשבתי שיהיה נחמד לשתף את כל הפורום בתכנון של המשחק, זה יכול להיות משהו נחמד שיתהווה פה מעל דפי הפורום הזה מתחילתו ועד קיצו, ובסוף אני אפרסם את התוצאה הסופית של היצור אותו נקים.. אשמח לתגובות מרובות ככל הניתן, גאוס (לא המקורי)
האלן חבר'ה! ראשית שלום לכולם, נחמד להיות פה איתכן, עברתי קצת על ההודעות ובהחלט עלו פה דברים מעניינים ומעשירים.. אני שוקד בימים אלו על משחק שח-מט, והחלטתי לעבוד במטדולוגיה איטרטיבית המבוססת על הXP. הuse Case הראשון שנבחר להתחיל ממנו את הdesign של המערכת הו מהלך בודד במשחק זא: מגיע תור שחקן, בוחר כלי, ומניע אותו למקום אחר. עד כאן ההקדמה... אשמח לקבל את הרעיונות שלך לתכנון צעד זה, הרכבת רשימת מהלכים לפי גורמים מעורבים וגורמים בעלי עניין במהלך זה, ותרשים המחלקות הנגזר ממנו. אם תהיה איענות, ונרכיב פה מודל , נתקדם לתרשים בדינאמי של הuse case.. חשבתי שיהיה נחמד לשתף את כל הפורום בתכנון של המשחק, זה יכול להיות משהו נחמד שיתהווה פה מעל דפי הפורום הזה מתחילתו ועד קיצו, ובסוף אני אפרסם את התוצאה הסופית של היצור אותו נקים.. אשמח לתגובות מרובות ככל הניתן, גאוס (לא המקורי)