אני יודעת שזה מהיר אבל...

לדורון

מזל טוב ובשעה טובה! לפי הילדים האחרים שלכם, אני אומרת שיש סיכוי של 100 אחוז שגם הצאצא הזה יהיה חמוד בצורה כמעט מוגזמת. מאחלת לך ולגלי שיהיה קל ופשוט וכיף יחד, ושתהיו כולכם בריאים ומאושרים. הרבה נשיקות
 

hilali1

New member
אממ שאלה קטנה

בעניין השיר שנכתב לזכרו של נועם לוי ז"ל - המשפחה שלו עדיין בעמדה שלא לפרסם את השיר
האם משהו עתיד להשתנות בעניין
 

LaviDavi

New member
../images/Emo109.gifמתי סינגל ראשון????

או שתמליצי לי משהו לשמוע
 
סינגל ראשון

סינגל ראשון יצא בקרוב מאוד מאוד. ברגע שיהיה תאריך, אתם תדעו ראשונים. יש כל מיני ענייני מנהלה שמעכבים אותו קצת. ברגע שהכל יפתר, נוכל לצאת לדרך. הוא מוכן ומזומן להשלח לדפוס. המלצה - הדיסק Lungs של פלורנס אנד דה מאשין. אחד האלבומים הכיפיים שיצא לי לשמוע השנה.
 

WundeRKind

New member
היי איה../images/Emo70.gif

קודם כל, אני אסף, בן 24, רציתי להודות לך על שירים כמו עכשיו כזאת / קליפה / אל תאמיני / השיר של איתי - בזכותך הם גורמים לי כל פעם להתעודד שאולי החיים חרא, אבל תמיד יש מי שפותר אותם בשבילי
. השאלות שלי: 1. יש סיכוי שבדיסק החדש יהיה את העיבוד המדהים של קליפה שהופעת איתו בזאפה? אני זקוק לו נואשות! 2. תמיד אני מציג אותך לחברים שלי בתור הג'וני מיטשל הישראלית. את חושבת שאת יכולה להזדהות עם השוואה שכזאת? 3. אפשר לקבל טעימה קטנה מאיזה שיר חדש שלך?
ככה כמה שורות נחמדות. נתראה בהופעות בקרוב! :)
 
אסף

תודה תודה. בדיסק הבא לא יהיה את "קליפה". בשביל זה יש הופעות, כדי להציג בפניך את השירים בצורה קצת אחרת לפעמים. אני מאוד מודה לך על ההשוואה עם ג'וני מיטשל, היא אחת הזמרות האהובות עלי ביותר, אבל קטונתי. אני לא מעיזה להשוות בינינו. אתה מוזמן, אם אתה רוצה. טעימה קטנה משיר חדש תעלה בקרוב מאוד לבלוג ayakorem.co.il. שווה להתעדכן מדי פעם. יהיה שם גם לוח הופעות. נתראה.
 

שונצצ

New member
והשאלות שלי... ../images/Emo9.gif

בתחילת השבוע, כשפתחתי את המשחקון הקטנטן הזה כמה אנשים אמרו לי שאני לא שפוייה. מאז השאלות שלי לא ממש השתנו, החלטתי שאת מקבלת את אותן שאלות,
אז... אז מה את עשית בצבא? חוויה טובה שזכורה לך מהצבא? וחוויה לא משהו? ומה המאכל האהוב עלייך? ומה הצבע האהוב עלייך? חוויה טובה שזכורה לך מהילדות? וחוויה קצת פחות טובה? הפעם האחרונה שבכית? והפעם האחרונה שצחקת עד דמעות? הדבר הכי מטורף שעשית לאחרונה? והכי מצחיק? הסרט הכי טוב שראית לאחרונה? והכי גרוע? והכי מצחיק? המקום הכי רחוק מהבית שביקרת בו לאחרונה? מה המתנה הכי יפה שאי פעם קיבלת? וממי היא הייתה? השנה הכי יפה בחייך (עד כה) הייתה? איפה הכי היית רוצה להיות עכשיו? בכל העולם? ומקום אחד שאת יודעת בוודאות שתגיעי אליו? משאלת ילדות? ואהבת ילדות? אתר אינטרנט אהוב? וחיה אהובה? ושאלת בונוס, (שזה שהיא בונוס ממש לא אומר שאת לא חייבת לענות עליה), סינגל כבר הבנו שיש, תאריך גם יש? (גם לסינגל וגם לאלבום...)
 
השאלון של שיר

בצבא הייתי מדריכת שריון, חוויה טובה שזכורה לי משם - טורנירים של תקן 3 בפלייסטיישן בחדר של הבנים, טוסטים עם שוקולד במועדון מדריכות :) חוויה לא טובה - בצבא נשבר לי בפעם הראשונה הלב. באמת. המאכל האהוב עלי - כנראה שגלידה או שוקולד. הצבע האהוב עלי - ירוק. חוויה טובה מהילדות - שלג בנצרת עילית ב1992. היה לנו מטר שלג בחצר. הפעם האחרונה שבכיתי - כשהרופא מרח לי חומר הרדמה על היד כדי לתפור את הפצע, לפני שלושה ימים. (שטפתי כלים ונחתכתי ממש עמוק) פעם אחרונה שצחקתי עד דמעות - לפני שבוע בדיוק, בערב בבית, עם שתי חברות טובות. הדבר הכי מטורף שעשיתי לאחרונה - אלבום שלישי הדבר הכי מצחיק שעשיתי לאחרונה - כנראה השטויות שאני עושה מול האחיינית שלי. (תאטרון בובות, קולות משונים וכד') הסרט הכי טוב וגם הכי מצחיק, שראיתי לאחרונה, הוא צעצוע של סיפור 3. פשוט סרט מושלם. הכי גרוע הוא וול סטריט החדש. המקום הכי רחוק מהבית שביקרתי בו לאחרונה הוא עין חרוד. כנראה. אם לא סופרים את נורווגיה ואמסטרדם שהיו לפני חודשיים. המתנה הכי יפה שקיבלתי - יש כמה כאלה, אבל ליום הולדת שלושים שלי, ההורים שלי החליטו לקנות לי פסנתר חדש. אני פשוט מאוהבת בכלי הזה. השנה היפה בחיי - היו הרבה תקופות יפות. אני מקווה שהשנה הבאה תהיה היפה בחיי. הכי הייתי רוצה להיות עכשיו, כרגע? ברלין. מקום שאגיע אליו בוודאות מתישהו - אפריקה. משאלת ילדות - להיות ציירת. זה כבר לא יקרה. אהבת ילדות- מקגיוור. (הייתה פעם סדרה כזו) אתר אינטרנט אהוב - אני קוראת קבועה של הבלוג "עונג שבת", חוץ מזה, אפשר לראות בבלוג רשימה של האתרים האהובים עלי. חיה אהובה - יש לי כרגע שלוש שריטות על היד. מי את חושבת? תאריך לסינגל והאלבום - אם הכל ילך כשורה - סינגל ממש בשבועות הקרובים ואלבום בדצמבר.
 

LaviDavi

New member
../images/Emo109.gifיש לי תמונה מהשלג בנצרת עילית ../images/Emo6.gif

 

LaviDavi

New member
../images/Emo109.gifצעצוע של סיפור 3 באמת מעולה../images/Emo47.gif

היום ראיתי גם את מסביב לעולם ב-50 שנה, שהוא גם ממש טוב! איזה סרט מצוייר את הכי אוהבת?
 

pRimaVeriTaVIV

New member
שאלה נוספת ../images/Emo13.gif

אילו אומנים ישראלים מתנגנים אצלך בmp3 (או אייפון, או מה שזה לא יהיה...) בתקופה האחרונה?
 
באייפוד שלי

מאוד מאוד אהבתי את האלבום האחרון של יהודה פוליקר. מיכל גבע. יעל דקלבאום. שלומי שבן בהופעה חיה עם גרוניך ויוני רכטר. זה מה שעולה לי כרגע.
 
ושאלה אחרונה..מבטיח..

לאחרונה דובר הרבה לגבי התעלמות מכוונת מצד תחנות הרדיו, ובראשן גלגלצ לגבי "אומני רימון" כנראה זה בעקבות הצלחה דיי בינונית של התקליטים האחרונים של אריק, מירי וקרן...האם את מרגישה את זה? האם את חושבת שיש התעלמות כזו לאחרונה? והאם זה קשור לעליית הגל הים תיכוני בשנים האחרונות?
 
תשובה

בתקשורת כמו בתקשורת, אוהבים לזהות "מגמות" ובכך מנפחים מעבר לכל פרופורציה, תהליכים טבעיים שהיו קורים גם אם אף אחד לא היה עושה מהם "כתבת תחקיר" מוגזמת. אני מאוד שמחה על כך, באופן מוזר, כי אם התקשורת החליטה שחבורת רימון היא עכשיו על הקרשים, הסיכויים הם שסוף סוף ישפטו את האלבום הבא שלי בצורה אובייקטיבית. אם הוא יצליח, אינשאללה, אף אחד לא יוכל יותר לומר ש"אני חלק מאופנה חולפת". בכל מקרה, אנשים אוהבים לדבר. לא צריך להתרגש מזה. אני לא מאמינה שיש התעלמות מכוונת. החומרים האחרונים פחות מצאו חן בעיני הרדיו וזה לגיטימי. עליית הגל הים תיכוני, כמו כל אופנה, הביאה אותנו לאיזשהי רוויה, לדעתי. אנשים, יותר מאי פעם, מחפשים היום מוזיקה איכותית באמת, מה שמסביר את אלבום הזהב של שלומי שבן, אסף אבידן ועלמה זהר. כולם אמנים, שלהערכתי, לפני חמש שנים לא היו מגיעים לכזו הכרה. מה שאני מנסה להגיד, הוא שלכל תופעה יש את האנטי שלה. וזה בסדר גמור מבחינתי.
 

ady18

Well-known member
שאלות

סרט אהוב ישראלי ולועזי? דיסק שקנית לאחרונה וממליצה חווית ילדות הכי זכורה? חוויה שהכי השפיע עליך במיוחד?
 
למעלה