דיוני סדרות לסופ"ש

המופע של וויל ווידון התוכנית הראשונה

באופן מוחלט אני לא אוהב תוכניות אירוח או מופעים כי זה פשוט לא מעניין אותי כל כך (למרות שקונאן מצחיק, אני מעדיף לראות קליפים קצרים שלו ביוטיוב).
הסיבה שניסיתי את התוכנית החדשה של וויל ווידון ברשת SYFY זה בגלל שאני אוהב את השחקן (למען האמת, מכיר אותו רק מהופעות אורח בתור עצמו במפץ הגדול ושניים שלושה פרקים ב- LEVERAGE) והבנתי שמדברים הרבה על תרבות הגיקים, שהרבה ממרכיביה אני אוהב.
באופן כללי, הוא עומד ומספר הרבה בדיחות בתחומי המדע בדיוני, פנטזיה ואימה שהתרחשו בשבוע החולף. הרוב לא מצחיק ויש גם ספוילרים רציניים (טריילרים, קטעים מפרקים שכבר שודרו בארה"ב) שהייתי צריך להתחמק מהם. התוכנית גם מעט בעיתית למי שלא חי בארה"ב ומכיר הרבה מהחברות הגדולות שם או המפורסמים המקומיים.אז אני אוותר.
 
ויל ויטון - Wil Wheaton

ווידון גורם לו להשמע כבן משפחה של ג'וס ווידון.
מוזר לי שאתה לא מכיר אותו ממסע בין כוכבים. הוא היה כזה ילד חנוני


וחוץ מזה הוא היה גם בסרט מאוד ידוע בשם "אני והחברה" עם ריבר פיניקס, ג'רי אוקונל כשהיה ילד שמנמן, וג'ק באואר עצמו - קיפר סאת'רלנד.


בכל מקרה הגיוני שסדרה כזאת מאוד לא בשבילך, כי באמת הגיוני שיהיו כל מיני ספוילרים קטנים. לפחות ברמה של דיבורים על טריילרים לסרטים עתידיים.
אני גם בדרך כלל לא אוהב תוכניות אירוח וכאלו. אבל אני אנסה את זה.
אז תודה שהזכרת לי לבדוק את זה.
 
אף פעם לא ראיתי מסע בין כוכבים...

הסדרות. או את הסרטים הישנים. משהו שתמיד רציתי לראות אבל כל כך הרבה סדרות שנמשכו הרבה זמן, אם זה לא בטלוויזיה מההתחלה ועד הסוף, אני כנראה בחיים אל אמצא את הזמן לראות את זה בכוחות עצמי. AXN היו צריכים לעשות את זה נוסף לסטארגייט SG1.
אני לא זוכר אותו מ"אני והחבר'ה", כנראה כשראיתי את הסרט בפעם האחרונה עדיין לא זיהיתי אותו. יכול להיות שראיתי את הסרט בפעם האחרונה לפני שהמפץ הגדול התחילה או פחות או יותר כאשר היא התחילה.
זו לא סדרה, זו תוכנית וריאטי או משהו כזה. אבל אני לא שולל אותה בגלל הספוילרים שבה (אפשר לדלג עליהם בקלות), אני שולל אותה בגלל שכל הקונספט זה שווידון עומד ומספר בדיחות שרובן לא מצחיקות וחלקן קשורות למי שמכיר יותר את התרבות האמריקאית.
ה- T בשם שלו די נבלעת במבטא האמריקאי (אבל מורגשת אני חייב לציין) אז כמו שאומרים THE עם ד' (למשל), לי בארץ ישראל אין בעיה לקרוא לו ווידון. כמו שאתם מתעקשים להגיד בונז לפי מבטא במקום בונס.
 

Chandler Rulz

New member
"אני והחבר'ה"


ראיתי את הסרט הזה מלא פעמים ואף פעם לא נמאס.
עדיין יש לי קצת סיוטים מכלבים בגללו ("Chopper! Seek balls!")
 
משמרת הלילה פרק 2


WORST COP E-V-E-R
באמת, הם מנסים לעבוד על הילד שסובל מפיצול אישיות ורואים איך שהוא מתפרע. ומה המאבטח\שוטר מאחורה שמחזיק את האמא עושה? הוא מתחבא מאחוריה ומחזיק אותה בלי לעצור את הילד שמתפרע! שיש, לא צריך במאי סדרות משטרה בשביל לדעת את זה.

אני אוהב את הסדרה למרות שהרבה פחות אהבתי את הפרק השני. כל היופי של הפילוט, סדרה מהירה שעוברים מנושא לנושא בחיש, לא הורגש בכלל בפרק השני. הקצב של הפרק היה איטי וגם השעות עברו לאט יותר. יותר התמקדו בסיפורים האישיים של המטופלים, כי רובם השתלבו עם הסיפורים האישיים של הדמויות. ככל שהסדרה יותר איטית היא פחות מעניינת ואני מקווה שנחזור לזריזות של הפילוט בקרוב, אחרת אני הולך להעביר הרבה קדימה.
 
וברח לי האנגלית אבל מדובר בשני משפטים שונים

אחד באנגלית וכל השאר בעברית, זה עדיף מלחבר ENGLISH WITH עברית כמו המשפט הנוכחי המגוחך לחלוטין.
 

kordilia snake

New member
דווקא אהבתי את הפרק הזה יותר
הוא עבר הרבה יותר מהר מהקודם(אוליי בגלל שראיתי אותו ללא הפרעות).אהבתי את זה שהסיפורים השתלבו בחיים של הרופאים(היה למעשה רק אחד,הסיפור של הבחור עם ההשתלת לב) ואני מקווה שיהיה עוד כאלו.הסיפור עם הילד היה מעניין ואני חושבת שהשוטר לא התערב כי הרופאים היו בשליטה והוא לא רצה להפריע להם.

משהו בסדרה מזכיר לי את שיקגו פייר רק עם רופאים במקום כבאים ואני לא חושבת שזה רע.
 
אני די לא מסכים


כל הפרק עבר לאט כאשר כל רגע עוצרים בשביל הסיפורים ולא עוברים למקרה הבא.
חוץ מזה, השוטר היה חייב להתערב לנוכח הבלאגן והאלימות שהילד הפגין, במיוחד אם הוא סתם עושה הצגה והיא לא באמת במעצר.
גם הסיפור של הנרקומן התקשר לאחד הרופאים. ואני לא ממש אוהב את הסיפורים האלה, שיתמעטו, תנו לסדרה לרוץ.

ואני לא ממש ראיתי קשר לשיקגו אש (שהתחלתי היום!), אין מספיק סיפורים אישיים על הדמויות.
 

kordilia snake

New member
היא דומה בזה
שמדובר בכמה מקרים בכול פרק ולא מקרה שבועי אחד.

הנרקומן לא ממש התקשר לדמות של טופר,הוא סתם היה מעין מטופל קבוע.

אני חושבת שאפשר לאזן וכן להראות מקרים שקשורים לרופאים,כי הצופים צריכים כן להתחבר ולהכיר את הדמויות אבל גם להראות "סתם" מקרים שכמו שאמרת יגרמו לסדרה לרוץ.

והרופא הבלונדיני(זה שטיפל בילד) נראה דביל מכדי להיות רופא או שזו רק אני?

ומה אתה חושב בינתיים על העונה השנייה של שיקגו פייר?לדעתי היא יותר טובה מהראשונה.
 
עצם העניין שהוא
+ שיקגו אש

מטופל קבוע ואיך שטופר התייחס אליו, זה גרם לו לחרטה עמוקה, כך הוא התחבר יותר למטופל. לא מדובר ביחסי מטפל מטופל כמו פדימדריק ומארינס ששירתו ביחד, אבל גם זה משהו.
איזה בלונדיני? אני זוכר רק את המומחית שבדקה את השוטר.
לא ראיתי מספיק, אני בדיוק מתקרב למפגש בין שתי הסדרות ואני בדילמה. לפי השידורים של שתי הסדרות, התכוונתי להתחיל את שיקגו PD אחרי שצפיתי בפרק 10 של שיקגו אש. אבל פתאום אני רואה את הויט (?) המניאק כבר בפרק 8 אז אני לא יודע עם מה להמשיך. אני מתכוון לראות לסירוגין (פרק מאש ואז פרק מ- PD). אחרי פרק 8, עם איזו סדרה כדאי להמשיך?
לפחות בינתיים עד פרק 8 אני נהנה מהסדרה. אני לא יכול להגיד שהעונה השניה טובה יותר כי אני מקבל את אותה הרגשה מהעונה הראשונה. אבל אולי המצב השתנה בהמשך העונה. פירוט מלא יבוא אחרי שאני אראה יותר פרקים ואני אתייחס לכל מיני נושאים (כמו העזיבה של לזלי את התחנה ואל תגידי לי כלום מה קורה עם זה!).
 

kordilia snake

New member
לשיקגו PD יש 15 פרקים
אז נראה לי אתה כבר יכול להתחיל אותה.אבל אתה חייב לראות את פרק 20 (אאל"ט) של שיקגו פייר יחד עם פרק 12 של שיקגו PD.עבר כבר מלא זמן מאז שראיתי את פרק 8 ככה שאני לא זוכרת מה קרה בו ועם איזו מהן להמשיך.
 

didalf

Well-known member
קאסל סוף עונה 6


הממ ציפיתי ליותר מהכותרות ההיסטריות שראיתי פה ובפורום קאסל (אני מציצה שם לפעמים
).

באופן כללי כל העונה הזאת הייתה חלשה, לא יודעת אם זה כי לי ירד מקאסל או כי באמת היא חלשה.
היו המון מקרים דביליים או משעממים או צפויים בטירוף, והאמת שגם באלה שאמורים להיות חזקים יותר כמו זה שבקט הלכה למשימה אנדרקאבר שם אצל הסוחר סמים השחור מצאתי את עצמי משחקת 2048.
אבל אני לא נוטשת סדרות אחרי כזה ותק אז אני אמשיך לעונה 7


לפרק עצמו - כמה נדוש. זה גם מה שקרה לפני במפץ הגדול. מה נסגר עם האמריקאים האלה, למה כולם מתחתנים בוגאס ולא זוכרים את זה?

העקיצות של כולם לבקט על "בעלה" היו משעשעות

ולמה לחברה של בעלה של בקט ולאמא שלה יש מבטא דרומי אם הן גרות בצפון ניו יורק? היא גם מוכרת לי


מזללל שהשמלה המכוערת של בקט נשרפה. לא מאמינה שהיא באמת תכננה ללבוש אותה.
לא שהשמלה החלופית הייתה מהממת, אבל יותר טובה.

ובקשר לסיום הפרק - אובייסלי קאסל לא מת. יש עונה שביעית ולסדרה קוראים קאסל, אז זה לא כזהההההה מתח.

אה והבית בהמפטונס נראה מקום מהמם להתחתן בו
למה הם לא עשו שם מלכתכילה?8- וכמה כסף כבר עושים מספרים?
 

Macphista

New member
נוטה להסכים


ראיתי את הפרק עם אמא שלי ואפילו היא אמרה (והיא לא מכורת טלוויזיה) שנמאס כבר מסדרות שיומיים לפני החתונה נזכרים שאחד מבני הזוג בעצם נשוי.

אני חושבת שהסיום היה מטופש.
העניין עם הבערת הרכב וההיעלמות של קאסל.
צופים מחכים כבר שנים לחתונה שלהם- יאללה, תנו להם להתחתן בשקט.
כאילו, מה כבר עשו בזה שהוא נעלם?
פשוט ימצאו אותו בתחילת העונה הבאה, כולם ירגעו כי דה הוא לא מת, הם יחליטו שהם פשוט רוצים להתחתן ויעשו חתונה קטנה וימשיכו להתעסק בחקירות.
סיום עונה בכלל לא מותח. ברור שהכל יסתדר והכל יהיה בסדר.
ו... כשחושבים על זה... עצם זה שבשניות האחרונות של סוף עונה של סדרה, הדמות הראשית שעל שמה קרויה הסדרה נעלמת ספק מתה, וזה לא ממש מטריד... רק מצביע על איכות הסדרה.
 
אז ככה

בעונה השישית באמת היו כמה פרקים גרועים, אבל היו גם הרבה מצויינים.
הפתיחה הייתה מדהימה. וגם בהמשך היו פרקים שהדביקו אותי למסך.
לדעתי הירידה מהסדרה נובעת מכך שבעצם כל המתח המיני בין קאסל לבקט שמאוד הורגש בהתחלה די התפוגג כשהם הפכו להיות זוג ובטח ובטח כשהחליטו להתחתן. הסדרה נבנתה מההתחלה על המתח המיני בניהם וכשסדרה מצליחה והדמויות מתקדמות ומממשות את הפוטינציאל החבוי במערכת היחסים בניהם, משהו בסדרה הולך לאיבוד.
לגבי הסיום, ברור שמשהו לא יקרה לקאסל, אבל כן מעניין לראות לאיזה כיוון הסדרה תמשיך, ומה יחליטו לעשות עם המידע הזה. האם הכל יגמר בפרק אחד, או שיחשיבו על סיפור גדול יותר שיתפתח לכמה פרקים בעונה.
וכל הכבוד לך שהבחנת על המבטא.
וכן, זה די נדוש שמגלים על נישואים כשרוצים להתחתן
 

didalf

Well-known member
אין ספק שזאת הבעיה העיקרית+


שמאז שקאסל ובקט ביחד המתח המיני שהיה ביניהם התפוגג, וזה לחלוטין מה שמשך אותי לסדרה בעונות הראשונות.

אני די בטוחה שתוך פרק גג שניים ימצאו את קאסל והכל יסתדר ובפרק השלישי כבר יחזרו לחקירות רצח הרגילות.
 
למעלה