האם נראה לכם שאיתי עובד על כל דיירי הבית?

קאראט

New member
האם נראה לכם שאיתי עובד על כל דיירי הבית?

האם המשחק שלו הוא להיראות פגיע ומסכן וכך הוא מנגן על המצפון של הדיירים? או שהוא באמת כזה טמבל, ללא עמוד שידרה? הוא כרגע מדבר עם יוסי, כל הזמן מצדיק את יוסי בדבריו והמעניין הוא האם יעביר את השיחה הזו לשאר דיירי הבית. מה אתם אומרים? הבא ננתח את האופי שלו (אם קיים כזה אצלו).
 

redflower1

New member
איתי מתחנף לכולם

הוא משקשק שיעיפו אותו, זו הסיבה להתנהגותו. לא אוהבת אופי כזה. הבאים ליפול הם שיפרה וצבר, באיתי נטפל אח"כ.
 
וזאת בדיוק הבעיה - או הכוונה שלו

אין 'אחר כך' כי האחר כך מאוחר מדי. אז כבר סביר להניח שיתגלה פן אחר שלו. עדיף להעיף חסר אופי או נחש שקט מאשר מישהו שכן מביע דעה ועומד מאחוריה. דווקא עצם זה שישנם דיירים שהם ניגודים באופי עושה את המשחק מעניין. מה בדיוק תראי אחרי שתעיפי את ה'מעצבנים'. אנשים שיושבים ומעשנים כל היום? צריך מתח עד הסוף.
 

קמבילי

New member
הוא באמת מתחנף אבל מתוך חולשה

לא מתוך מניפולציה כלשהי. הוא פשוט לא יודע אחרת. זה בניגוד לרנין, לשפרה, לעינב ולמורה הדגול מכולם - שי.
 

BEAUTY האחת

New member
מי ? מי ? תזכירי לי על מי את מדברת? ../images/Emo8.gif

האם איתי לא קיבל כבר קמפיין לפרסום מזרונים? אך שכח שם את עמוד השידרה הדובר שלו ? איתי עד היום מחפש אותו בנבחי חנות המזרונים הנידחת
 
הוא רחוק מלהיות טיפש

כשאתה משחק אותה תמים וטמבל, אנשים לא שומרים על מוצא פיהם לידך. ואזי מגיעה אליך כל האינפורמציה. הוא משחק את המשחק יפה מאד ובשקט (אותי אישית הוא דוחה) רוקד על שתי חתונות ואוסף נקודות בכל צד. (עם כל אחד הוא מסכים... אתמול בשיחה שלו עם צבר כמעט הקאתי. הוא מתחיל את השיחה, פותח את הפה, ונותן לאחר להמשיך לדבר ולומר דעתו... צבר קצת היה חכם יותר ובשלב מסוים קם) רק בהצבעה נדע בדיוק על מי הוא עובד בעיניים. בכל מקרה, טמבל הוא לא. רק נהנה להיראות כזה...... (הדיירים הרי מדיחים את מי שמעצבן לא את מי ששפוט שלך לכאורה)
 

Saladin

New member
למה שמישהו ייהנה לשחק אותה טמבל?

רק טמבל יהנה לשחק אותה טמבל. באמת, חשבת להעמיד את עצמך במקומו כדי לנסות להבין אותו או שאת סתם זורקת דברים לאויר כאילו את מדברת על איזה חייזר?
 
תתפלאי - ישנם מקרים שהחכמים שבחבורה מעדיפים

לשחק אותה טמבלים. זו טקטיקה ידועה. לו התיימרתי להעמיד עצמי במקומו הייתי מנסה להתקבל לתוכנית אך... מסתבר שלא הגשתי מועמדות אף פעם. אך להבדיל ממך אני כן מבינה אותו, כי עובדה שאני מבינה את המשחק שלו. מה הקשר לחייזר? (סתם כדי להבין את ההיגיון שבתגובתך) ולמה את/ה לוקח/ת את הדברים אישית?
 

Saladin

New member
לא לקחתי אישית.

כששאלתי למה את לא מעמידה את עצמך במקומו התכוונתי לזה שנראה לי שאת חושבת שהוא מתנהג בצורה שלא נראה לי שאת יכולה לדמיין את עצמך מתנהגת לפיה. זה די פשוט: התנהגות כזו היא טקטיקה ידועה רק של טמבלים או ווירדוז ואיתי הוא ממש לא כזה. הוא מה שנקרא בחור נורמטיבי וממש לא הטיפוס שישחק אותה טמבל. אני לא מבין איך אפשר להגיע לכאלה רמות של חוסר אמון באנשים.
 
זה משחק

אין קשר לחוסר אמון (אגב, עד כמה שאפשר להאמין לדברים שרואים שהרי שוב... זה משחק..) אנחנו בעצם אומרים את אותו הדבר. 'איתי לא טמבל' נקודה. וזה מה שאמרתי. רק מעמיד פנים. ולא, אני לא מסכימה שרק טמבל יםאו ווירדוז מעמידים פני טמבלים: טמבל לא צריכים להעמיד פנים כי הם ממילא טמבלים וווירדוז.... אולי, לא מכירה. קצת חומר למחשבה: כדי להעמיד פני טמבל... או לשחק אותה ככה כאילו לא מבין עניין... צריך שכל... כדי לא להפיל את עצמך. לא יודעת עד כמה איתי מבריק אבל שכל יש לו. על זה אי אפשר להתווכח
 

Saladin

New member
אנחנו לא אומרים את אותו דבר.

נכון שזה משחק אבל לא כולם שחקנים טובים. איתי לא שחקן טוב ולכן המשחק שלו מתמצה בלסבול, שזה בעיקר מה שהוא עושה בוילה. לי הוא מזכיר את הצלוב אבל על אמת. חוטף מכולם וסובל בשקט. איזה מין חכם שמשחק אותה טמבל מגיע למצב שכולם לא סובלים אותו בבית ומן הסתם גם בקהל וכך גם אין מי שיצביע עבורו בבית כדי לאפשר לו לקחת את המיליון? אני דווקא התכוונתי לומר שאיתי כן טמבל אבל לא מהסוג שאת התכוונת. הוא כן בחור נורמטיבי בעל אינטיליגנציה סבירה, אשכנזי מבית טוב בלשון אחרת, אבל הוא גרוע מאוד ביחסי אנוש ובלהציב לעצמו מטרות ולהשיג אותן. אין לו שום אסטרטגיה והוא מתנהל בבית ככדור פינג פונג הנזרק בין מטקות. הוא ממש לא משחק אותה, הוא משוחק.
 

shlomitgueta

New member
הו הו הו איתי:

ואו... שני צדדים למטבע: נתחיל בזה שאני סומכת על צבר וצבר אמר שאיתי מאוד חכם ורק משחק אותה מסכן והוא מאוד מאוד אינטליגנט איתי רוקד על כל החתונות. לפי השכל כולם אמורים לאהוב את איתי כי הוא הכי בסדר אבל שימו לב שכל כך הרבה אנשים לא מצליחים להתחבר ולקנות את מה שהוא מוכר. אני חושבת שהוא מנסה לקנות בבית את אהדת כולם ומצד שני הוא מראה כמה הוא חכם בחדר האח הגדול וכמו שקראו לו: טרמפיסט. הוא כמו דג ששוחה עם הזרם. ואת זה הוא למד מיוסי. ולכן הוא יגיע רחוק במידה ולא יעלה על הגריל. אז איך אפשר להגיד שהוא טמבל אם הוא יודע לשחק? ואיך אפשר שלא לקרוא לו טמבל כשהוא מראה שאין לו עמוד שדרה והוא נותן לכולם לרדת עליו כך. אז תשובתי היא: תלוי באיזה צד של המטבע את צופה באותו רגע.
 

קמבילי

New member
את סומכת על צבר? על סמך איזה רקורד?

על סמך ההערכה הגדולה שלו לשי? צבר למד משי והאמירה שלו "איתי חכם" היא אמירה שי-יסטית אופיינית שמטרתה ליצור גלים נגד איתי, זה הכל. הוא לא התכוון לשום דבר מזה. איתי חכם? אם היה חכם לא היה קונה את שיחת הריכוך של שי אחרי ההתקפה שלו על ונסה. הבוקר ראינו שאיתי באמת מאמין שרק בדמיונו צבר ושי פתחו עליו חזית. אנחנו יודעים שהם פתחו עליו חזית באבו אבוהה, ששי התחיל לגלגל את הסיפור של "איתי רוצה שיגידו לו תודה, איתי מתמסכן, איתי עושה טוהב שהוא שוטף כלים", בהסכמתן המלאה של שפרה ורנין. איתי בחור טוב, גבר שאפשר לסמוך אבל אהבל ואילם עד דמעות.
 

shlomitgueta

New member
אני סומכת על צבר כי

הוא חכם ויודע לשפוט על פי מה שהוא ראה הוא שפט נכון עד כה ברוב המקרים ואני מדגישה על פי מה שהוא ראה. אנחנו רואים את כל התמונה והוא לא. אנחנו רואים איך שי התנהג. שי מאוד חכם כל צעד שעשה דאג שלא יראו אבל איתי קצת שקוף בריקוד ב2 החתונות שלו את לא חושבת? ואיתי לא קנה את השיחה תאמיני לי. הוא רק משחק כאילו וגם עם יוסי הוא מראה ליוסי רק מה שיוסי רוצה לראות ונכון איתי מתמסכן וזו הדרך שהוא בחר בה ואולי בתת מודע
 

קמבילי

New member
אנחנו חלוקות בנקודות האלה:

1. אין לי מושג באיזה מקרים לדעתך צבר שפט נכון. תגידי לי את. עד כה הוא היה החייל של שי - שיפוט רע מאד. 2. איתי לא משתייך לשום מחנה אבל לא כי אף אחד לא מחבב אותו. אני בטוחה שזה היה גם המצב שלו בכל מקום שנמצא בו בעבר כי הוא משולל כל חן חברתי. אף אחד בבית לא התחבר אליו - חוץ מוונסה, היא והוא שני מאותגרי תקשורת. 3. לא שמעת את השיחה הבוקר בין איתי ליוסי. איתי אמר ליוסי שהוא מבין עכשיו ששבועיים הוא הסתובב בבית עם סרטים על שטויות. שהוא נתפס לדברים קטנים שלא היתה להם משמעות. הסבר: במשך שבועיים הוא הרגיש שצבר ושי וחבורתם ממדרים אותו ומעלים אותו לגריל. אחרי ההתקפה של שי על ונסה ואחרי השיחה ששי עשה לו בעקבותיה הוא הבין ששי מעולם לא מידר אותו אלא להיפך, תמיד קרא לו ורצה בחברתו. אנחנו כמובן יודעים שאלה שטויות, שי במתכוון העלה אותו על הגריל (זוכרת? הטריגר היה הערה של אשר על כך שאיתי אמר לו: טוב אל תיקח את הטחינה במילא לא תנקה אחרי זה). צבר אמר במפורש בסוויטה שאינו מסוגל להסתיר מאיתי את אי-החיבה שלו אליו. את בטח זוכרת איך שי והזומבים התגלגלו מצחוק על זה שאיתי אומר "סליחה" ו"תודה"... וכידוע - צבר ושי הצביעו להדחת איתי. שורה תחתונה: איתי האהבל קנה את ההסבר של שי, ולכן לצערי אינני מאמינה לך כמו שביקשת
4: "איתי מתמסכן" זו אמיתה מבית היוצר של שי, כמו "נעמה לכלכה". הסיפור התחיל ממה שסיפרתי כרגע על אשר. אחרי חודשיים של שטיפת כלים ללא אמירת תודה אפילו, איתי התחיל להרגיש קצת פרייר, והעז, ברוב חוצפתו להביע את זה. זהו, שי העייט התנפל על זה, נדמה לי שהביטוי "מתמסכן" הוא דווקא יצירה של רנין, וההתמסכנות הפכה לעובדה. 5. אני מסכימה במה שכתבת שאיתי בחר בדרך בתת-מודע. איתי עושה את הבחירות שלו בתת-מודע, הוא מתנהג כמו שהתנהג כל חייו כדי להתחבב על אחרים, מה שלא מצליח לו. אין בו שום חוכמה ושום תחכום, לצערי הרב.
 

shlomitgueta

New member
תשובתי-

1. מקרים בהם צבר שפט נכון- קלט את פרצופה של מיקי, נעמה וקרן. אך נפל במקרה שבו עינב ואשר אמרו לו ששי ואיתי הם אלה החברים שבאו אליהם ודאגו להגיד להם תמשיכו בדרך שלכם ועד הסוף. וצבר החליט שרק איתי הוא זה שמסכן אותו. ולהגיד לך את האמת לדעתי איתי דווקא כן עמד להצביע שי וצבר אך הצביע שי ושפרה כי שפרה עיצבנה אותו. אז פה אולי זה התפספס ויכלת לראות שאיתי כן סיכן את צבר (נראה בהצבעה הבאה) 2. נכון איתי לא משתייך לשום מחנה אך גורם להם לחשוב שהוא חושב כמותם ופה אנחנו חושבים אותו דבר 3.שמעתי את השיחה- אבל שימי לב שהוא אומר את זה ת מ י ד. לא מאמינה שקנה את ההסבר של שי ב100% 4.איתי לא מרגיש פרייר? פה אין לי מושג אבל אני זוכרת שהוא דאג תמיד להגיד שהוא לא פרייר. ולא ראיתי את המקרה שבו איתי התעצבן על הכלים. 5.פה אנחנו גם מסכימות :)
 

קמבילי

New member
שכחת שצבר לא האמין ששי לכלך עליו

אשר סיפר לו את זה וזו היתה כזכור לך אמת - שי הסית את עינב ואשר נגד צבר בגלל האפיה בשבת - אבל צבר הלך להתייעץ דווקא עם רנין, ורנין אמרה שלא יאמין לשני השקרנים אשר ועינב. ואכן צבר בחר שוב להאמין לשי. זו היתה אחת הפשלות הכי גדולות שלו ואחרי שייצא מהבית ויראה את זה זה יהרוג אותו. הדבר הנכון לעשות היה לעמת את שי ואשר. אם היה עושה את זה האמת על שי היתה יוצאת לאור. כרגיל זה לא קרה כי שי תמיד יוצא טוב, אפילו כשיצא מבית האח הגדול הוא לא התקבל במטח עגבניות רקובות כפי שהגיע לו. אין דבר, נתנחם בזה ש"המנהיג" יושב עכשיו בבית וכותב הודעות תמיכה בעצמו בכל הפורומים.
 

shlomitgueta

New member
לא שכחתי כל מלה בסלע אבל

אל תשכחי שי כריזמטי והוא סוחף אחריו את רובם מה שאהבתי שעינב ויוסי לא נפלו בפח ואני לא חושבת שונסה ואיתי נפלו גם..
 
למעלה