האם נראה לכם שאיתי עובד על כל דיירי הבית?

קמבילי

New member
ונסה בטוח לא נפלה, ובטוח לא יוסי ועינב

מעניין יהיה לראות את ההדחה הבאה.
 

BEAUTY האחת

New member
הוא לא טיפש לגמרי אך חסרה לו

אינטליגנציה ריגשית , מודעות עצמית , וביטחון עצמי.
 
איתי היפראקטיבי עם בעיית ריכוז חמורה,זה הכל

הוא מעיד על עצמו שהוא חייב להיות בתנועה ועסוק כל הזמן ,אחרת הוא משתגע...........המחשבות רצות במוח במהירות עצומה והוא לא מצליח להתמקד,להבין סיטואציה, לא מבחין בין עיקר לטפל. איתי אדם טוב עם בעייה חמורה,שגורמת לו לבלבול מרסקת אותו ומתישה אותו. רק תמיכה,אהבה,ועידוד יעזרו לו והבטחון העצמי ישתפר.
 

BEAUTY האחת

New member
אכן אישה אורחת יש משהו במה שאמרת

ואם כך, הוא לא יצליח להתגבר על המכשול הזה בזמן הקצר שיש לו בתוכנית
 
../images/Emo45.gif

זכור לי שגם ערן סיפר לג'ני על הפרעת הקשב והריכוז שהוא סובל ממנה וג'ני הצטרפה ואמרה שגם היא מאובחנת. איתי לא יתגבר על המכשול בתוכנית.אין סיכוי. איתי בתורו יודח. איתי ירגיש עכשיו יותר בנוח (כולם ירגישו יותר נוח) אחרי ששי האיום הלך הביתה. ירד ממנו הלחץ הפסיכולוגי ששי הפעיל עליו ובלבל אותו לגמרי ,מסכן שי. האמת כואב הלב מה שהוא עשה לחלשים בחבורה. פשוט ריסק אותם. איתי עוד רגיל לכשלונות,אבל שרנין תתפקח היא עלולה להיכנס לדכאון.
 

דורון

New member
על איתי קל לשלוט וכולם מנצלים את זה

אין לו עמוד שדרה ואפילו את המלחמות שלו ונסה צריכה להילחם בשבילו. בקיצור הוא מסוג האנשים שנשלטים כל החיים שלהם ע"י אחרים.
 

shlomitgueta

New member
טעות:זה לא שהוא נשלט הוא

נותן לאחרים את התחושה שהוא נשלט! אבל הוא ממש לא בחדר האח הגדול אתם יכולים לראות איך הוא מצביע בדיוק למי שחשב שהוא שולט בו ערן, שי הדרך שלו בעצם היא לגרום להם לא להצביע נגדו
 

BeN ShaDe

New member
איתי פחדן וחסר עמוד שדרה.

הוא יודע שלאף אחד לא אכפת שהוא יילך בכל פעם ולכן מתחנף לכל אחד בצורה די פתטית לצפייה.
 

קמבילי

New member
לא בכלל לא, איתי הוא באמת ובתמיד

מטומטם. אני מניחה שיש לו אופי אבל האופי הזה קבור איפשהו מתחת לערפילים של בלבול, קשיי למידה, טראומות עבר, מוח לא מבריק, חוסר חן חיצוני... איתי הוא נושא מעניין רק שכרגע אני מתעצלת לפתח אותו. בכל מקרה יופי של שרשור פתחת.
 

longleggedlady

New member
איתי עובד על כולם

לא עמד לצד ונסה עם העימות עם שי. בשבילי זה לא גבר. הוא כן יעביר לכת של שי. אין לו אישיות. הפנים המסכנים שלו עובד רק בקרקס כמו ליצן. כאן הוא צריך להתמודד מול אנשים, דבר שלא יכול. תמיד חוזר ואומר שצריך לשנות את עצמו אבל הוא אבוד עם עצמו. הוא לא יודע מה לעשות. תמיד צריך שיחזיקו לו את היד ולומר לו שהכל בסדר. אני לא מבינה דבר. אדם ששירת בצבא ביחידה גבוהה לא יודע איך לצאת ממצבים בצורה מקצועית?? איזה מן התנהגות זו? בהחלט הוא עובד על כולם אבל הזמן שלו מתקצר.
 
למעלה