יש! החמאס מוכן למדינה בגבולות 67'!!!!!!!!!!

  • פותח הנושא mgre
  • פורסם בתאריך

מוחמד5

New member
בוא תלמד משהו על הערבים בכלל

הערבים הם עם נחות (אין ויכוח על כך ), הם די פרמיטיביים(עובדה) ,הם מוגבלים שכלית(הוכח מדעית) , אין להם את היכולת לנהל מלחמות מוחות (תראה מי רוצה להיות מליונר -כמה מלחמות עולם היו?),כל מלחמה שדורשת שכל וחשיבה , פשוט אין . כי הערבים נולדים ומתחנכים רק כדי להגיד כן . לא מתחנכים לחשיבה עצמית . הערבים תמיד יש להם את הדוברים שלהם ,למשל ערביי ישראל הפלשתינים יש להם את היהודים שידברו בשמם.ערבי כזה בדר"כ הוא בור עם וארץ,מדי פעם הוא מנסה להגיד משהו אבל מה שיוצא לו זה הבלי הבלים. הערבים האלה אין להם את היכולת לבוא ולהסביר את העמדות שלהם . הערבים האלה - כל הערבים - תן להם רק מוזיקה,קצת סרטים עם שחקניות טיפה חשופות- זאת שטיפת המוח שעובר כל ערבי.
 

mike00

New member
שחקניוצ טיפה חשופות??../images/Emo12.gif

אותך לראאד צלאח
 

מוחמד5

New member
זאת האמת ../images/Emo7.gif

כבר איבדנו את מעט הכבוד שירשנו מאבותינו. אנחנו אומה שלא ראויה לכלום ,יש לנו את הכל אבל אנחנו חסרי כל . אפילו כבוד עצמי כבר אין לנו. השחקניות לא טיפה חשופות, הן כמעט ערומות (נסיתי להיות עדין ). קל לעשות לנו שטיפת מוח,קל למכור לנו לוקשים וסיפורים,קל לרמות אותנו , בקלות אנחנו מתעצבנים,מגיבים מהבטן, אנחנו חסרי היגיון וחשיבה . טוב שיש את היהודי\הזר שידבר בשמנו ויגן עלינו.
 

גידעון1

New member
בחייאת מוחה תענה ברצינות

באמת היית רוצה לראות בישראל שלטון פלשתיני? אם עכשיו בלחיצת כפתור היית יכול להחליף את שלטון החוק הישראלי בשלטון החוק הפלשתיני ואת המערכת הפוליטת הישראלית(על כל מגרעותיה) במערכת הפוליטית הפלשתינית, האם היית רוצה זאת??
 

מוחמד5

New member
אני מאוד רציני ,נשבע לך

הערבים צריכים לחזור לימי הג'אהלייה שלהם, היו להם לא מעט הזדמנויות בכדי לשפר את החיים שלהם,הזדמנויות של השפעה ושינוי פני העולם ,אבל הם נכשלו. העם הפשלתיני הוא חלק מהעולם הערבי ולכן הוא חלק מהכישלון. בוודאי שלא הייתי מחליף את השלטון הישראלי בשלטון ערבי כלשהוא . אנחנו עם של מערות ,של לחשושים,עם של רכלנים,עם עם דמיון ,דמיון של הפצת שקר ,עם שמאמין לשקרים שלו,עם שלא יודע איפה טובתו מונחת,עם ללא חזון וללא שאיפה, עם של בכיינים ושל מחפשי רחמים ,עם של ברוגז,עם רגשי ,עם שמדבר מהבטן,בראש אין יש רק אונה אחת,אונת הרגש ולא אונת השכל. אנחנו עם שקל להסית אותו ולשהבו,עם שזורם בקלות אחרי השקרים. עם שמאמין לשקרים שהוא בעצמו מפיץ.
 

גידעון1

New member
תאמין לי אין לי מושג אם אתה מדבר ברצינות או

לא! איפה עופר פרשנינו לענייני פרשנות כשצריך אותו
 

מוחמד5

New member
../images/Emo7.gif

זאת האמת . האמת שכל ערבי מנסה להסתיר אותה ,זאת האמת שהערבים מתעלמים ממנה, חיים בהדחקה והכחשה .
דווקא היום לא פגשתי ולא דירתי עם אף ערבוש .
זאת האמת שלנו,האמת שקשה לבוא ולהודות בה .
 
חיים בהכחשה, אוקי.. יש מי שיסכים ויש מי שלא

אבל מוגבלים שכלית?? בחיאאת..
אפילו כהניסטים לא יאמרו דבר כזה... ולא ייתכן שזה הוכח מדעית.
 

מוחמד5

New member
אל תדאג

הם לא יקראו את זה
תתפלא ,אבל כן מוגבלים שכלית,עדיין חיים בעידן החמולה ,מה שהחמולה מחליטה מתקבל ומיושם ע"י כול חברי החמולה - זאת לא מוגבלות שכלית !! מי שמנסה להפר את ההחלטה מנודה ומורחק מהשבט .
 
זו לא מוגבלות שכלית במובן המקובל של הביטוי...

זה פשוט לחיות לפי מודל חברתי עתיק שיש לו המון חסרונות ביחס למבנה הארגוני של חברה מודרנית..... אבל די מפחיד עבור אנשים בודדים, לנסות לצאת ממנו.
 

מוחמד5

New member
המוגבלות השכלית

היא זאת שמובילה להתנהגות השבטית . כי אין יכולת לקלוט נתונים,לעבד אותם,להגיע למסקנה וישום המסקנות.כל התהליך של עיבוד המידע ,הסינון,לשקול דברים,תועלת... לא קיים. הם מקבלים רק את התוצר הסופי שמנציח את המבנה הארגוני שבראשו לא תמיד עומד האיש "הכשיר " "הראוי ".
 
נו די.. אפילו בתור "הפוך על הפוך" זה חלש ../images/Emo6.gif

תלמד מסייד קשוע לעשות "הפוך על הפוך" משובח, כזה שמי שמבינים אותו - צוחקים על הגזענים שלא מבינים אותו
 

מוחמד5

New member
שוב פעם ../images/Emo46.gif

סייד = אדון ערבים אוהבים "סיידים ". אגב, אני דווקא באופוריה ביומיים האחרונים , עם לא מעט חרדות ופחדים . לא קל לא קל להיות חלק מההיסטוריה עכשוית
 
כייא מוחה יעטיק אלעאפי וקולּ אלאחתראם עלא

שוע'לק אלעזים
מנשופקו בלסבת? ס'ורתו חאג'זין אלתזאקר?
 

מוחמד5

New member
לע כיא עמית

אל מדאם נסיית תחג'יז לאלנא כרתאת . אללה יסאמחהא. כיף אנא שאייף ,מוש ראח נל2א כרתאת.
 

מוחמד5

New member
אל מושקלי אסעב בכתיר יא סדי2י

אל מדאם רג'עית על ג'אמעה , מעהא איסא 160 אמתחאן ללטולאב לאזם תפחסהין ותרג'יעהין יום אל חד. בת2דר תתסיל פיהא ,הי פי אל בית איסא .
 
למעלה