יש לי שאלה -

Ran Bimba

New member
יש לי שאלה -

אם אתם פלסטינאים ואתם לא תומכים במדינת ישראל.. למה אתם לא עוברים לעזה או לשומרון ויהודה? כאילו התנאים בישראל נוחים לכם ואתם יודעים שפה רמת החיים גבוהה יותר אז אתם "מתנחלים" בשטחים שלנו? לי אישית אין בעיה שתקום פלסטין אבל שתקום על שטחי עזה ושומרון.. למה עדין צריכים להיות פלסטינים במדינת ישראל?
 
אל תצפה לתשובה אמיתית

הם רוצים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, ולצערי הם מצליחים בכך. בישראל יהיו ערבים, אך תקום מדינה ערבית נוספת ביו"ש. אבל המדינה הפלסטינית תהיה נקייה מיהודים ונצטרך לגרש 300,000 יהודים, אבל אף ערבי אחד יעבור למדינה החדשה. עובדים עלינו בעיניים. צריך לעצור את זה ולא להקים אף מדינה נוספת.
 

הMפצח

New member
../images/Emo45.gif

 

עגייב

New member
שאלה מעניינת

קראו למקום הזה פלסטין לפני 60 שנה..ואני לא גר אצלכם..אני גר באדמה שסבא רבא של סבא של סבא שלי הוריש לסבא שלי...
 

webguy

New member
כן , אבל לפני 2000 שנה היתה פה מדינה יהודית .

אז מה שאתה טוען שהצדק הטבעי ... אומר שמי שגר פה בפלסטין לפני 60 שנה יש לו יותר זכויות ממי שגר פה לפני 2000 י שנים שנים והיה לו מדינה יהודית בארץ ....!! תזכיר מתי היתה מדינת פלסטין ...מטבע ...? פרלמנט ..? חוקים ..? מעולם לא ..!! עובדה שבחפירות ארכאלוגיות שכידוע זה מדע מדויק נמצאיים ממצאים חד משמעתיים בעיקר לישוב יהודי ונוצרי בארץ ..!!! למטבעות יהודים ..בתי-כנסת ....מקוואות ..וכדומה ..!! עכשיו ..למה אתה חושב שהצדק הטבעי אומר שהאדמה הזאת שלך ..הרי ההסטוריה העולמית מלמדת שהיהודים הוגלו בכח ע"י הרומאים מארצם לאירופה ..? למה אני שנעקרתי מפה לפני 2000 שנה יש זכויות נחותות ממך ..? שגר פה נגיד מאות שנים .. ..? הרי זה לא סוד שהטענה הבסיסית של הפלשתנאים שכל מדינת ישראל שייכת לפלשתנאים ואנחנו היהודים צריכים לחזור לאירופה (האמנה הפלשתנאית ) ... ופה צריכה להיות לפי החמאס חליפה איסלמית כמו שהיה בעבר ..!! אז ..?
 

עגייב

New member
טוב לא קראתי עד הסוף..אבל

שהמדינה תחזיר לנוצרים לפחות את אדמותיהם...או לכפרים מהם גורשו...(משחק אותה ראש קטן)
 

webguy

New member
אתה צודק ..

הבעיה שאם יחזירו להם זה יהיה תקדים ..ולכן זה יחכה עד לשלום הסופי ...בנתיים הם קיבלו אדמות אחרות והם לא גרים ברחוב .... אם אתה מדבר על עיקרית וברעם הם רוצים לחזור בגלל מסורת וסימנטיקה ... וזה בהחלט צריך לקרות .. אבל בהסדר כולל עם הפלשתנאים . דרך אגב הם גורשו בצדק בגלל שנתנו מחסה למחבלים ..!!
 

עגייב

New member
תושבי איקרית וברעם נתנו מחסה למחבלים?

בגלל זה הצבא הציוני אמר להם תצאו מהבי ותחזרו עוד כמה ימים אבל במקום הפציץ להם את הבתים מהאוויר?! תעשה לי טובה...זה תירוץ גרוע מהסיבה... עזוב איקרית וברעם...האדמות שהופקעו מאז קום המדינה מערבים , וההפליה שהמדינה עושה בין אזרחיה הערבים והיהודים , אף פעם לא הבחינה בין ערבי מוסלם או נוצרי או דרוזי...
 

webguy

New member
תשמע אז זה לא היום ..

אל תשפוט מה שהיה לפני עשרות שנים בחשיבה של מושגי היום ..! לא יודע איך הרסו ומה הרסו . לא מכיר את הנושא מספיק ... . אז הרסו ככה .. היום יש דחפורים ... עיקרית וברעם לא גורשו מהארץ וקיבלו פתרון חליפי ... הם דרך אגב ביחסים טובים עם שכניהם היהודים . אמרו להם לצאת בשביל שהפנוי לא יהיה בכח ... בכל מקרה הכפרים נהרסו כי הם נתנו מחסה כמדומני למחבלים בדרכם לפיגועים .. סתם לא הרסו ..מדובר בנוצרים ויש יותר רגישות שמדובר בנוצרים ... אנחנו בסופו של דבר לא במלחמה עם נוצרים .. דרך אגב אני לא יודע אם אתה מכיר את ההסטוריה היהודית ויחסייה עם הנצרות באירופה ..אבל תאמין לי שזה היה לא קל .. הנוצרים ממש טבחו ביהודים כשבא להם ... סיפור מורכב ולא פשוט של מאות שנים עם עליות ומורדות ביחסים ..
 

עגייב

New member
בינתיים מי ששופט על מה שקרה לפני עשרות

שנים זה המדינה ולא הערבים, המדינה מפקיעה, ממשיכה לנהוג בהפליה, ממשיכה לקפח, לא מעניקה 20% מהקצאותיה למיעוט הערבי 20% מהמדינה, ורק לאחרונה המדינה במקרה אחד או שניים מתוך 1000 מחליטה לא להפלות, אבל במקום לתקן על השנים שעברו ( כי עובדתית על מנת שהציבור הערבי יקבל אמצעים שווים ליהודי הוא צריך 40% מההקצאות רק בתחום התקציבים) במלים קטנות, במקום שתתקן ותפצה במקומות שהיא מודה שנהגה בהפליה, היא מבטיח את המינמום שאפילו אותו לא עושה...
 

webguy

New member
גם אתה לא תורם 3 שנים כמוני למדינה ..?

למה אתה חושב שמגיע לך מה שמגיע לי ..? ולפני שאתה אומר ...אז כן אני חושב שלחרדים לא מגיע בכלל כלום ..!! ומתבייש בהם כיהודי ציוני ..!!
 
למה שמישהו שלא שירת בצבא יקבל אותן זכויות

כמו מישהו שכן שירת בצבא ותרם שלוש שנים מהחיים שלו למען המדינה?!
 

עגייב

New member
אני לא רוצה את מה שאתה קיבלת מהצבא

מוותר על ההטבות המהותיות שנותנים למשרתי צבא אחרי 3 נשים..זה טבעי.... אבל שירות בצבא אינו יכול להיות קריטריון על מנת לשמור על האדמה שלי..זה לא חוקי לגנוב אדמה ממישהו בגלל שהוא לא שירת בצבא...אין דבר כזה...ומבטיח לך שאם יש אפשרות כזו , כל אלו שהפקיעו מהם אדמות יהיו מוכנים לשרת בצבא בשביל להחזיר את אדמותיהם לא רק 3 שנים...כמו כן..תקציבי חינוך ושאר שטויות אינם מותנים בשירות צבאי...דרוזים מאז קום המדינה שירתו בצבה..אבל הישובים שלהם מוגדרים כישובים יהודיים, מדיניות ההפקעה לא פסחה על כפרים דרוזים, וכנ''ל מדיניות ההפליה בתקצוב...חייל דרוזי מקבל את אותם דברים שמקבל חייל נוצרי או מוסלמי...הבדואים ידועים כאוכלסיה הערבית שהכי תורמת לצבא..ומצד שני המדינה מקפחת אותם הכי...זכויות קולקטיביות אינן ולא יכולות להיות מותנות בשירות לאומי..בשום מציאות עובדתית בעולם הדבר עבד..וגם בישראל הדבר לא יעבוד...אתה לא יכול לבוא לתושבי כפר שלם שאתמול הפקעת מהם 1000 דונום , זה בגלל שאתם לא הולכים לצבא...כי אתה לא יכול לפטור אותם מהצבא ומנגד לגרום להם לשלם על זה...אבל ישראל יכולה..
 
לא אמרתי שזה מה שקורה

(שזכויות מעבר לאלה הבסיסיות צריכיות להיות מותנות בשירות צבאי) התכוונתי שככה צריך להיות.. ולא צריך לפטור אפחד שכשיר משירות צבאי לא חרידים לא ערבים אף אזרח ישראל. בכל מקרה גם ליהודים ששירתו בצבא לקחו אדמות לפעמים קורה שהאינטרס של המדינה זה לפנות ישובים מסוימים אז זה מה שעושים
 
למעלה