מקדונלד'ס לכל ילד/ה של מובטל/ת

בחדר האחות נחמה../images/Emo184.gif

שלום גם אני חדשה פה ונרמז לי שבשביל לפתוח כרטיס רפואי אני צריכה לעבור בדיקת במ"מ, אנמנזה וחוקן. אז אני שונאת חוקן אבל שמעתי שיש בארצות הברית שיטה חדשה של חוקנים שגם מנקה את הכבד, מסירה שיערות ומגדילה את השדיים. זה באמת אפשרי? תודה
 
הדבר היחיד שיש עכשיו באמריקה

זה סיילים. הכל בדולר, או לחילופין במבצע. קנה אחד וקבל 4 חינם. קנה 3 וקבל עוד אחד ב- 25.99. אם תהיי נחמדה, גם ימרטו לך באותה חבילה. בשביל חוקן את לא צריכה לקנות כלום. פשטי כנסי לך לאם הגדולה. האם הגדולה זה טוב. אפילו בלבנט.
 

יס באך

New member
../images/Emo123.gif לא להאמין הא?!

מסעדה שלמה, בפתיח של שדרות רוטשילד, ככה פינת אלנבי מוותרת על תנועת ההמונים אל הסנוויץ' לצורך רווחה.. ואני מנסה להיות ציני, בחיי
 

נינטייב

New member
תסביר לי, יס באך מתוקי

לפי איזה קריטריונים יחלקו שם אוכל. האם יחלקו ג'אנק או אוכל מזין? ואם זה ג'אנק, מה ימנע מסתם נערים לבוא ולטרוף? ומה עם הבושה? למה שלא יגבו מחיר סמלי לארוחה מלאה כדי לתת לרעבים תחושה שהם שילמו או עשו משהו למען עצמם?
 

יס באך

New member
נינט מה נראה לך את..

שאני הדובר שלהם? שכחת אני בא מכוחות השחור המרכסיסטיים?
 

קפת

New member
תגידו, ברצינות

לא מטרידה אתכם העובדה שמעל הידיעה* ב"וואלה" הופיעה מודעת ענק של הרשת? *שהופיעה בכל כלי התקשורות. שאפו ליח"צ של מקדונלד'ס. תודה שעדכנתם אותנו בחדשות כל כך משמעותיות לקיומינו.
 

נינטייב

New member
מצד שני

שמעתי פעם באיזה מוסף כלכלי ברדיו שחברות שהשקיעו ברווחת הקהילה הציגו מאזנים טובים יותר מחברות שעסקו ברווח בלבד. אז אולי זה מסריח מיחצנות, אבל מקדונאלד יכולה להוות דוגמא לחברות אחרות. למה שטבע לא תפתח בית מרקחת לנפגעי סל התרופות המקוצץ? למה שמייקרוסופט/IBM/ אינטל ועוד קונגלומרטים ענקיים לא יחלקו מחשבים לאלה שלא יכולים לרכוש אותם?
 
יזמות בשוק המסכנות

שמעתי שדירקטוריון בתי הזיקוק שוקל הקמת ארובה קטנה בשכונת התקווה, לרווחת התושבים. סביב הארובה ייחפר נחל מלאכותי, אליו יוזרמו מים אותנטיים מהקישון ואף ישכשכו בו מוטציות ימיות ממפרץ חיפה. כעת יוכלו גם אביוני המרכז ללקות בסרטן חיפאי ובאסטמת קריות, במחיר נסיעה מקומית בדן! (אם ירכשו כרטיסיה יוכלו אף לקפוץ לשדרות רוטשילד ולהנות מארוחת בריאות על חשבונו של מר פדן הטוב) הכניסה, כמובן, חופשית. בתאבון ותשימו יד על הפה כשאתם משתעלים.
 
אל תכה, זה לא יפה

תן לי יד ועוד אחת. חברים טובים נהיה, ח-ברים טובים נהיה. בוגונביליה, היית בסדר וגם נשארת. יש פרסים בסוף? ודרך אגב, אני שמעתי ממה מכינים שם את הירקות, אבל אני לא אגלה לכם כדי שלא תדעו. ותזכרו - מפעל ההזנה הטוב ביותר, הוא דרך הוריד.
 
בצל הקשתות הגדולות

האחות נחמה, אם תוציאי לי רגע את הזונדה אני אוכל לדבר (אל החוקן כבר התרגלתי). יופי, תודה. ככל שיותר ילדים יסעדו את נפשם במק'גועל'ס, כך ייגדל דור גדול וחדש של מצונטרים פוטנציאליים, כן ירבה וכן יפרוץ. כולם יהיו מרוצים - לילדים יהיו גרעפצלך בטעם בקר מעובד, לך תהיה יותר עבודה ושמו של עמרי פדן יחקק לעד על סלע היסוד של קיומנו. זהו סיימתי. את יכולה לחבר מחדש את הזונדה ולתקוע את החוקן טיפה יותר עמוק. שתיים סוכר באינפוזיה, בבקשה.
 

קפת

New member
תראי נינטוש, אבירת החלכאים והנדכאים

עומרי פדן לא מכחיש שמדובר בעצם בתרגיל יחצ"ני בעל אפקט שיווקי פרסומי. אבל דווקא השקיפות הזו מעצבנתותי יותר. זה כמו התרגיל של שרי אריסון בזמנו, **השלום שמתחיל בתוכנו** נכון שהיו לה כוונות טהורות - לתת לדפוקים ולמסכנים שלוות נפש, ולאפשר גם לעניי עירך לטפח ולפתח את הרוחניות שלהם. אבל תראי את הגיחוך: אנשים שאין להם עם מה לקנות חלב לילדים, דעתם לא פנויה לשדרג לעצמם את תעצומות הנפש. ההארד דיסק שלהם מלא בניסיונות הישרדות, ופסיכולוגיה בגרוש, אם אם היא ניתנת פרו בונו, היא סוג של מותרות לאנשים שיש להם פנאי אייכותי. אז מה היה קורה לפדן אם הוא היה מתרגם את הפילנטרופיה שנחתה עליו למתן בסתר ולמילוי של צרכים אמיתיים? הילדים האלה שהוא גורר ליום של כייף בתלביב, בחסות כל מיני עמותות עם כוונות טהורות, צריכים נעליים חדשות, מזרן או מטה חדשים, מקרר מלא, ולא טריט חד פעמים שרק יעצים את הפער והתחושה, שמה שהם קיבלו באופן חד פעמי - ילד אחר מקבל פעם בשבוע. אי אפשר לשבוע מלראות את הצלחת של השכן מלאה וירוקה יותר. וטעימה חד פעמית מאותה צלחת, היא מראה מעוותת. ובעניין אחר: בנאומו מול מליאת הליכוד אמר שרון (אני מצטטת מהזכרון) שצריך לתת לילדים ניזקקים את מה שחסר להם (אני חושבת שהוא דיבר על מפעלי הזנה), ולא קצבאות ילדים להורים שלהם. אם אני לא טועה, ואני לא, זה בדיוק מה שאמרתי באחד הדיונים שהיו לנו בפורום ההוא, לפני כמה חודשים. קצבאות מנציחות דפיקות, לא משדרגות אותה. מי שרוצים לדאוג לילדינו הזכים, התמימים והטהורים, שייתן לילדינו הזכים התמימים והטהורים ולא ישחד את הוריהם במיני הטבות, שאותן יזקוף לטובת האוריינטזציה הסוציאלית של המפלגה. ביבי, לצערי הרב, וכמה שקשה לי להגיד את זה: צודק. קצבאות הילדים הן מיותרות. קצבאות הילדים הן הון פוליטי שכולנו משלמים לטובת הלוביסטים החרדיים. ולא, זה לא מבטל את התחושה שביבי הוא חתכת חרא גדול, שעשה תרגיל מסריח לחדוריות ולויקי כנפו, בכלל ובפרט.
 
רגע רגע רגע

קפת הזכרת את מיזם "השלום נצא בתוכי" של שרי אריסון ובאותה נשימה כתבת כוונות טהורות. הכוונות הטהורות של של אריסון והחברים שלה זה להרדים את הכעס ואת המרמור המוצדקים שיכולים וצריכים לנבוע מתוך אותן אוכלוסיות ששולחות את הילדים שלהם לאכול המבורגרים ולשתות צ'יפס אצל פדן. תהיו עניים, תהיו רגועים, אנחנו נעשה לכם פוצי מוצי מאחורי האוזניים, נסתום לכם את הפה עם דאבל מק ונשיר לכם שאנטי שאנטי. אתם תגרגרו ותתנו לנו להמשיך לנהל את המדינה, כי אנחנו מה-זה בסדר איתכם. לא רק הכוונות שלנו טהורות, גם האצבע שעל ההדק ממש ממש בסדר.
 

יס באך

New member
צדקת בוגו

ההיא, שברחה מכאן עם הרכש הזרגוני הלא ממש צעיר שלה, שזיין, אולי, לא בטוח, אחיות או אחרות שעסקו בה, בשרי הזאת, נסתה להיות מן מארי אנטואנט או קליגולה, רק בעידון מירבי.
 

לו וריד

New member
../images/Emo18.gifשרי, תרסני אותי בייב

רק שכל ההתיפיפות וצקצוק השפתיים (העליונות?), השאירה אותי ושכמותי חסר מלגות כמו גם קרנות מחקר אחרות שנותרו אולי נרגשים מעט מסרט הפורנו הצולע של עבדה הנאמן ברם, נטולות תקציב. ושמעתי אומרים אצלנו בקרקוב ש"עדיף גביר(ה) חסרת מעוף מאשר סרט פורנו נטול תקציב" (בקרקובית זה נשמע טוב יותר)
 

יס באך

New member
מר וריד היקר

השרי לא השאירה רק אותך נטול... היא השאירה עוד כמה מסכנים שבנו תקציבי טיפוח והסעדה לילדים וכו'.. קשה לי להזדהות אתך טענות אל המיטיבה שלך שהיא גבירה המשתמשת בכספה בשיטת המקל והגזר. אם אדם תורם כספו כך שכולם ידעו ואחר כך כמו תינוק לוקח את התרומה כעונש- ל-מה בדיוק אתה מצפה? האם "בעל המאה הוא בעל הדיעה" מחייב אותי ושכמותי לסתום את פיותיהם? או שבכלל לא הבנתי אותך גם זו אפשרות
 

נינטייב

New member
ממדינת רווחה למדינת סעד

אוי קפת, נפלת במלכודת הדמגוגית והפשטנית ביותר של הימין הכלכלי בארץ. הם רוצים לתת למי שמקבל משהו את ההרגשה שעושים לו טובה. אז זהו, שהם לא עושים לו טובה. הם חייבים לו את זה. הם חייבים את זה לחברה. את רוצה שילדים והורים שעובדים בשכר מינימום יסתובבו כאן עם תעודת "עני מדופלם"? במדינת רווחה הדאגה היא לחברה. כאשר פרט בחברה נפגע, הפגיעה היא כללית. במדינת סעד, נותנים לעניים שהוכיחו אחר כבוד את עניותם, כדי לנקות את המצפון.
 

קפת

New member
מדינת רווחה סועדת יושביה

נינטקוש, בואי נבהיר משהו: עוד לא היתה הודעה/תגובה רצינית אחת שכתבתי שלא כינית אותה דמגוגית ופשטנית. חלאס. אינפלציה. ואחורי זה את עוד אומרת לי שאת אוהבתותי. כאילו, מה? רק לסקס אני טובה לך וכל מה שאני מביעה לגביו עמדה זוכה למקלחות צוננין? דבר שני, מכל הדמגוגיה הפשטנית *שלך* לא הצלחתי להבין אם קצבאות ילדים הם תשתית של רווחה או של סעד. ובכלל, חוץ מסמנטיקה, מה ההבדל בין השניים? שימי לב, אהובתי הקרייתגתית: לא התייחסתי לקצבאות שארים, קצבאות זקנה, קצבאות נכים, מענקים לישובי קו העימות, הבטחת הכנסה ושאר תשלומים לאוכלוסיות שזקוקות לתקצוב. התייחסתי אך ורק ל קצבאות ילדים
הטענה העיקרית שלי היא, שקצבאות ילדים הן תמריץ דמוגרפי, ואין להן דבר וחצי דבר עם רווחת ילדינו הזכים והתמימים. עוד טענתי, בעבר, שאם המדינה רוצה לתמוך בילדים, על מנת לספק להם צרכים בסיסיים: חינוך אבזרי חינוך, תזונה, טיפול רפואי וכיוצא באלה, מן הראוי שתעניק אותם בצורה שיוויונית. ולא דרך הזרמת כספים להוריהם, בהתאם למספר הילדים שהביאו לעולם. מפעל הזנה בבית הספר הוא רעיון מציאותי, יישים ונחוץ מאין כמוהו. העיתונים מלאים בכתבות על ילדים שבאים רעבים לבית הספר, על מורים ומורות שרוכשים עבורם מזון מכספם, על עמותות שמחלקות מזון בהפסקות. נוגע ללב. אז למה לא? מה יש לך נגד סנדביץ' בריאות ושוקו, נגד תפוח ועגבניה, נגד ארוחה שתוגש בפיקוח, תברואתי ותזונתי, לכל ילד, על מנת לא להשפיל את אלו שזקוקים? וזוהי כמובן רק דוגמה. למה זה פחות נאור מאשר לתת להורים 100 או 500 שקלים מדי חודש, בהתאם למספר הילדים?
 
למעלה