קטעים אהובים מהסדרה

cHicken Boy

New member
יש לי יש לי יש לי

הקטע שפיטר אומר שהוא יפיק את אלבום שירי חג המולד שלו ואז רואים את זה: "look at the bell look at the bells holy crap here come jesus and he's looking very angry" "i brought those gifts for u, they up in my buMmm"
 

Hamall

New member
שני קטעים דומים

אחד, בו כריס מתלונן על מתמטיקה ופיטר אומר לו שלא צריך מתמטיקה בחיים ואז יש פלשבק שכריס מחפש מקום והמתדלק שמכוון אותו משתמש במונחים מתמטיים ועוד אחד שפיטר לוקח את הילדים לאנשהו ולואיס מעירה לו על זה והוא אומר שאין מה בבי"ס שאי אפשר ללמוד בחיים האמיתיים ואז יש פלשבק של שני חברי כנופיה שמחכים לאחד אחר ומדברים בצורת תרגיל מתמטי בסגנון של רכבות.
 

bazmaster

New member
גם עונה, גם מנצל"ש

שלום, קוראים לי אמיר, בן 17 מנצרת עילית(כן כן, איפה שנופלות נקנקיות מתכת מהשמיים) אני פשוט מת על התוכנית הזאת, אחת הסדרות הכי גאוניות שהיו אי פעם... וקטע שאני ממש אוהב זה בפרק שמג רוצה לראיין את אדם ווסט והוא שואל אותה "איך את יודעת את השפה שלי?" אה וגם הקטע שפיטר אומר "זה יותר מלחית מהפעם ההיא ששחכתי איך לשבת"
 

bazmaster

New member
הא ועוד קטע!

בפרק עם תולדות משפחת גריפין, כשפיטר מספר שהוא היה האחיין הכי אהוב של היטלר : WHAT ARE YOU DOING? STUF... NAZI STUF?
 

bazmaster

New member
ועוד כמה קטעים שנזכרתי בהם!

(כן אני יודע שאני מציף) -בפרק עם מל גיבסון, בקטע שבריאן וסטואי הלכו לדבר עם אבא של הילד עם הפרצוף ההפוך, ובריאן פלט משפט על הפרצוף שלו אז סטואי תקע בו מבט ממש ממש מצחיק! -באותו פרק : לואיס אני יודע שזה לא ממש מתאים אבל וואוו! מל גיבסון יורה עלינו! -הקטע שרואים איך הקוף הרשע נהיה רשע -בפרק שפיטר מת, והוא גונב לעצמו את הכסף -בסרט: "בכל מקרה, זה הסיפור על איך שהצלתי את חג המולד" -וואט דה דוס??
 

ח ל ו ן

New member
ווי יש מלא../images/Emo2.gif (ואני צריך עזרה)

1. הקטע שפיטר אומר: בואי נתעלם מזה, כמו שאנחנו מתעלמים מהדיונון. ואז רואים דיונון ענק יושב איתם בשולחן, ואז הוא מעיף כזה את המפה, אז פיטר שואל כזה בהפתעה: "מה זה היה? רעידת אדמה? רוח?"
מישהו יודע אולי איזה פרק זה?? אני מת לראות את זה שוב
2. הקטע שסטואי יושב מאחורי מישהו במטוס והופך אותו לכלבה שלו, זה ענק.
 

ח ל ו ן

New member
אני נזכר כל הזמן בעוד../images/Emo2.gif

1. הקטע שסטואי עושה התעמלות קרקע ובריאן אומר לו שהוא הומו, ואז הוא אומר לו כזה: "לא שמעת מה הקריין אמר? הוא אמר שזה לא הומואי בכלל אז הבדיחה עליך" 2. ובאותו פרק יש את הקטע שסטואי נזכר בפעם שהוא הקליט את עצמו בMAC שלו והוא אמר stewie is cool ואז הוא כזה עושה YEY, זה ענק. 3. הקטע שסטואי קולט שפיטר לוקח אותו לדיסני, והוא כזה מקפץ באוטו וצועק דיסני דיסני דיסני. 4. הקטע שסטואי ופיטר מרביצים ללואיס וצוחקים ברקע בלי הפסקה.
 

Man O waR

New member
ממש ממש אהבתי

בקיסטוק,"so,youre wife did kiss!how does it make you feel?" "like i deed kiss." GAY!!!!LOL
 

אספיר85

New member
הקטע שסטואי מדבר על "סטואי קרוז"../images/Emo54.gif

ואז מראים את התוכנית באופרה (שד"א ראיתי
) שרואים את סטואי עם פאה חומה והוא צועק I'm in love with Ketie Holms! I'm in love with Ketie Holms! I'm not gay! Go see my new movie! I'n not gay! I'm in love with Ketie Holms! הקטע הזה כ"כ הצחיק אותי
 
/...

אהבתי תקטע שפיטר בא עירום ושיכור לעבודה ואומר לבוס שלו "why do you close your eyes when were making love?" וגם אהבתי כשהוא קיבל מכה והוא עשה ככה "סססס... האאאא.. סססס... האא!"
 

RuNoOsH

New member
../images/Emo42.gifחחחחחח שהוא מקבל מכה זה ענק../images/Emo6.gif

והוא עושה את זה תמיד.. חחחחח "סססס אהההה סססס אהה ססס אהההה"
 

Somnambulist

New member
One If By Clam, Two If By Sea !

קטע שהביא אותי לדמעות בפרק - כשפיטר והחבורה לא מצליחים להפטר מהבריטים בפאב: Peter: Damn British! First they took our bar, now our friendship. What's next? Apple pie, fast cars and action films? ואז רואים משהו שנראה כמו פרומו של סרט פעולה אמריקאי: ארנולד שווארצנגר וסילבסטר סטאלון ב...! "i remember cecile" , ורואים אותם שטים ביחד על סירה בסרט בריטי הומואי. Arnold Schwarzeneggar: It was summer in Oxford when I met Freddy Cavendish a most remarkable young man, whose friendship would change my life forever. Sylvester Stallone: You are the anchor that gives my spirit license to soar. דמעתי...
 
למעלה