"שפרה תסרגי לי ילד"

gwini1

New member
"שפרה תסרגי לי ילד"

מישהו ראה את הכתבה מ"רייטינג"? כתבה אוהדת ביותר! כמו שמגיע לה כמובן... היא זוכה שם לכינויים כמו: "מלכה", "האחות הגדולה", "הבוסית האמיתית של האח הגדול" אני מציעה לכל עוכריה לקרוא ולהחכים.
 
אפרופו כתבות ושפרה - כתבה ב-YNET מהבוקר:

"שפרה אולי הצליחה לצלוח עוד הדחה, אבל לא בטוח שהיא תצליח לקפוץ גם מעל המשוכה הבאה. הסיבה פשוטה. רוב האנשים שאוהבים את שפרה הם הצופים שצופים בתוכנית אבל לא מסמסים. הם אותם האנשים שצופים בטלוויזיה, אבל לא מסכימים להכניס פיפל מיטר הביתה, ובגללם, בין היתר, הטלוויזיה שלכם נראית כמו שהיא נראית (חוץ מהאח הגדול. כיפאק!)." יש משהו בדבריה (סמדר שילוני) לא? - לכתבה
 

bubbleboi

New member
הזוי לי לקרוא כתבות מפרגנות על יכנה

בחיי שלא מצליח למצוא בה שום דבר אבל ממש שום דבר מרשים. רחוק מזה
 

קמבילי

New member
לא, יש לה טעות בניתוח

הסיבה ששפרה תודח היא שהרוב המוחלט של המסמסים הם אנשים שרואים לפחות חלק מהזמן ערוץ 20, והאנשים האלה לא יצביעו לשפרה כי הם למדו להכיר אותה. אני בדיוק מהאנשים שסמדר מדברת עליהם, לא התעניינתי אף פעם בתוכניות ריאליטי, אני בקושי רואה ערוץ 2 וערוץ 10 בכלל לא, ממש "התאהבתי" בשפרה בשבועיים הראשונים בגלל המראה שלה ובגלל האינטלקט שלה, ואני fell out of love לגמרי בחודש האחרון. אז לא, הכותבת טועה.
 

קמבילי

New member
אני מצטערת, ממש לא התכוונתי להצחיק

ולמרות תגובתך הלא נעימה והלא ברורה אני חייבת לומר שהכלב שלך ממש ממש מתוק.
 

gwini1

New member
מצד שני-

היא גם כתבה: "ועכשיו הגיע הזמן להגיד תודה על שהשארתם את שפרה. שפרה היא אצילה. היא לא סכסכנית מהסוג הבוטה, השיחות שהיא מנהלת כמעט תמיד עמוקות ומעניינות ואני אצטער אם היא תלך. היא מעניינת כשלעצמה ולא רק בגלל איזה בלאגן שהיא גוררת אחריה כמו פחית שקשורה לאגזוז של ב.מ.וו., וזה נדיר לכשלעצמו. בניגוד לבובלילים למשל, לאנשים שמודעים לעצמם לוקח הרבה יותר זמן להראות את האופי האמיתי שלהם, כי הם כל הזמן מודעים לאיך שהם נתפסים בעיני הסביבה ומנסים לעצב את זה. הם לא אובייקטיבים, אבל הם זהירים יותר. " אני נורא מקווה שיש עוד הרבה כמוני שאוהבים את שפרה ויילחמו על הישארותה... ואני נורא שמחה שלפחות התקשורת מפרגנת לשפרה, בניגוד לפורום הזה.
 
אחד הדברים שפוגעים בעקיפין - בשיפרה

זו ההתאהבות שלה בצבר. הרבה פעמים הוא אומר לה מה לומר ולא לפחד לדבר וכו'. היא מקשיבה לו. ואם היא מודעת למצלמות אזי לצבר היא מודעת פי מאה. מאד חשוב לה מה הוא יחשוב עליה ואיך להצטייר בעיניו כך שהיא שוקלת מילים ובעצם... לעתים נוצר הרושם שאם כולם משחקים לעיני המצלמה אזי היא לעיניו של צבר. אישית, אני חושבת עליה רק דברים טובים. לדעתי היא בחורה איכותית, אינטיליגנטית מאד, בעלת ידע על דברים מגוונים, נאמנה, מוכשרת, עקרת בית מעולה ואדם מאד רגיש. טבעי שאחת כמוה שמשדרת 'שמה פס על מה שאתם חושבים' (למרות שפועל זה לא ככה) תגרור אנטגוניזם. ועצם העובדה שהיא עברה דברים כל כך קשים בחיים שלה ועדיין היא אדם כזה... רק יאמר לזכותה.
 

shiiiiira

New member
../images/Emo45.gif אנשים תקועים על הבובלינים שרואים רק את

הצד המצחיק שלהם ולא את הבן אדם עצמו.
 

droriko

New member
מי זאת הסמדר שילוני הזאת בכלל?

סתם עוד כתבת מהבוהמה של תל אביב...... לא מן הנמנע שבחורה כמו שיפרה שמגיע מאיזור חיוג שנקין תיהיה אהובה על סמדר הזאת , היא פשוט מסתכלת על שיפרה ורואה את עצמה (ומשום מה אוהבת את מה שהיא רואה) . הקביעה הזאת כי שיפרה לא פופולארית רק כי המעריצים שלה הם משכילים מדי בשביל לשלוח אסמס ,או אפילו להביע דעה בכל רם בפורומים , לא רק שמתנשאת אלא מראה שמדובר באישה קטנה שלא מסוגלת לקבל את זה שאף אחד לא סובל את אהובתה(ובעצם אותה, עניין המראה זוכרים?). אה כן וההומור של סמדר הזאת שווה לתחת , שמתי לב שהיא מנסה לדחוף אותו לכל משפט שני שלה , מה לעשות שהיא לא עדי סגל (NRGׂ) או רונן לובט
 

דורון

New member
כמו שאמרתי, האנשים היחידים שאוהבים את שפרה

הם אנשים מתנשאים בדיוק כמוה. אותם אנשים שמתסכלים על שפרה בטלוויזיה ורואים את עצמם כמו שאתה אומר...
 
דורון -

אתה מדבר שטויות. לקבוע אם אדם מתנשא צריך להכיר אותו אז על אחת כמה וכמה אתה לא יכול להכליל על מאות אנשים. אני אוהבת את שיפרה, לא חייבת להסכים תמיד עם כל דבר שהיא עושה או אומרת, אך לדעתי היא אדם נפלא והייתי מאד שמחה להיות אחת מחברותיה. היא אדם בעל עולם תוכן עשיר, ורגישה לסביבה שלה. (מישהי אחרת, ונסה למשל, עם היחס של יוסי אליה, הייתה מתהפכת עליו מזמן - בטח שמעת מה ונסה אמרה לעינב אתמול 'אם הוא היה קורא לי בת שרמוטה הייתי מביאה לו את המחבט לראש') - אז שיפרה בחורה עדינה שלא לרמה שלה בכלל לרדת לויכוחים כאלה ולדבר ככה. וזה מה שמעצבן את כולם, שהיא נשארת בשלווה שלה. זו אחת הסיבות שהיא פחות דומיננטית ואולי לא תגיע לגמר, לו ידעה לפתוח פה היו חוששים ממנה.
 
תראה לי עולם

בו אדם לא מדבר על אדם אחר בחברת מישהו אחר. זה טבע האדם. על אחת כמה במשחק כזה בעיקר אם היא לא אוהבת מישהו. זכותה. אף אחד במשחק הזה לא טהור. בין זה לבין רצח אופי המרחק גדול
 

nuno12

New member
לדעתך היא אדם נפלא והייתי מאד שמחה להיות אחת

אבל מה לעשות, את רק אחות שלה או עובדת אצלן בשכר
 

מורןן123

New member
../images/Emo45.gifשפרה היא בן אדם מקסים!

כל הערסים חסידי יוסי בובליל לא מגיעים לרמה שלה וישר מאמצים לעצמם איזשהו מישהו לשנוא- שלא בצדק! בגלל יוסי שלא בדיוק מת עליה
 

shiiiiira

New member
טוב אז אני מתנשאת.

הבעיה שאנשים שונאים את שיפרה כביכול בגלל הדיבור "המתנשא" שלה והצחוק המעולץ שלה. אני חושבת שזה הדיבור שלה והיא לא מודעת לזה שהוא מתנשא,אני גם לא חושבת שהיא מתנשאת.. זה שאנשים בוחרים לאהוב את שיפרה לא אומר שגם הם מתנשאים דורון, תשקול מילים.
 
למעלה