הגבלת מהירות ע"י הגבלת הספק ל-250W מתאימה למישור החוף
במקומות הרריים, כדוגמת ירושלים, ההספק המוגבל הנ"ל לא סוחב בשום עליה.
מחוקק אחראי, צריך לדעת להפריד בין מהירות לבין הספק מנוע, ובין אלה לגיל הרוכב.
נושא הגיל כבר קיים באופנועים וקטנועים, המונעים בעזרת בנזין. אין שום סיבה מדוע שלא יורחב גם לדו-גלגליים המונעים בעזרת חשמל. בסופו של דבר, לא סוג הדלק קובע את גיל הרוכב, אלא עוצמת המנוע. מבחינת המהירות - גם כיום, לא כל כלי הרכב רשאים לנוע בשטח בנוי באותה מהירות.
אם ממילא יש כוונה להכניס את נושא הביטוח והרישוי, לתחום האופניים החשמליים, מן הראוי לאפשר שימוש במנועים בעלי הספק גבוה מ-250W ולהחיל אכיפה הן לפי גיל הרוכב והן לפי מהירות כלי הרכב.
במקומות הרריים, כדוגמת ירושלים, ההספק המוגבל הנ"ל לא סוחב בשום עליה.
מחוקק אחראי, צריך לדעת להפריד בין מהירות לבין הספק מנוע, ובין אלה לגיל הרוכב.
נושא הגיל כבר קיים באופנועים וקטנועים, המונעים בעזרת בנזין. אין שום סיבה מדוע שלא יורחב גם לדו-גלגליים המונעים בעזרת חשמל. בסופו של דבר, לא סוג הדלק קובע את גיל הרוכב, אלא עוצמת המנוע. מבחינת המהירות - גם כיום, לא כל כלי הרכב רשאים לנוע בשטח בנוי באותה מהירות.
אם ממילא יש כוונה להכניס את נושא הביטוח והרישוי, לתחום האופניים החשמליים, מן הראוי לאפשר שימוש במנועים בעלי הספק גבוה מ-250W ולהחיל אכיפה הן לפי גיל הרוכב והן לפי מהירות כלי הרכב.