עידכונים מהוילה - יום 52, ה- 22.10

Prime Time

New member
גם רנין אמרה את זה אתמול

בשיחה עם ליאון "אני חושבת שהכל כאן מכור!!" ואז קלטה שהמצלמה עליה אז מיד חזרה בה- "לא התכוונתי מכור...."
 

BeN ShaDe

New member
דעה על : ההדחה של שי וכל האירועים אח"כ בוילה.

קודם כל , שוב - אני משתתף בצערו של שי.
דבר שני - ההדחה של שי באה בשוק. כלומר , פתאום הגיעה הידיעה על מות דודתו ותוך כמה שעות הוא יצא להלוויה ומשם מחוץ למשחק. אין ספק שבנאדם כמו שי שמודח משאיר חור ענק מאחוריו , כי אני יכול להגיד בכנות ששי היה הבנאדם הכי דומיננטי במשחק , למרות שלא הייתי אחד ממעריציו הגדולים. הייתי מעדיף לראות את שי הולך ונפרד מכולם כמו שאר המודחים , לאחר מכן פוגש במשפחה שלו ובחברתו , עונה על הראיון של ארז ואסי ואז הולך הביתה והכל טוב. אבל , זה לא קרה כי יש דברים שאנחנו לא יכולים לשלוט בהם. כששי הלך מהוילה , הוא "הוריש" לכולם את המנהיגות שלו. ועכשיו מה אני רואה? שפתאום כולם נגד יוסי ועינב , כאילו חשים שרוחם של שי בתוכם והם צריכים לעשות אותו גאה. מה זה פה? טלנובלה? תנצחו אותם בשבילי? בחייאת רבאק , שי ניסה להעיף כל אחד מהנאמנים שלו. שפרה מזמן הפכה לאחת שאני מת לראות מחוץ לבית וגם צבר ואיתי נהיו מעיקים , אבל הערב הצטרפו גם לאון , רנין ו-וונסה. לאון הולך עם לאן שכולם הולכים (יש לזכור ששי הרביץ לו עם כרית , ניצל אותו ואפילו לאון הצביע לשי) ואין לו אישיות בכלל , רנין גם משחקת אותה יותר מדי ואם בעבר התנגדתי לזה - היום הייתי מאוד שמח לראות אותה בבית ו-וונסה כרגיל סתם צועקת וזאתי שמנבלת הכי הרבה את הפה אומרת את זה על יוסי. שוב , האנשים היחידים שאכפת לי מהם כרגע הם יוסי ועינב. כל השאר צבועים , מטומטים או פשוט שפוטים של שי. אני מקווה שהאנשים השמנים / הזקנים שייכנסו בשבוע הבא יעמדו לצידו של פאפא בובליל. לילה טוב.
 

AdiDaS012

New member
לאון חסר עמוד שידרה בשיט

שי דאג להסית את כולם ולהדליק את כולם על שניהם למה הם זה כוח כפול אין לו אופי ולא נעליים סתם נשנש חעחע האמת הוא מצחיק והכל אבל הוא מגעיל בהתנהגות שללו ביום יומיים האחרונים מתחת לכל ביקורת ושני הוא הצליח! תרצו או לא הוא הצליח להשפיע שמה על כולם והוא סובב שם את כולם על האצבע הקטנה שלו כולם היו שם כבובות על חוט שלו והוא שיחק בהם איך שהוא רצה והנה הצליח קצת כאב שהוא הלך אבל הגיע לו לא הייתי מתנגדת לראות אותו על המסך עוד קצת הוא נראה טוב מתלבש בטוב טעם חבל על הזמן
 

חסויה600

New member
אתם לא מכירים את הבובלילים כנסו ותראו מי הם!

אם את בעדה כנראה את ממש לא מכירה אותה! לא שמעת מי היא עשתה לרנין?ולאשר?כנראה שלא!!!!אז נראה אם את תרצי שהיא תהיה בגמר גם אחרי שתדעי!כי ממש מגעילה! רנין רצתה שיכינו אוכל שהיא מאוד אוהבת ועינב אמרה שהיא תכין לה אוכל . רנין ביקשה מעינב בלי בשר (מהסיבה הפשוטה שהיא צמחונית....) עינב אמרה לה שאין בעיה....פתאום בערב שהם ישבו לאכול רנין רואה שעינב שמה שם בשר. רנין שאלה את עינב למה יש בשר והיא אמרה שהיא שכחה...נו באמת תעשו טובה!!!!זה שיא המגעילות!מסכנה לה היה לה מה לאכול! ויש גם את מה שהיא עשתה לאשר!!בגללה הוא הודח היא גרמה לזה שלאון יצביע לו! ואח"כ הלכה ובכתה! וזה באמת אבל באמת שיא הצביעות!היא סתם משחקת אותה!אתם פשוט לא מכירים את משפחת בובליל האמיתית הם ברברים והם תחמנים! משפחת בובליל מרמה אותכם
שלא תיפלו בפח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עלק אומרים על יוסי שהוא
הוא סתם
הוא חי על חשבון אחרים!!!-פ-ר-ז-י-ט!!!!!!!!!!!
 

חסויה600

New member
וואי את לא יודעת כמה יש לי לספר!

במקום שאני יחפור לך פה כנסי ל-VOD תראי מה קרה ביום שני בערב בסוכה ...זה מאוד חשוב לשמוע מה שי אמר לכולם... והם אמרו שאחר כך נפתחו להם העיניים והם הבינו הרבה דברים... ואחרי שתראי את זה...אני מבטיחה שאני אספר לך עוד כמה דברים שאני יודעת.
 
ראיתי אז מה? מהם הדברים שאת יודעת?

לא יכול להיות שיש משהו לא טוב על משפחת בובליל אחרת כולם היו מוציאים את זה כבר.
 

חסויה600

New member
יכול להיות שאנשים לא מוצאים כי הם לא מחפשים.

טוב שמעי היום ב-YNET עשו כתבה על יוסי ועל שי כתוב שם חלק מהדברים שרציתי להגיד לך...אז נתחיל בזה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3611362,00.html חושב שתקראי עד הסוף...... הייתי בטוחה שאחרי שתראי את מה ששי מסביר לדיירי הבית כבר תביני.....אבל נלך שלב שלב.
 

חסויה600

New member
ואת זה אמר קשיש בן 108!!!!

חח...מצחיק מאוד! אני בין היחידים שיבנים מה יוסי עושה באמת.
 

yshy

New member
הבובלילים שחקנים אמיתיים

שמפילים את כל הצופים התמימים בפח, וחבל....
 

חסויה600

New member
צודק!

בדיוק מה שאני אומרת! הם נראים תמימים אבל הם ממש לא. מה שאנחנו מבינים יש רק עוד קצת כאלה....כולם בטוחים ששי מניאק ושיוסי נשמה. מקווה שפעם אחת יצא להם לראות את הפרצוף האמיתי שלו מה שאני ראיתי ביום שני בערב, ומה שהמשפחה שלי ניסתה להסביר לי כל הזמן.
 

yshy

New member
הבעיה היא

שאנשים רואים אבל בוחרים לא להבחין, שומעים אבל בוחרים לא להקשיב. ואולי הם פשוט תומכים בהתנהגות שלהם וגאים בה כי הם היו נוהגים בדיוק אותו הדבר...
 

חסויה600

New member
מקווה שלא

אם יש אנשים שתומכים בהתנהגות שלו ומתנהגים ככה זה ממש רע. הוא פשוט מבייש את הישראלים. אם יש סוג של בנאדם בעולם שאני הכי לא רוצה שייצג את הישראלי זה יוסי. מקווה שלאט לאט לאנשים יפתחו העיניים.
 

MEYTAL 14

New member
מה?? באמת?? די! לא מאמינה!

חחח נו באמת.. זה מה שיש לך לספר על הבובלינים? בגלל זה אפסיק לאהוב אותם? XD
 
למעלה