עידכונים מהוילה - יום 52, ה- 22.10

ruti

New member
מי אתם רוצים להדיח שבוע הבא? צבר/רנין/שפרה?!

מי קודם? אני חשבתי רנין כי היא מעצבנת אבל צבר נראה לי יותר חשוב למשחק כרגע. צריך להעיף את מי שחושב שהוא מחליף את הנחש שי
 

daughter L93

New member
שיפרה!

וויתרנו לה הפעם בגלל שי, אבל היא לא תצא מזה בקלות.. ברגע שתעלה על הגריל היא עפה! מכירה המון אנשים שרצו שתעוף. אפילו יותר משי..
 
אבל אלה עובדות מציאותיות.

הוא אכן לא יודע לדבר עברית.. (לגבי שארית האדם, לא זכור לי אבל זה לא בסדר). אפס, לא הם אמרו, אלא שי וזה גם לא בסדר. היא לא אמרה לאשר, אלא זה היה חלק משיחה על דעות דתיות אנטיות הומוסקסואליות. כששרמוטה זו לא עובדה, זה נטו קללה. וזה לא בסדר.
 

ruti

New member
עינב מדברת עם איתי וונסה שיוסי צדק עד היום

יוסי היחיד שהאח הגדול גם אמר להם שקלע בול מי ילך ומי ישאר. יוסי יודע לשחק את המשחק ומבין מי נגד מי. תזכרו שיוסי אמר לשי בדיוק שהוא בטוח שהוא יעוף וזה בדיוק מה שקרה. יוסי היה בטוח ששי יהיה בהדחה וגם ששי ילך. הוא אמר לו את זה כל הזמן בלי בושה
 

chamsa

New member
כי כולם יפי נפש -

יוסי אמר מה שאמר לעצמו, וזה בדיוק כמו שכל אחד מאיתנו מקלל בינו לבין עצמו כשמשהו נופל, או נשבר או סתם לא מצליח. שי ושפרה קיללו ליד אנשים אחרים (אותם המתחסדים יפי הנפש), כשכולם יודעים בדיוק למי הם מתכוונים, רק שאז משום מה הם לא פצו פה....... אבל מה לעשות -היום כולם מתוסכלים וזו דרך מאוד קלה לפרוק את התסכול. וצבר? הוא ממש בדיחה.......ניסה לשחק אותה גבר שמגן על כבודה של שיפרתו ורק הוכיח שכדאי לו לשנות, ומהר מקצוע לעתיד.
 

bibaso

New member
כאחד שמקלל לפחות כמו יוסי (אבל לא אנשים)

(שלא אחשד כיפה נפש בתחום הקללות) יוסי אמר את זה בעצבים, אבל לא רק לעצמו. באותו רגע לא היה איכפת לו שאחרים שומעים גם - אבל זה משנה את הסיטואציה. מה שאני כן מוכן לקבל זה שהוא רגיל לקלל, וזוהי מין דרך לגיטימית עבורו להביע בקיצור עצבים על משהו, וצריך להכיר אותו כדי לא להעלב. אבל אני כן מצפה ממנו שיבין שלא כולם רואים את זה ככה ושישמור על עצמו בנוכחות אחרים שלא רגילים (אפילו וונסה התעצבנה על זה - בלי קשר לשיפרה וצבר). גם הפעם שקרא לליאון יא מניאק צא מהבריכה - הוא אמר את זה בכעס, זו בכלל לא היתה קללה שבין אדם לעצמו.
 
זה לא משנה ניסו לעשות עליו לינץ כי תכלס

יודעים שיש לו הכי הרבה כוח וכולם מפחדים מזה שמחזירים אותו שבוע שבוע אז כמו ילדים הם מציקים לו ומחרמים אותו אבל יוסי שלנו לא ישבר!!!! ויקח את המיליון
 

bibaso

New member
אני רק מציין

שיוסי (ששמע מעינב שצבר התלונן באוזניה על הקללה) הוא זה שקרא לצבר בצעקות כדי לדבר על זה. מה שכן - צבר חיכה להזדמנות לצעוק עליו וכך התחילו כל הצעקות
 
צבר ניסה להתחמק....

אבל יוסי התעקש אוף איזה באסה כשהוילה הולכת לישוןן הפורום הולך לישון ויותר משעמם:( צריך לטחון נושאים ישנים..
 

קפרי

New member
כי יוסי ועינב התחילו, כי יוסי מבוגר ונדרש

לסובלנות, וממנו מצפים יותר לאור החוכמה שכתבתם שהוא, כי יוסי ועינב אומרים זאת בקולי קולות שכל העולם ישמע וכן, זה נשמע אחרת כשמתלהמים, נשמע אחרת ממבוגרים, נשמע אחרת כשהתקליט חוזר כאילו נשרט ולא מפסיק לדבר על זה או לאיים, הם שניהם, עינב ויוסי כל הזמן מאיימים בלי לעשות חשבון במילים שלהם שאוי למי שיפגע בהם ועוד ועוד , תחשבו לעומק לבד.
 
האח הגדול אמר שיוסי הוא היחיד שמבין את המשחק

עינב אמרה לונסה ואיתי שהאח הגדול אמר לה שיוסי הוא היחיד שמבין את המשחק. שאמרו לה ליוסי ולאשר אתם לא מבינים מה קורה בחוץ. כולכם לוקחים את המשחק לכיוונים שונים , היחיד שמבין את המשחק ולוקח אותו נכון זה יוסי. אז פלא שההפקה לטובתו?
 

JasPoint

New member
הם אמרו את זה שעינב רצתה לפרוש

אז באותו יום שהענישו אותה ואת אשר. יוסי אמר לה לא לפרוש והאח הגדול רמז לה שאבא שלה מבין את המשחק, כדי שהיא תשמע לאבא שלה ותישאר. תשמע אם יוסי עוזב הרבה אנשים יפסיקו לראות, דמויות כמו צבר ואיתי לא מושכות הרבה צופים.
 
למעלה