עידכונים מהוילה - יום 52, ה- 22.10

טלטוש

New member
נראה לי שלא

שי השאיר צוואה, לפני שהוא הלך הוא תדרך את האנשים כמו חיילים. הם ימלאו אחר צוואתו, כי הם לא מבינים שהוא זרע שם זרעים של רוע כמו שכתבת. הרי אפילו כבר בתכנית ניתן היה לראות איך צבר ישר לקח את "מושכות ההנהגה" לידיו. רק שצבר הוא איש קצת יותר אפרורי משי, זה לא יצליח לו. שי הצליח בזה שהוא המריד את כל שאר דיירי הבית נגד עינב ויוסי. מקווה שמחר הרוחות קצת ירגעו והשנאה היוקדת תהפך להיות לאוירה יותר חברית.
 

yshy

New member
נכון מאוד

טוב לב מגיע מאנשים שצורחים, מקללים ויורים בלי הרף אמירות גזעניות נגד אשכנזים.
 

ethna

New member
זה נדמה לי או שאתה עושה קופי פייסט בכל הודעה?

אני מסכימה איתך לגבי צעקות, קללות וגזענות, אבל בחייאת כמה משעמם לקרוא הודעות שלך.
 

shy6

New member
רנין:"מכל הגברים שבתוכנית,שי הכי עושה לי את

זה, אני אוהבת גברים שחומים" מממ טוב...מישהי כאן שכחה את החבר (הלא ממש שחום שלה)
 

רותי 11

New member
אני שמחה ששי עף , ועוד משהו

נתחיל בשי שלדעתי היה הכי נחש בוילה, הוא פשוט עשה הכל אחרי הגב של כולם הדליק אותם אחד על השני ומצד שני שיחק אותה שהוא חבר של כולם. ועוד דבר, אלה שיכנסו ביום ראשון לוילה יכולים לגלות לאנשים שם את הפרצופים האמיתיים של כל אחד ואחד, וגם לגלות מה חושבים עליהם בחוץ.
 

טלטוש

New member
ואת באמת מאמינה שהם ישתקו?

הרי הם נכנסים עם הידיעה שבובליל מקבל תמיכה. בידיעה שכולם חושבים שאיתי שפנפן ובידיעה שרנין צבועה שהחליטה לקחת את התפקיד של המסכנה שלקחו לה ושתו לה כי לדעתה ככה בחו"ל מגיעים לגמר. אז החדשים אם הם טפשים, גם אם לא ידברו יראו בהתנהגות שלהם את מה שקורה בחוץ ואם הם חכמים הם יעשו מניפולציות על בני הבית, ומי שחכם בבית יבין הכל. אבל לדעתי, יותר מהכל אנחנו ישראלים, אנחנו אוהבים לדבר ולספק מידע, אחרי יומיים כולם בתוך הבית ידעו מה קורה בחוץ.
 

ethna

New member
בחו"ל זה עבד

אם בארץ זה לא יעבוד הרי שאפשר להזהיר- כמו שהזהירו את שי ברמקול של החדר בלבד. אני חושבת שהם יעבירו את נקודת המבט שלהם, ונקודת מבט אישית היא לא קולקטיבית- כללית. רק בהפקה יודעים כמה הצבעות מקבל כל אחד. ואם הדייר/ים החדש/ים יעביר/ו מידע, מה הוא יהיה? הבובלילים חזקים- ידוע כבר לאנשי הבית. רנין בכיינית- ידוע כבר. שפרה/צבר/ונסה/איתי - נק' מבט אישית, אף אחד לא יודע כמה אנשים הצביעו להם. מלבד ההפתעה ששפרה נשארה. הדבר היחיד שאולי יחדשו היא שללאון יש תמיכה רבה, אבל משום מה אני חושדת שהם כבר יודעים את זה. אני אישית חושבת שההפקה צריכה להכניס את הסייח של ונסה, הסוס הזה כיכב בכל כך הרבה שיחות שהוא כבר בן בית לכל דבר. לולה למליון! :)
 

ק קט קטי

New member
זה די צפוי שיקחו את חזני לוילה

הם רמזו לנו עוד כשהביאו אותו לקהל...
היידה עינב תני לו בכיפה !!!!!
 
באמת היא אמרה את זה...????

מתי ???? ואם באמת היא אמרה את זה.. זאת נקודת מפנה .... כי עד עכשיו הוא היה "כמו אח שלה"......
 

redflower1

New member
בוקר טוב עולם הנחשי חזר למאורתו איזה כיף

כמה נחמד לא לראות הנחשי המכוער עכשיו יש להפטר מהנחשים האחרים שצצו יוסי בובליל תחזיק מעמד לא ניתן להם להכיש יותר מידי
 

האח85

New member
על כמה מתערבים שכששי יתארח אצל ארז ואסי

הוא יגיד, קיבלתי אהבה מהקהל, הקהל אוהב אותי, למרות שהוא בטוח קרא כאן שאנשים קלטו מי הוא ובכלל לא אוהבים אותו... הבן אדם הזה חולה על עצמו ברמות מטורפות!!!!! זה חולוני!
 
הבנתי ששי ויוסי התווכחו

בגלל שהוא קרא לשיפרה בת שרמוטה, יש למישהו את הסרטון הזה?
 
למעלה